Hotel Naza Talyya Penang

We hebben een aantal aanbieders voor Naza Talyya Penang voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Naza Talyya Penang in het Nederlands

Eenvoudig hotel met mooi uitzicht

nine
29-8-2012

Dit hotel is gelegen om een aantal kilometers van Georgetown. De familiekamers hebben een mooi zeezicht. Wij moesten even wennen aan de donkere inrichting, oude meubels en bedompte geur. Het balkon boven ons balkon lekte enorm, waardoor wij voortdurend water op ons kregen van bovenstaande airco. Het is ook niet geweldig schoon allemaal. Het ontbijt is eenvoudig te noemen. Het is wel leuk om aan zee en aan het zwembad te ontbijten. En voor onze kinderen was het zwembad geweldig. Volgende keer zou ik eerder een hotel nemen in de stad zelf of in Ferringhi. Nu was het eigenlijk nergens dichtbij. Omdat wij nu een auto hadden was het geen groot probleem.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

redelijk maar sterk gedateerd

Henk
12-7-2012

moslim gerund hotel dus geen alcohol. Ongezellige eetzaal. Mooi aan strand gelegen. Kamers erg ruim maar gedateerd en niet goed schoongemaakt. Ligt 10km buiten centrum

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Geweldig hotel met mooi uitzicht!

M.
25-9-2010

Heb hier 2 overnachtingen gehad en vond het jammer om weg te gaan. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer is groot en schoon. Lekker zacht en schoon kingsize bed met een geweldig uitzicht op zee. Lekker zwembad ook met uitzicht op zee. Hotel ligt aan het strand. Ongeveer half uurtje met de taxi naar George Town. Ik zou hier zeker nog een keer naar toe gaan.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naza Talyya Penang in Penang - Tanjung Bungah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naza Talyya Penang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.