Hotel Mingood

9Prijs/kwaliteit
8Service
8Ligging

Hotel Info

We hebben een aantal aanbieders voor Mingood voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mingood in het Nederlands

• 7Esther Peters-Bonte26-12-2009

goed budgethotel

Een hartelijk welkom, met meteen allerlei tips over de omgeving en een gratis plattegrond van Georgetown en het eiland. Het hotel verkoopt gekoeld water, frisdrank en bier voor de zelfde prijzen als de supermarkten. De kamer zelf heeft ook een koelkast. Prima ligging, net even weg van de drukte van de stad, maar die ligt wel op korte loopafstand (2 minuten). De boulevard is vrij ver lopen (ca. 20-30 minuten). De lakens waren al tig keer versteld en hier en daar toch al weer wat gescheurd, maar wel schoon (iedere dag verschoning). Het bankje op de kamer zat vol met vage vlekken van eerder gasten, dus nodigde niet uit om op te gaan zitten. De badkamer kan een renovatie gebruiken. Het ontbijt stelt niet veel voor (wat muesli/cornflakes, geroosterd witbrood met jam/pindakaas/honing en parten sinaasappel). Voor deze prijs niets te klagen!

6Eten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats