Hotel Coral View Island Resort

7,7

7 tips over Hotel Coral View Island Resort

Elly , 3-8-2014

Wij hebben 2 snorkeltrips gemaakt

De combinatie :Shark point, en turtle beach is leuk om mee te beginnen.

De 2e dag hebben de de trip naar Rawa Island gedaan, hier kun je werkelijk geweldig snorkelen, prachtige koralen, grote verscheidenheid aan tropische vissen.

Susan Brunt, 24-6-2014

Boek je duiken bij Karel. Karel heeft zijn duikschool naast het resort. Goed en betaalbaar. Hij kan je helpen met een snorkel tocht die zeer de moeite waard is.

Naast het resort zit een thai, waar je lekker kunt eten, maar ook een biertje of wijntje kunt drinken.

S' avonds goed opletten: flying lemurs en grote vleermuizen.

marcel_steenbakkers, 13-9-2013

- husije op het strand nemen

- waterschoenen zijn fijn voor snorkelen met koraal

- minimaal een nacht of 4-5 gaan, is echt relaxen|!!

Eddie Bogaert, 8-9-2013
Snorkelen in de baai voor de deur. Voor echt grote zeeschildpadden en grote stingray's ga je in het gebied recht voor Perhentian Island Resort snorkelen. Voor o.a. Triggerfishes en haaien (puntrifhaaien) ga je recht voor het strand van Coral View. In beide gebiedendst veel koraal dood. Zwem even naar het gebied tussen het restaurant van Coral View en het rotseilandje vóór Coral View met rood torentje en je vindt echt super mooi koraal. Formeel mag je niet met flippers snorkelen.
post_ee, 9-8-2013
snorkelen om mooie vissen, koraal en schildpadden te zien
Jim van den Hoorn, 4-9-2012

Nog enkele tips:

- Eten bij Tuna Bay is erg goed. Je kunt hierna toe met de boottaxi.

-Naast Coral View ligt 'The Reef''. Je kunt hierna toe lopen. Hier kun je alcohol kopen, dat kun je bij Coral View niet namelijk.

nine, 26-8-2012

Als je met een gezin reist: probeer een goed chalet te krijgen, want met zijn vieren in een garden view chalet is echt krap. De verschillen vonden wij groot tussen de chalets.

Deze grote chalets zijn snel volgeboekt, dus je moet snel zijn.