Hotel Perhentian Island Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°25°
Hotel Perhentian Island Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Perhentian Island Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Absoluut Doen!!

Erik Damman,
16-9-2018

Fantastisch zandstrand met prachtig snorkelgebied voor het hotel...levendige natuur en absoluut verwenhotel.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Peuterbad

36 reviews over Hotel Perhentian Island Resort in het Nederlands

Absoluut Doen!!

Erik Damman,
16-9-2018

"where reality is like a nightmare" ipv a dream

Orline Borghstijn
7-10-2011

Wij dachten hier van tevoren alleen een basic verblijf aan te treffen. Echter het is verre van schoon. Het is eigenlijk gewoon schandalig goor!!! Schimmel in de douche, oude gele zeep (?) resten, haren, dode en levende insecten, urine vlekken op de wc.. Overal kieren dus het tocht er. Gordijnen konden niet normaal dicht waardoor we al vroeg wakker werden, op bepaalde plekken lag centimeters dikke stof. Alles is hier zwaar verouderd. De tuin is heel karig en kaal. De stoep zijn gewoon stukken gebroken betonblok en het zwembad valt ook tegen. De locatie is prachtig maar niet mooier dan bijvoorbeeld Bonaire. Het personeel is oke. Verder hebben ze hier geen activiteiten (behalve snorkelen en duiken). het ontbijt is inderdaad niet lekker, de toast is wel eetbaar maar de rest klef. Wij zouden hier 3 nachten verblijven maar gaan met de eerste boot morgen were terug. Ik raad het iedereen af om naar dit resort te gaan. Wij hebben hier echt zitten huilen.

De ligging is fantastisch en aan het mooiste strand op dit eiland. De houten chalets zijn echt aan vervanging toe. Het sanitair is viezig en oud, de airco is oud en rumoerig. Het restaurant is in vergelijking met andere restaurants in de buurt veel te duur. Het zwembad mag je geen zwembad noemen; alles is oud en niet onderhouden. Eigenlijk geldt voor het hele resort dat het in slechte staat is. Heel jammer, want de ligging is echt goed.

Het personeel is niet onaardig, alleen zit er geen pit/spontaniteit in.

Droom locatie, Resort slecht onderhouden

JAN PIETER
27-7-2011

Fantastisch eiland, mooi strand, mooie dieren enz..

Oude en vieze lodges met hier en daar een kakkerlak,spin,hagedis. Zwembad gevaarlijk (wordt niet gefiltert)

Nooit meer

Familie Jansen
1-9-2010

Wat een vieze bende. Zo'n prachtige locatie, maar zo slecht onderhouden. De kamers waren vies, badkamer aftands, lakens en kussens stonken, de ijskast zat vol met bedorven spullen en was nog nooit schoongemaakt, eten was verschrikkelijk slecht. Afraden dus, alhoewel de omgeving geweldig is.

Eenmaal aangekomen op Perhentian island stonden onze monden open van hoe mooi het er wel niet uit zag! Blauwe zee, palmbomen! Aan het begin van het water kon je al een paar vissen naast je zien zwemmen en een stukje verder kon je gewoon snorkelen en mooie gele vissen zien. Echt super! Vandaar ligging een 10!

Ook kom je leuke excursies maken om bijv. haaien en schildpadden te spotten. Echt gaaf om te zien! Ook voor het resort gewoon zeeschildpadden te zien. Gaaf!

Het resort staat aangeschreven als het beste resort op het eiland. HELEMAAL NIET MEE EENS! De kamers waren niet schoon. Uit de kraan kwam een ei lucht en de kleur van het water was bruin. 's avonds hoorden we een piep van een beest die ergens in de kamer zat (overigens niet gevonden).

De buurvrouw wou haar kleren opruimen in de kast wat ze uiteindelijk niet heeft gedaan want de kast lades zijn volgens mij nog nooit schoongemaakt! Er lagen allemaal sigaretten en condooms in. Vet vies!

Dit resort doen we niet meer!!

Nooit meer

Roland
4-8-2010

Wij hebben hier 1 nacht geslapen, nooit meer, ruim 100euro voor een vierkant leeg hok, 5 minuten lopen naar het strand.

Haren op de kussens (later begrepen we hoe dit kwam, om 9:00 uur worden de huisjes schoon gemaakt, maar uit check time is 12:00, je slaapt dus in een bed waar nog iemand 3 uur gebruik van heeft gemaakt…)

Het restaurant is waardeloos, mijn kip stonk naar zweetvoeten (heb ik dus niet gegeten…)

400meter verder zit Corel bay resort voor veel minder geld zit je daar op het strand

Afknapper

R.D. Bulterman
3-8-2010

Resort in een prachtige omgeving en mooie zee. Het resort werkelijk waardeloos. Eerste nacht werden wij wakker van een RAT naast het bed. Deze kroop later in het ventilatierooster. De volgende ochtend hoorden wij van onze medereizigers dat zij ook ratten op de kamer hadden gehad. De volgende 2 nachten in andere kamer met licht aan geslapen. Eetzaal is sfeerloos en het ontbijt karig. Mooi eiland maar niet in dit resort.

afknapper

linda
27-10-2009

het is verwaarloosd resort, erg zonde!! prijs/kwaliteit is niet in verhouding. wij zijn na een paar dagen vertrokken en voor veel minder geld in het coral view resort gezeten.. dat was een verademing! Fantastische duikschool om de hoek..

Fijne chalets aan een heerlijke baai

laurastraver
25-10-2009

Het is niet het mooiste eiland dat ik ooit heb gezien en nee, het is geen luxe resort, maar wie met niet té hooggespannen verwachtingen komt zal hier een hele fijne vakantie hebben.

Het resort ligt aan de mooiste baai van het eiland, met langgerekt (en rustig) strand met snorkelmogelijkheden voor de deur. In de tuin zitten aapjes, eekhoorns en hagedissen; de jungle begint achter het resort.

Ik had een chalets op de 2e rij, maar kon tussen de andere huisjes door de zee zien vanaf mijn veranda. De chalets zijn netjes, schoon, insectvrij en hebben een nette badkamer. De pakketjes incl snorkeltrips en ontbijt/lunch/diner zijn voordeliger dan losse overnachtingen. Enige nadeel: lunch en diner zijn in buffetvorm waardoor het eten alleen de eerste 5 min warm is. Wel zijn de buffetten uitgebreid en afwisselend.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perhentian Island Resort in Perhentian Island Besar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perhentian Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.