Tijdelijk €25 aanbetaling

Tuna Bay Island Resort

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Tuna Bay Island Resort voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 33 reviews

8.1FantastischScore uit 33 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over Tuna Bay Island Resort

• 9Mike Spilker17-08-2016

Paradijselijke plek!

Tuna Bay Island Resort is een heerlijke plek om te verblijven. Wij waren er een week met onze dochters van 15 en 12. We hadden 2 Deluxe Chalets net achter die aan de beachkant en vlak naast het restaurant. Nummers 16 en 17. Ideale plek, de hele week op blote voeten (was verplicht in het restaurant).

• 8Anja te Walvaart10-09-2015

Beste resort van het eiland

Wij verbleven in beachhuisje no. 2 met twee kinderen van 14 en 12 jaar oud. Mooi en schoon huisje met prima bedden en warme douche. Het eten is goed en grote keuze uit zowel Aziatisch als Westerse gerechten. Ontbijtbuffet was prima. Personeel is erg vriendelijk, ook als het druk is. Strand is schoon en ligbedden zijn inderdaad hard, maar dit kun je oplossen door een luchtbedje erop te leggen die in verschillende winkeltjes in de buurt te koop zijn. Vaak worden ze ook doorgegeven door toeristen die weer naar huis gaan. De zee is een echt aquarium, snorkelen en duiken voor de deur. Er zit een hele goede duikschool naast het resort. Kortom, wij hebben een geweldig verblijf gehad bij Tuna Bay Resort, een echte aanrader!

• 9erikavw21-08-2014

Fantastische locatie, heerlijke vakantie

In juli 2014 verbleven wij een week in Tuna Bay. Heel vroeg geboekt om een Beach Chalet huisje te krijgen. Paar meter van de zee, net huisje, elke dag schoongemaakt, prima bedden en een aquarium voor de deur. Personeel was uitermate vriendelijk, Westers en Maleis eten in het restaurant. Gewoon heerlijke plek, best wat Nederlanders maar ook andere westerse toeristen. Snorkeltripjes zijn leuk om te boeken, maar ook voor Tuna Bay is genoeg te zien; schilpad, veel Nemo's, kleine rog en ander moois. Je kunt je schoenen thuislaten en in de relaxmodus gaan hier.

• 4Yolande15-08-2014

niet voor herhaling vatbaar

Harde bedden in het huisje, geen matrasjes op de houten ligbedden op t strand waardoor het niet mogelijk is te relaxen. Geen stoeltjes op t strand. Telefoon uit tas op kamer gestolen door zeer waarschijnlijk kamermeisje. Beter is een accomodatie te boeken op long beach het kleine eiland van Perhentian. Wel mooi snorkelen maar koraal te dicht op de kust geen zwemstrand.

• 8annemarie2u21-05-2013

De plek doet het hem.. Perfecte locatie

Het hotel is prima, de kamers zijn wel erg gedateerd. We boekten een superior super deluxe hill view (voor sea view moet je zeer op tijd boeken). Hillview liggen aan de achterkant, verder gelijke huisjes maar als je de kans hebt sea view te boeken zou ik dat zeker doen. Kamers zeer gedateerd en eenvoudig (niet super deluxe wat we verwachten) maar daar gaat het hier niet om, iets luxers is nl ook niet te vinden hier op het eiland. Alles draait om het geweldige eiland en uitzicht. Het ontbijt is prima en lunch en avond eten zijn fantastisch. Niet heel duur maar geweldig goed eten. Beste hotel van het eiland.

• 8Patrick03-06-2012

Mooi en schoon resort

Voor maleisie duur, maar was het wel waard. Mooi riff direct voor het resort met veel vissen. Naast resort kun je je was brengen wat voor ons erg handig was. Huisjes zien er netjes uit en alles is schoon. Wij hadden een huisje net achter de beachfront chalet, deze zijn stukke goedkoper en je zit een 5 meter verder van het strand. Zeker de moeite waard om iets meer te betalen.

• 9Edith30-10-2011

Geweldig resort!

In september 9 dagen in Tuna Bay verbleven. Zaten in een superior seaview deluxe chalet in het nieuwe gedeelte. Was niet goedkoop, maar absoluut de moeite waard. Kamer was heerlijk, schoon, iedere dag schone handdoeken, douche en airco prima. Kamer was naar ons idee nog niet zo heel oud. Ligging aan het strand. Restaurant was uitstekend, service geweldig, vriendelijke mensen en het eten was heerlijk. Kortom, echt een aanrader. Mochten wij op Perhentian terugkomen, dan is het zeker hier! Wat ook prima was, je komt aan in Kuala Besut, je meldt je bij het kantoortje van Tuna Bay en alles wordt verder geregeld. Je tas wordt naar de jetty gebracht en zelf wordt je ook daarnaar toe begeleid.

• 8annegre13-09-2011

Lekker eten, snorkelen en relaxen

Dit hotel ligt op een eiland met een paar andere accommodaties en weinig vertier. Kamers zijn netjes. Restaurant is prima. Aan het strand zijn minder ligbedden dan gasten. Er zijn mooie snorkeltrips te maken.

• 7Jelle19-08-2011

Mooie plek maar tegenvallende kamers

Pluspunten: koraal direct voor de deur, goed en sfeervol restaurant, vriendelijke bediening Minpunten: kamers zijn klein, liggen in een soort van caravans dicht op elkaar en zijn erg gehorig; prijsniveau van kamers en excursies is voor Maleisie erg hoog.

• 10Kim30-07-2011

Was fantastisch

Hopelijk komen we nog een keer terug. Het personeel was heel vriendelijk!

Hotel Tuna Bay Island Resort info

Het complex