Tijdelijk €25 aanbetaling

Watercolours Paradise Resort

5.4MatigScore uit 9 reviews

5.4MatigScore uit 9 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Watercolours Paradise Resort

• 2ria lamers04-05-2014

te vies om te zijn

omgeving is fantastisch, ligt aan het strand

• 3ELS30-07-2012

dit nooit meer

kamers niet net, schimmel, zeer verouderd, bedlinnen onbeschrijvelijk,tuin werd dagelijks gerakeld maar het onkruid groeit tot tegen de voordeur, uitgebreide menukaart maar bijna alles is altijd net uitverkocht, geen alcoholische drank te verkrijgen, kamers worden niet schoongemaakt enz

• 4Suzanne22-08-2010

Vreselijk

Wij hadden een garden view hut gereserveerd en vooraf betaald voor een hele week. De huisjes waren erg vies van binnen en het stonk er. Het meubilair was aan het rotten en het zat vol met houtwormen. Wij zijn na 1 nacht vertrokken en kregen ons geld niet terug. Ondanks dat vertrokken we toch liever. In het restaurant bij het resort duurde het vaak erg lang voordat je eten kreeg (en dan heb ik het over meer dan een uur). Ik heb in veel backpack hotels overnacht en ik ben wel wat gewend, desondanks was dit te smerig voor woorden.

• 7Dominique22-08-2010

Voor 'n lage prijs op 'n superplek.

Wij hadden een 'garden-view' chalet. Dan zitten er drie kamers in één huisje. Alles is eenvoudig, maar dat verwacht je voor de prijs. Geen warm water, geen airco. De sea-view heeft wel airco, maar zijn niet echt sea-view. Voordeel is wel dat je een huisje voor jezelf hebt.
    Het restaurant serveert goed eten, alleen is de bediening niet heel capabel en ze zijn errrg traag (zelfs voor tropenbegrippen). Het kan ook zo maar gebeuren dat er een bestelling vergeten wordt.
    De plek waar Watercolours zit is mooi. Er ligt wel dood koraal voor het strand, daardoor is zwemmen daar niet echt leuk. Wij hadden ook een transfer naar het vliegveld geboekt via hun. De taxi hadden we voor 12 uur geboekt, maar aangekomen bij de afgesproken plek, bleek de taxi pas om 13 uur te komen waardoor wij ons vliegtuig zouden missen. Dus toen toch nog een eigen taxi genomen, maar we kregen geen geld terug van het hotel! Ik zou aanraden om de transfer zelf te regelen, is prima te doen. Ferry was goed geregeld.

• 8pialat melanie07-07-2010

Super

J'ai longtemp hésité avant d'aller dans cette hotel car les avis sont différents! Mias franchement j'ai trouver les chalets, le personnel e surtou le restaurant super! Les chambres sont simple! pas le grand luxe mais largement satisfaisant. Le personnel est souriant, comprehensif, le restaurant est tres bon pour moi le meilleure ou j'ai manger en malaisie! Meme si sa plage est petite, vous pouvez acceder au plus belle plage de l'ile a pied en a peine 5 MINUTES! N'hésitez pas à y serjourné vraiment.

• 8Melanie16-04-2010

...

Goed hotel, heel erg basic maar dat verwacht je ook als je naar een eiland gaat zoals dit. voor een paar dagen is dit hotel goed te doen voor langere tijd zou ik opzoek gaan naar iets beters. enige minpuntje door het waterspiegel eb/vloed is het niet mogelijk om savonds weg te gaan rond een uur of 6 zakt het waterspiegel zodanig dat het hele coraalrif voor het stand droof komt te liggen dus geen watertaxi's kunnen het hotel bereiken. als je iemand bent die graag savonds ergens anders naar toe gaat is dit niet het goede hotel. tevens gaan restaurant en receptie om 10uur savonds dicht waardoor je echt naar je hutje moet! wij hadden zeezicht hut meteen vooraan aan het strand! ideaal zo heb je tenminste nog een beetje contact met de buitenwereld, bij de andere hutjes zit je wat hoger de helling op tussen de bomen.

4 dagen, augustus 2009 2 personen. vanuit kota bahru of kuala besut de haven is het heel handig en dichtbij om een trip te maken naar de jungle!

• 7steef09-09-2009

Leuk resort, goede prijs, maar dramatische service

Het is een mooi resort met kleine hutjes voor een budgetprijs. Wij hadden een gardenview huisje met fan en alleen koud water, maar met dat warme weer daar is een koud waterdouche geen straf. Wat betreft service vonden wij het TE slecht voor woorden. Menukaarten worden niet gegeven, bestellingen worden niet opgenomen, voorgerechten worden na het hoofdgerecht geserveerd en dit alles door ongemotiveerd, sloffend personeel. Op het hele eiland staat het restaurant van dit resort wel bekend om het beste eten(kwaliteit), dus daar is ook echt niks mis mee, maar als je pech hebt, zijn alle voorraden op en kun je niet eten wat je wilt en is je 2e, 3e of 4e keuze er ook niet meer. Dat zal wel met het feit te maken hebben dat het een eiland is en bevoorrading wat lastiger is. Al met al een TOPvakantie gehad en als je je niet teveel stoort aan het personeel zul je een leuke tijd hebben.

• 4Globetrottel20-08-2009

Keine Empfehlung

Wenig einladende Atmosphäre in dem lieblos geführten Resort. Die Bungalows sind ungepflegt, muffig, dunkel und die Einrichtung schäbig, Bettwäsche löchrig und die Handdtücher haben ihre besten Zeiten lange hinter sich. Es gibt keine Steckdosen, Handys und Kameraakkus muss man zum Laden am Empfang abgeben. Das Essen im Restaurant ist okay, aber überteuert. Der Service ist zwar halbwegs freundlich, jedoch langsam und total unaufmerksam. Es gibt angenehmere Plätze auf der schönen Pulau Perhentian!

• 6René Pals23-06-2009

Goedkope plek voor overnachting. Prachtig eiland

Ik ben hier in september 2008 geweest en schrok toen we aankwamen bij onze strandhut. We hadden in KL in een 5 sterren hotel overnacht en kwamen nu in een 0 sterren hut aan. Het eiland is prachtig om te duiken en snorkelen maar verwacht geen luxe want die is er niet echt. Dit is 1 van de goedkoopste hutjes op het eiland en om te slapen is het ok. Er was geen warme douche maar wel airco. Wij hebben het ervaren als back to basic en als je lekker wil luieren in je hutje kan je beter iets anders zoeken. Eten hebben we ergens anders gedaan waar het erg lekker en goedkoop was. Voor wie graag bier drinkt ben je hier niet aan het goede adres aangezien Maleisie een moslim land is dus biertjes aardig prijzig zijn. Algemeen oordeel: Prachtig eiland basic hutjes en ik zou zo terug gaan maar dan waarschijnlijk in een ander resort als de prijzen daar redelijk zijn. Snorkelen kan vanaf het strand en hebben mooie vissen kleine haaien en grote schildpadden gezien. Wil je meer info dan kan je me mailen.

Hotel Watercolours Paradise Resort info

• AirconditioningBeschikbaar