Sorteren

Reviews over Pulau Sibu

Kinderparadijs

Nicolai
    4-3-2011

Leuk resort met simpele houten hutjes. Geen warm water, maar dat deerde niet. Zeer gericht op kinderen in de basisschoolleeftijd met een kids club waar elke ochtend activiteiten (speurtocht, vingerverven e.d.) worden georganiseerd. Resort heeft ook een duikschool, maar tijdens ons verblijf (aan einde van moesson periode) was zee nog te troebel voor een geslaagde duik. Eten in buffetvorm. Kinderen kregen 's avonds eerst te eten, daarna was het de beurt aan de ouders als de kids naar bed waren. De gerechten waren niet onaardig, maar in een gemiddeld foodcourt in Maleisië krijg je beter. Jong, maar vriendelijk personeel dat zijn best doet. We hebben ons hier vier dagen prima vermaakt, maar al met al vond ik de prijs voor het gebodene toch wat aan de hoge kant.

Leuk resort, de huisjes staan op palen en zijn redelijk De

Judith
    22-6-2007

Leuk resort, de huisjes staan op palen en zijn redelijk basic maar prima ingericht (geen warm water!) De service is goed en het eten is lekker.

Het strand is hier heerlijk maar om te snorkelen moet je door je jungle (15min en zeker doen!) naar de ander kant van het eiland (Rimba Resort) hier ligt een mooi rif om te snorkelen.