Hotel Sunway

4 reviews over Hotel Sunway in het Nederlands

Goed hotel voor bezoek Theme Park Sunway Lagoon

edwin.ferdinandus
2-8-2013

Prima hotel voor bezoeken van het Themapark Sunway Lagoon dat op loopafstand van dit hotel ligt. Verder zit de shopping mall Sunway Pyramid aan dit hotel geplakt. In dit winkelcentrum zit een grote ijsbaan en hele mooi winkels. Wel verder buiten de stad maar voor een bezoek aan pretpark prima

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Prachtig hotel!

Jennie
10-12-2010

Het hotel is fantastisch en heeft een geweldig zwembad. De kamers zijn groot en hier is verder niets op aan te merken. Het service level is typisch Aziatisch top niveau. Ze doen echt alles voor je en de mensen zijn buitengewoon vriendelijk. Enige minpuntje is dat er niet heel veel ligbedden zijn en er redelijk wat vrouwen met Burka's rondlopen. Is wellicht niet echt handig als u met kleinde kinderen reist.

Gereisd Zakelijk in januari 2010
2008

hotel die uit twee delen bestaat , het ene deel is vier en

Schelstraete Peter
6-1-2008

hotel die uit twee delen bestaat , het ene deel is vier sterren en het andere deel is vijf sterren . wie dat hier komt kiest beter voor laatste . de service is goed maar niet overdreven afgewerkt . het hotel ligt ongeveer op een half uur rijden van de luchthaven . De kamer zijn netjes maar daar stopt het ook mee. de badkamer is oud en er is een minibar aanwezig maar niet gevuld . De prijzen in het hotel zijn niet overdreven maar voor een derde bed op de kamer betaal je wel behoorlijk bij. Het grote voordeel is dat het hotel vlak naast een waterpretpark ligt ( zonder lawaai hinder ) en dit is een voordeel als je met kinderen reist . Het ontbijt bestaat uit een buffet en is lekker , maar wel op voorhand bij reserveren of je betaalt dit heel duur

Gereisd Familie in januari 2008

2007

Gelegen aan zwemparadijs, themapark en winkelcentrum

Rob
16-12-2007

Gelegen aan zwemparadijs, themapark en winkelcentrum. Aan de rand van de stad en redelijk ver van het centrum. In pyramid tower geen overdreven luxe kamers. Genoeg eetmogelijheden rond het hotel

Gereisd Zakelijk in november 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunway in Petaling Java, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.