Hotel City Bayview Georgetown

7.3Goed

Hotel Info

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor City Bayview Georgetown voor je op een rij gezet:

56 reviews over Hotel City Bayview Georgetown

• 8C.Poldervaart15-09-2016

Netjes en centraal gelegen

Mooi hotel met nette schone kamers. Leuk zwembadje maar daar zijn we niet in geweest. Wel erg massaal allemaal.

• 8Carien 20-05-2014

Goed hotel in centrum

Dit hotel heeft een centrale ligging en goede facilieiten. De kamers zijn netjes. Op de bovenste verdieping is een skybar waar je 's avonds heerlijk wat kunt drinken met een prachtig uitzicht op de stad. Als je voor het hotel rechts de weg oversteekt vindt je daar op de hoek een foodcourt waar je heerlijk en supergoedkoop kunt eten.

• 8Eddie Bogaert08-09-2013

Centraal gelegen hotel

Hotel ligt centraal in George Town. Vanuit dit hotel ben je snel bij alle belangrijke voorzieningen in het centrum van George Town. Ook ben je snel op de uitvalswegen van George Town. Personeelslid vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon, hebben WIFI (soms moeilijke verbinding), kluisje, prima badkamer, etc. Prima kamer met zicht op zee. Eten in hotel is duur, vlak bij het hotel ligt Red Foot Market, een marktje met allerlei eettentjes eromheen. Minder luxe, we eeg goed en veel goedkoper.

• 6Christa en Dick18-08-2013

centraal gelegen hotel

Hotel, gelegen in het centrum van Georgetown. Dichtbij winkelcentra, Red Garden Foodcourt en Little India. De kamers zijn echter verouderd, het ruikt meteen muf als je de kamer binnenkomt. Verder is de kamer, met name de badkamer, niet schoon. Mocht je een kamer op de 7e verdieping worden toegewezen, mijdt dan de kamernummers 708 tot en met 712, je hebt dan uitzicht op de betonnenmuur van de naastgelegen parkeergarage. In het hotel worden cursussen en conferenties gehouden. Het is echter vervelend dat de deelnemers allemaal bij het zwembad komen roken waardoor je weinig privacy hebt en je in de sigarettenlucht zit. Je zult ons er niet meer zien, wij begrijpen niet hoe dit hotel aan zo'n hoog cijfer komt.

• 7brian03-02-2013

goed hotel voor prima prijs

prima hotel, mooie grote kamers met airco.hotel heeft een perfecte ligging, alles binnen loopafstand.zwembad stelt niet veel voor maar voor een keertje te plonsen is het prima. personeel allemaal erg vriendelijk en efficient.om de hoek ligt de red food court, echt een aanrader.

• 9hejeanine05-08-2012

Superhotel in Georgetown

Wij hebben 2 nachten in de hotel gelogeerd tijdens onze rondreis. We boekten het via internet voor een redelijke prijs. De kamers waren zeer schoon! De service was goed! Ontbijt was zeer uitgebreid, voor ieder wat wils.'s Morgens een krantje onder de deur door en het personeel was behulpzaam! Een net zwembad, wat erg fijn was na een warme dag in de stad! Handdoekenservice en schoon! Vlakbij de Red Gardens Foud Court, echt een aanrader om daar een keer te eten! Taxistandplaats voor de deur, ideaal!

• 6Rene01-08-2012

prima plek voor paar dagen georgetown

Prima groot hotel alleen hadden wij een kamer met uitzicht direct op een blinde muur. dat bleek de 1e 7 verdiepingen te hebben op een bepaalde kant. niet zo fijn dus.

• 8elise22-06-2012

Onderdeel van de rondreis taman negara. Goed hotel, voorzien van alle gemakken. Tot laat op de avond, misschien wel 24 uur per dag, een portier aan de deur. Op loopafstand van een zogeheten foodcourt. Een wir war van mensen en eet tenten, allerlei eetluchten door elkaar. Wij vinden het leuk om te zien maar geen eten besteld. Vanuit dit hotel zijn we met de groep naar een wedstrijd van het Nederlands elftal gaan kijken. We kwamen in een leuke straat met eet tentjes, leuke sfeer.

• 8Patrick15-04-2012

Goed hotel met schone kamers en lekker ontbijt. Jammer dat er geen strand in de buurt was. Diner was zeer speciaal doordat je in een draaitoren dineerde waarbij je een uitzicht over de hele stad had. Volgende keer Georgetown, zeker weer Bayview!

• 7Kiki23-09-2011

Een leuk slaapplekje

Een mooi hotel met voldoende voorzieningen. Helaas vonden wij de omgeving niet erg leuk (saai).

4 tips over Hotel City Bayview Georgetown

• Patrick, 15-04-2012

Slippery Senioritas (Discotheek) op loopafstand

• Eddie Bogaert, 08-09-2013

Regel via het hotel een Citytour door George Town en je leert veel van deze stad met een rijk koloniaal verleden. Onze gids bracht ons o.a. bij een kanon op de oude vestingen van de stad, geschonken (volgens inscriptie) door het VOC.

• zonbog, 09-09-2013

Dicht bij het hotel is een prima eetmarkt, waar je 's avonds voor weinig geld heel lekker kunt eten.

0 vragen over Hotel City Bayview Georgetown

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats