Hotel Shangri-La's Rasa Sayang Resort

Hotel Shangri-La's Rasa Sayang Resort

9.6Fenomenaal

Maleisië, Maleisië, Penang - Batu Ferringhi

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Shangri-La's Rasa Sayang Resort voor je op een rij gezet:

• Sauna

16 reviews over Hotel Shangri-La's Rasa Sayang Resort

• 10marian.kerklaan11-08-2012

Het allerbeste!

In 1e instantie een kamer in de Garden Wing geboekt, maar we kregen voor een redelijke meerprijs een upgrade naar een suite in de Rasa Wing. GEWELDIG! Een suite van ca. 100 m2 met alle luxe die je maar kunt verzinnen. Met privileges zoals toegang tot een apart zwembad waar geen kinderen en rokers zijn toegestaan, gratis ijswater, juices en softdrinks, er staan zonnebrandmiddelen klaar en iedere middag is er high tea, van 18-19 uur is er cocktailhour, a la carte ontbijt. Tevens een megagroot marmeren bad op het balkon met groot ligbed en apart zitje. Voor de privacy was het balkon af te sluiten met elektrische rolgordijnen. Omdat we iets te vieren hadden, werden er rode rozen, wijn en bonbons gebracht. Op onze laatste avond na het diner werd er uitgebreid afscheid van ons genomen. Al het personeel heeft er alles aan gedaan om ons speciaal te laten zijn en zo hebben wij ons ook gevoeld. Onvergetelijke dagen hebben we hier gehad.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8cgvis08-05-2011

mooi hotel

mooi 5 sterren hotel met gioede bediening; 2 keer per dag schoonmaak kamer en alles is verzordg en netjes

Gereisd met partner in april 2011

• 8Fam. Botman01-03-2011

Had er meer van verwacht

Een lekker hotel en een lekker klimaat op Penang. Het was gerust een mooi hotel en verzorgd, maar helemaal super is het niet. De kamers zijn niet overdreven groot, het is er absoluut niet erg schoon; het is allemaal redelijk. Het personeel is vriendelijk, maar niet buitengewoon. Wij hebben in hotels in Maleisië en Thailand gezeten waar de kamers echt top waren en het personeel nog veel vriendelijker. Het eten en drinken bij het hotel is overdreven duur, dus je kunt echt beter naar de plaatselijke restaurants, winkels en markt gaan voor het dagelijks verbruik. Het ontbijt is wel super; vers en erg lekker. Het ligt aan een mooi strand, maar daar zit helemaal niemand, want je kunt de zee niet in vanwege de kwallen. Ook is het water erg troebel. Heel jammer allemaal. Je hebt er een heerlijke vakantie en het is gerust goed toeven, maar het is niet helemaal de prijs waard en na het lezen van alle lovende berichten, had ik er echt meer van verwacht.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 10Bas09-01-2011

Super hotel!

Dit hotel is echt geweldig! We zijn hier in november geweest en het personeel is echt super vriendelijk (uberhaupt waren alle mensen die we in Maleisie ontmoet hebben erg vriendelijk). Je kunt in het hotel heerlijk eten, maar het is ook erg leuk om bij een van de markten net buiten het hotel te eten. Dat is een beleving op zich!

De kamers zijn erg schoon en mooi, als je in de Rasa Wing verblijft (of ter plekke een upgrade doet), kun je 's ochtends ook a la carte ontbijten, mag je aan een apart zwembad liggen (met gratis softdrinks) en krijg je elke dag een high-tea. Dit echt super!

Gereisd met partner in november 2010

• 9yu_fe10-12-2010

Heerlijk luxe

Een heerlijk luxe hotel. Service van het personeel was fantastisch. Ontbijt(buffet)was uitgebreid en erg lekker. Tuin en zwembad erg mooi aangelegd. Heerlijk bed. Massage/schoonheidsbehandeling in de "spa" was heerlijk. Aanrader dus!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 10stefan06-06-2010

Absolute aanrader voor alle nederlanders

Echt geweldige tijd gehad daar in de shangri-la rasa sayang. We zijn hier geweest in mei 2010, met onze kleine dochter van 2 jaar oud.

Wij zijn op heel veel plekken geweest op de wereld maar dit hotel is, toch wel een van mooiste van allemaal.

Deze moet je bezoeken als je op rondreis bent. Doen..... Stefan

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 8Marco27-04-2010

SUPER!

Wij zten in het nabij gelegen Golden Sands. Perfect om t e slapen maar niet om te eten of te drinken, veels te duur. Je kan beter de straat op voor eten erg goed en lekker en echt niet duur.

Gereisd met partner in februari 2002

• 10harmen25-08-2009

Helemaal goed.

Aan de voorkant ziet het er niet zo luxe uit als andere resorts van Shang ri la maar van binnen en aan de achterkant, ziet het er goed uit. We hadden als echte hollanders de middenversie geboekt maar kregen bij aankomst meteen een upgrade naar de meest luxe vleugel vanwege het vaker verblijven bij de keten. Erg grappig. Binnen 5 minuten spreekt iedereen je aan bij je naam, de butler belt of alles goed is ze maken je strandstoel op, eten aan de zee in de zonsondergang met 2 koks en 3 bedienden, iedereen super vriendelijk, ontbijt a la carte waar je jus op een zilveren blad naar de tafel wordt gebracht, heel apart. En een eigen tuintje en beveiliging die op het alarm van onze kamer afkwam, was voor mij iets nieuws alarm op de hotelakamer. Kortom eigenlijk een beetje genant maar wel lekker om eens gedaan te hebben en hier is het nog enigzins betaalbaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

• 10Anouk19-07-2009

Pure luxe

GEWELDIG hotel...wij zaten in de aparte wing met extra service. Iedere dag een heerlijke massage. Het eten is fenomenaal! En het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij. Het was heel rustig in het hotel toen wij er waren, dus een beetje saai, maar hier kom je helemaal tot rust. Het strand is ook erg rustig en was niet veel te beleven toen wij er waren. Buiten het hotel vind je de markt. Koop hier de nieuwste dvd's voor 1 euro en kijk deze lekker op je hotelkamer. Heerlijke belevenis!

Gereisd met partner in september 2008

• 10MAJA15-07-2009

Beste hotel van Maleisie

Gewoon doen!!!! als je bereidt bent te betalen.... maar wel ultieme luxe ... alles klopt

Gereisd met partner in november 2005

Hotel Shangri-La's Rasa Sayang Resort info