Hotel Arwana Perhentian Eco Resort & Beach Chalet

HotelWeer vandaag33°24°
Hotel Arwana Perhentian Eco Resort & Beach Chalet

We hebben een aantal aanbieders voor Arwana Perhentian Eco Resort & Beach Chalet voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Arwana Perhentian Eco Resort & Beach Chalet in het Nederlands

Mooi hotel met een fijn, groot zwembad. Aangezien dit het enige hotel van het eiland betreft komen er ook af en toe lokale kinderen van het eiland zwemmen. Kamers zijn prima, niet erg luxe maar alles wat je nodig hebt.

Er is een groot buffet-restaurant waar je in de ochtend, middag en avond kunt eten. Daarnaast is er ook nog een á la carte restaurant aan het strand. In de avond kun je een drankje pakken bij de cocktailbar, jammer dat daar alleen niet zoveel te doen is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arwana Perhentian Eco Resort & Beach Chalet in Perhentian Island Besar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arwana Perhentian Eco Resort & Beach Chalet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arwana Perhentian Eco Resort & Beach Chalet scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.