Hotel Flamingo by the Beach

MaleisiëMaleisiëPenang - Tanjung Bungah

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Flamingo by the Beach voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 10 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 10 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Flamingo by the Beach

• 8voorbeeldik22-11-2015

Mooi hotel matig onderhoud

Het hotel ziet er mooi uit maar jammer dat ze aan het onderhoud weinig doen schoonmaak matig wij zaten eerst op de elfde verdieping maar wilde een rokers kamer spijt van want was echt een stuk kleiner en mankementen safe kapot douche niet echt fris maar de service was echt goed hoefde maar iets te vragen en ze stonden voor ons klaar heb geen nee gehoord personeel vriendelijk denk dat de kamers erg verschillen daarom verschillende reactie,s doordeweeks rustig maar in het weekend vol met gezinnen met kinderen was ook nog een marathon dus erg druk als je eerder wil ontbijten omdat je vroeg weg wil kun je dat aangeven kun je vroeger ontbijten gratis busje naar de nachtmarkt ga ook naar de Penang Hill leuke ervaring met een trein de berg op

• 7J.Mandos07-10-2014

Groot gehorig hotel

Groot hotel,lobby is erg hoog en erg gehorig,wij hadden op onze kamer erg veel last van een of ander e airco of iets anders dat van buiten kwam,ging 24 uur door,daar onze airco ook geluid maakte hoorde je het op een gegeven moment niet meer...wij hadden geen seaside kamer,wilden stoeln voor ons balkon maar dat kon niet alleen bij de seaside kamers...ontbijt was prima,konden ook om half 7 al ontbijten voordat we naar de ferry moesten...te weinig liften voor zoveel gasten,soms erg lang wachten....

• 6astridvw14422-05-2014

matig hotel

Het is een matig hotel wat vroeger waarschijnlijk luxe was, maar gestopt is met investeren. Kamer leek knap, maar bleek waardeloos. Er waren 2 douchekoppen, maar degene geschikt voor volwassenen was hing te laag en bleek ook lek. De helft van het water liep er langs. Er werd niets aan gedaan, je moest maar gebruik maken van de kinderdouche. Airco in de kamer stond op vriezen en kon niet uitgezet worden. Receptie spreekt slecht Engels en zijn niet servicegericht. Als je vroeg weg moet om de boot naar Penang te halen, dan krijg je geen ontbijt terwijl er wel voor betaald is. Let op met je creditcard bij het geven van borg, want je moet erbij pinnen! Ze rekenen en vrij veel borg, 200 RM Veel mensen uit Saoedi-Arabië zwemmen met volledige uitusting aan in het zwembad en dit wordt toegestaan.

• 8Linda en Erik01-03-2014

Grote slaapkamers, grote bedden

een heerlijk hotel om even bij te komen, wij zaten op de 10de verdieping en hadden als enige een heerlijk dakterras voor onszelf, kamer 1016 (tip), grote ruime nette kamer en brede heerlijke bedden, aan de overkant een restaurant waar vele locals komen eten en is een van de betere in Penang, ook elke avond een free shuttle naar Batu Feringghi.

• 7Frank12-12-2013

Rommelig hotel

We hadden gelukkig een Seaview kamer in dit niet erg sfeervolle en ook nog eens overvolle hotel. Kamers gedateerd, maar wel met goede bedden, badkamer oud en slecht schoongemaakt (wattenstaafje van vorige gast heeft 3 dagen in douche rondgezworven...). Door de vele gasten en maar drie liften soms lang wachten. Ontbijt goed verzorgd. Eetzaal enorm vol en rumoerig, met geluk kan je ook buiten een plekje vinden. Bus 101 naar Georgetown stopt voor de deur. Een absolute aanrader is het Indiase Restaurant Sri Ananda Bahwan tegenover het hotel.

• 7Sabina09-10-2013

Prima hotel voor paar dagen

Voor paar dagen, prima hotel. Wij hebben hier geen rust gevonden. Bij het zwembad liggen was best druk, met name veel kinderen,lawaai dat werd veroorzaakt door motoren van jetski's en stinkende benzinelucht. Kamer was ok, schoonmaak hiervan was matig. Balkon werd niet schoongemaakt, water stroomde niet weg dus altijd een voetenbadje op de balkon. Ontbijt was goed, wel chaotisch en rommelig en hygiëne kon beter bv door wat vaker een doekje over de buffettafel te halen en vooral over de sappen tap. Personeel was niet echt gemotiveerd, kwam deels mede door bepaalde type toeristen uit het Midden-Oosten. Wij hebben bijna iedere dag bij de Indiaas restaurant aan de overkant gegeten, super lekker.

• 9Marianne Vennema17-02-2013

zeer mooie ligging

we waren hier voor de 2e keer het was weer geweldig je moet wel sea view rooms boeken anders zit je tegen een hoop rotzooi aan te kijken, ontbijt weer erg goed, het restaurant kunnen we niet beoordelen gezien wij altijd bij de hawkers gaan eten(hotel uit en een klein stukje naar links) of aan de overkant bij de indieer gaan eten beide erg goed en zeer goedkoop, erg mooi zwembad en heerlijk aan het strand en gratis wifi

• 7Lammers15-02-2013

Goed hotel

Mooie kamers, ontbijt s'morgens érg chaotisch, onlogisch ingedeeld en te druk. Zwembad is fijn en dichtbij het strand. In het hotel kan je goed de avondmaaltijd gebruiken, dit was goed.

• 9eveline_ahmadali28-08-2011

Mooie kamers

Heel mooie hotel met mooie kamers, wij hebben een upgrade gedaan naar een 2 bedroom suite, super qua kamer en uitzicht had ik nooit meer weg gewild. Personeel is erg vriendelijk en het eten is er goed. Zwembad is niet al te groot maar prima te doen. Zwemmen in zee kon helaas niet vanwegde de kwallen.

• 8Moezeltje05-06-2011

Mooie kamers

Een groot hotel, direct aan het strand met mooie kamers. Er is een mooi zwembad en een leuke bar aan het zwembad. Een nadeeltje is dat de eetzaal te weinig plek heeft voor alle gasten en als je pech hebt moet je in een ongezellige conferentiezaal eten. Neem de bus om naar Batu Feringgi te gaan en niet een taxi. Deze zijn nl. ontzettend duur.

Hotel Flamingo by the Beach info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij