Hotel Copthorne Orchid Penang

6.8Voldoende

Maleisië, Maleisië, Penang - Tanjung Bungah

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Copthorne Orchid Penang voor je op een rij gezet:

• Sauna

21 reviews over Hotel Copthorne Orchid Penang

• 10Lilian en sjaak13-02-2017

Voor ons is het Thuiskomen, copthorne is top

We komen al meer dan 14 jaar in dit hotel, steeds indezelfde periode jan of febr en dan voor 2 maanden. Het is voor ons thuiskomen, personeel zeer vriendelijk, niks is hun teveel als je iets vraagt. Ontbijt zeer lekker en genoeg voor ieder wat wils. Hotel ligt erg centraal, je bent zo in georgtown met de bus en het kost bijna niks Ook heeft hotel een gratis shuttle naar de avondmarkt. Mooi groot zwembad, en uitzicht op zee. Kamers zijn mooi groot, wij zelf boeken altijd de grote kamer, de executive kamer, deze heeft zoveel plaats en is ook nog heel betaalbaar. Het hotel is wel wat verouderd maar nog steeds heel goed te doen. Je betaalt hier dan ook niet de hoofdprijs Als je meer luxe wil dat moet je naar een 5* resort gaan. En ik betwijfel of de gastvrijheid en vriendelijk daar beter is. Kortom voor ons geen ander hotel dan Copthorne!!

Gereisd met partner in februari 2017

• 10sjaak en lilian12-02-2016

dit is thuiskomen!

We komen hier in dit hotel voor de 14 de keer, het is thuis komen voor ons. Ze zijn erg behulpzaam, je hoeft maar iets te vragen en het word voor je geregeld. Niets is hun teveel.

Ligging heel centraal, binnen 30 minuten met de bus ben je in de stad of in batu feringhi waar iedere avond een leuke avondmarkt is.

Kortom een fijn hotel om hier de nederlandse winter te zijn.

Sjaak en Lilian Nederland

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Linda25-08-2015

Heerlijk

In 2000 was dit een prima hotel! Goede service. Lekker in het centrum. Goed zwembad. Varanen in zee: cool!

Gereisd met partner in september 2000

• 8sjaak en lilian27-02-2015

mooi en gemoedelijk hotel

We komen hier al meer dan 10 jaar in dit hotel. We komen hier ieder jaar met veel plezier terug, het is of we hier thuis komen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi uitzicht vanaf de kamers, mooi groot zwembad. Gratis wifi in het hele hotel. Prima prijs kwaliteitsverhouding. Hotel word in 2015 beetje gerenoveerd.

Gereisd met partner in januari 2015

• 7Simone19-01-2011

Prima hotel

Direct aan een klein strand, shuttlebus naar de mall. Goede service en heerlijk zwembad.

Gereisd met vrienden in juli 2000

• 8Yvonne19-10-2010

Prima hotel

Eerste nacht viel de airco uit maar wijkregen direct een andere kamer. Zeer goed opgelost. Zijn weinig in het hotel geweest, maar prima als je aan het rond trekken bent en niet te veel eisen hebt.

Gereisd met partner in januari 2009

• 7lettyannokkee16-06-2010

Matig

Entree van het hotel keurig. Grote kamer met uitstekende bedden, maar kamer is aan renovatie toe. Wij zaten in het bijgebouw, mooi groot zwembad, pal gelegen aan het restaurant. Eten zeer matig! Strand klein en vuil

Gereisd met partner in april 2010

• 3Winia17-01-2010

Een regelrechte aanfluiting!

Volgens de beschrijving ligt het hotel " tussen de groene glooiende heuvels en de blauwe oceaan en heeft directe toegang tot het mooie zandstrand". Niets is minder waar. Het hotel licht letterlijk in de schaduw van 4 majesteuze flatgebouwen van maar liefst 42 verdiepingen hoog. Vanaf ons balkon was de afstand van de dichtsbijgelegen flat ca. 75 meter. We keken zo in de keuken van de tegenover ons gelegen verdieping. Het gedreun van het machinepark (airco installaties etc.) van de flats was oorverdovend. Het hotel is volkomen versleten en gedateerd en wordt slecht onderhouden. Het water liep onder de wastafelkraan door, de vochtplekken stonden aan de buitenkant van de badkamermuur. Het douchegordijn was beschimmeld. Er hing een penetrante schimmelgeur in de kamer. De deken van het bed was versleten en oogde niet al te schoon. Het zwembad was schoon maar had ook zijn beste tijd gehad. Bar bij het zwembad was in ontredderende staat, ook de ligstoelen zijn aan vervanging toe.

Gereisd met partner in januari 2010

• 7fvdkroon21-10-2009

Heeft een opfrisbeurtje nodig...

Naast het hotel staan 3 hoge torenflats. De kamers zijn toe aan een opkapbeurt en het rook muf (2 verschillende kamers). Desondanks was de kamer wel schoon en ruim, alleen zie je gewoon dat er achterstallig onderhoud is. Het zwembed is ok, alleen de ligstoelen eromheen zijn ook aan vervanging toe (niet functioneel gezien maar esthetisch). Het strand stelt niks voor, de zee is aan de deze kant van penang ook niet zo schoon. Het ontbijtbuffet is wel oke, maar het ontbreekt aan westerse zaken.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 6Klaas19-08-2009

Goed te doen zonder al te hoge eisen

Wij hebben een upgrade gekregen waardoor wij een kamer kregen met heel mooi uitzicht op zee. Dit heeft veel goedgemaakt, wand de rest van de kamer was echt heel erg vies en verouderd.

Gereisd met partner in augustus 2009

Hotel Copthorne Orchid Penang info