Hotel Coral View Island Resort

28 reviews over Hotel Coral View Island Resort in het Nederlands

Tegenvaller.

bliepie
30-10-2016

Je kan duidelijk merken dat ze hun geld hier toch wel verdienen, ook zonder service, dus ze doen niet echt hun best. 'sochtends 'smiddags en 'savonds lijkt altijd het zelfde personeel aan het werk. Niemand spreekt goed Engels, ze hebben een heel onlogische manier van afrekenen (bonnetje tekenen en later betalen, ze willen niet dat je direct betaalt). Restaurant heeft totaal geen sfeer. Ontbijt is duur.

Huisjes Garden View zijn gedateerd en krap. Oncomfortabele stoelen zonder kussens.

Het enige pluspunt van dit resort is de ligging; recht aan een mooie koraalbaai en naast turtle beach. Je hoeft dus geen snorkeltrip te boeken want die gaan o.a. daarheen, dit kun je dus prima zelf doen. Toch probeerde de eigenaresse ons de snorkeltrip aan te smeren. Niet doen dus.

Ik zou dit resort niet aanraden.

Prachtig gelegen in mooie baai

Elly
3-8-2014

Het resort beschikt over een groot aantal stijlvolle chalets, die prachtig gelegen zijn aan een mooie baai met glashelder water,waar je geweldig kunt snorkelen.

De inrichting van de chalets is op zich prima,maar basic.

Het beschikt over een bed, een bureau, koelkastje (geen kluis) een fan en een airco.

Basic badkamer met douche (elektrische geiser),maar alles werkt prima.

Hang en sluitwerk is nodig aan vervanging toe.

Let op:huisje heeft schuifpui naast deur die niet op slot kan.(schuif er een stoel tegenaan) en dus van buiten zo opengeschoven kan worden.

Ontbijt:

Is aziatisch,rijst,groente, gebakken eitje, broostoaster

Sap,koffie/thee

Restaurant:

Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, spreken weinig Engels.

De menukeuze is beperkt, maar redelijke kwaliteit.

Verse vruchtensappen zijn erg lekker.

De eigenaar heeft een nogal directieve manier van leidinggeven.

hij is nogal gebiedend bezig.

Fantastisch uitzicht!

Susan Brunt
24-6-2014

Wij hebben 2 nachten in het resort geslapen. Kregen niet onze geboekte kamers. Als andere gasten besluiten een nacht bij te boeken, wordt jij gewoon ongeboekt naar andere kamers. Het uitzicht en de plaats van onze kamers met zeezicht maakten veel goed, maar onze kamers waren toe aan groot onderhoud. Waren ook niet schoon. Van de airo krijg je meteen keelpijn. Het ontbijt is matig en duur, terwijl we snel iets lekker vinden. Verder is het een fantastische plek om te verblijven.

Kijk ook uit met de terugtocht:! Ze proppen gewoon de boot overvol. Dreigen met de politie helpt! Gewoon weigeren als het te bont wordt!

prachtige plek, maakt je verblijf gewoon af

ria lamers
4-5-2014

Het is een prachtige accommodatie, ligt zo verschrikkelijk mooi, aan de zee.

Een mooie snorkelplek, het personeel is vriendelijk. Ik vind jammer dat ze zo moeten rennen, je ziet ze amper lopen, dus ik vind dat hun wat stress uitstralen, dat is minder. Je kunt lekker buiten zitten, bij de zee en genieten van een hapje en/ of drankje.

Heerlijke plek

marcel_steenbakkers
13-9-2013

We hadden een luxe huisje echt aan het strand, super met een grote veranda en nog een extra veranda eraan met ligbedden. Huisje top, badkamer duidelijk gedateerd, maar so what.

We hebben alle dagen op het resort gegeten, goed en goedkoop. doen dat anders nooit maar was gewoon top.

Duikschool bij de buren van Carel is super 7 mooie duiken gemaakt. kinderen hele dag soms niet gezien lekker buiten spelen, snorkelen en zwemmen. recht voor de deur koraal met miljoenen vissen al als je 10 cm in het water staat. 150 mtr lopen is turtle beach, daar alleen maar zand onder water geen koraal, maar wel hele vette schildpadden. dus snorkelen is top. Rit met d espeedboot naar eiland is een half uurtje, ook erg leuk,

Wij zijn vorig jaar op gili air geweest, dat is een klein en rustig eiland. Perhentians is wel toeristisch, resort heeft denk ik 80 huisjes, en zo zijn er meer incl personeel etc. maar is zeker niet storend, zelfs wel lekker, je hebt niet in de gaten dat het druk is omdat

Paradijselijk plekje

Eddie Bogaert
8-9-2013

Coral View ligt aan een schitterende baai met witte stranden. Een chalet uit de categorie Sea View ligt direct aan het strand. De chalets uit de categorie Garden View hebben dat niet. Chalets zijn (invloeden van zee en zon in acht genomen) uitstekend, romantisch, alhoewel de douche niet in deze categorie mag worden gerangschikt. Douche en wc in één ruimte is nooit prettig.

Veel reviews geven aan dat het restaurant niet fameus is en dat de restaurants Watercooler en Mamma's (om de hoek) beter zijn. Wij zijn a,tijd in Coral View blijven eten omdat de prijs minimaa afwijkt van de andere restaurants, maar de gezelligheid bij Coral View is vele malen beter dan de plastic rent van Watercooler.

Personeel is vriendelijk (ook zonder fooi), sommigen spreken matig tot slecht Engels, anderen doen het weer veel beter. De gerant lijkt nors, maar valt best mee, alhoewel hij wel eens op zijn uitstraling van bullebak mag gaan letten.

wat een plek!

post_ee
9-8-2013

een plaatje. Je komt aan met de boot en ziet aan een superwit strand, strakblauwe zee een aantal mooie lage huisjes. Overstappen in een klin bootje voor laatste stuk, SUPER.

Huisje (voor familie) is prima, eigenlijk voor 4 aan de kleine kant (stoel op veranda gezet, dan plek voor extra matras). Badkamer valt uit de toon bij rest huisje (klein, wat ouder al)

Prachtig ligging, maar het resort..........

Jim van den Hoorn
4-9-2012

In eerste instantie wilde wij slapen in Tuna Bay Resort. Helaas was deze volgeboekt. Aangezien er bij de andere resort weinig tot geen recencies waren geboekt bij Coral View Resort.

Ja, de locatie is prachtig. Alle snorkeltrips kwamen naar het koraal toe van Coral View. Vanaf het strand kon je direct beginnen met snorkelen, vele mooie vissen en schildpadden gezien. Maar het resort zelf?

De prijs die je voor een kamer betaald is veel te hoog, voor wat je ervoor terug krijgt. De badkamers is erg verouderd, de meubels ook, het bed slaapt nog wel lekker. Het restaurant is dramatisch. Ontbijt ontzettend slecht, personeel is onvriendelijk, kunnen erg slecht engels, en lijken je niet te willen helpen.

Prachtige plek om te ontspannen

nine
26-8-2012

Coral view resort is een mooi en gezellig resort aan een baai waar je mooi kunt snorkelen.Wij hadden eerst een chalet aan de tuin, wat erg klein bleek voor 4 personen.Het vierde matras kon niet plat op de grond liggen. Waardoor een kind op een half matrasje moest liggen. Ook de badkamer was er slecht aan toe.

De laatste nacht konden wij een luxer chalet krijgen met seaview. Wat een verschil. Deze chalet was vele malen groter, luxer en schoner! De badkmer was een stuk groter, schoner en prettiger in gebruik.

Wij vonden de service erg goed op het resort. Ze stonden altijd voor je klaar en waren erg vriendelijk. Ook het (Nepalese) personeel in het restaurant was erg aardig en gezellig. Ze probeerden het je altijd naar de zin te maken.

Een paradijsje op aarde, de rust komt je tegemoet!

heerlijk verblijf in een klein paradijs

jacqueline
11-8-2012

na 2 weken door Maleisie reizen, kwamen we hier met een hele snelle boot aan. De rust kwam je tegemoet. Wij hadden een huisje aan zee (aanrader) met een super mooi uitzicht. Witte stranden en voor ons huisje honderden visjes! Voor de kinderen (6,9 en 12) ook een paradijs! Zwembad was niet nodig. Ontbijt wellicht niet heel rijk, maar de mensen, sfeer en vriendelijkheid van personeel maakt veel goed. We zijn er 5 nachten gebleven maar had voor ons best langer mogen duren. Veel eettentjes in de buurt, maar bij Coral View is ook prima eten voor lunch en diner. Watercolours om de hoek is ook prima eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral View Island Resort in Perhentian Island Besar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral View Island Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.