Hotel Shangri La's Golden Sands

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°26°
Hotel Shangri La's Golden Sands
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Shangri La's Golden Sands voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Shangri La's Golden Sands in het Nederlands

Prima hotel!

Fam. Vermeulen
5-3-2016

Hotel is van binnen wat verouderd, wat te zien is aan plafonds, liften, meubilair. Maar de tuin en het zwembad worden goed onderhouden en zien er geweldig uit. Onze kamer rook onfris, maar we kregen direct een andere. Inrichting van de kamer is wel verouderd (en wat kapot), maar was wel fris en lekker veel bergruimte.

Service is ook prima. Wij vonden het bijzonder sympathiek dat het hotel medewerkers in dienst heeft, die wat achterstand hebben. Managers liepen veel rond en maakten contact, heel open en heel aangenaam.

BBQ was ronduit geweldig. Wat een keus en wat lekker allemaal. Eten en drinken was natuurlijk wel duurder als in de omgeving, maar het smaakte goed. Ontbijt was ook uitgebreid en lekker.

Wij zijn 5 sterren gewend (dit was een vergissing), maar waren aangenaam verrast!

Mooi hotel aan het strand

nancy
25-7-2013

Hotel ligt direct aan het strand. Heel mooi zwembad en zeer kindvriendelijk hotel. Het was erg druk, maar er waren voldoende bedjes bij het zwembad en bij het ontbijt was ook alles prima geregeld. Hotel heeft ook een adventure zone voor kleine kinderen. De kamers waren prima, maar niet al te groot. We waren met 3 personen en dit was de kleinste kamer van onze maleisie reis. We hadden wel de goedkoopste kamer uitkijkend op de weg en bergen, zonder balkon. Voor de rest was de kamer prima. Het viel ons alleen op dat het derde bed niet naast ons gezet kon worden, maar alleen aan het voeteneind. Dit hebben we de hele rondreis nog niet gehad, maar het stoorde verder niet. Restaurants en winkels op,loopafstand. Super hotel voor kinderen. Night market voor de deur, maar er was geen geluidsoverlast. Wij hadden wel een kamer op de zevende verdieping..

mooi en goed hotel

Leon
17-8-2011

uitstekend hotel in Penang, mooie kamers en fantastisch ontbijt en mooie zwembaden,

Prachtig hotel, mooie kamers

Marcel
24-12-2010

We hadden de goedkoopste kamer, maar die was al erg mooi. Volgens het personeel is het hotel een jaar geleden opgeknapt en dat is te zien. Alles lijkt gloednieuw. Alleen aan de badkamer (hier en daar vochtstrepen) is te zien dat het hotel niet nieuw is maar al wat ouder (30 jaar zelfs).

Mooie entree met relaxte check-in (zittend onder genot van een drankje). Prachtige tuin met groot zwembad. We waren er met de schoolvakantie (eind december). Dus erg veel kinderen. Tijdens het ontbijt was het erg druk maar omdat het erg ruim is opgezet, hoef je niet te wachten. Veel keuze. Aanrader, zeker met een aanbieding. [*]

Luxe hotel direct aan strand

Ineke
3-9-2010

Hotel Shangri La's Golden Sands is een luxe hotel gelegen in een mooie tuin. De kamers zijn ruim en aan de zeekant met een heerlijk balkon. Op de kamer zijn koffie en theezetfaciliteiten. De badkamer is prima. Wij hebben niet gegeten in het hotel maar bij de restaurantjes in Batu Ferringi en 's avonds bij de hawkerstalletjes.

Aan de zeekant heeft het hotel een grote tuin met zwembaden en ligstoelen. Aan het strand zijn verder geen faciliteiten. Je kunt er wel heerlijk wandelen. Aan de straatkant van het hotel is elke avond een drukke avondmarkt. Erg gezellig om daar na het eten te kuieren. Op het eiland kan je exursies maken of met een taxi het eiland verkennen. We zijn ook wel met de bus naar b.v. Georgetown gegaan. Verder zijn er tempels te zien en bij de haven is het ook leuk om even te kijken. En natuurlijk met de kabelbaan de hill op.

Een TOPPER

Marco
18-11-2009

Het is een heel mooi HOTEL, de kamer zijn super en ontbijt ook.

We zijn hier 2 nachten geweest en we komen er zeker terug.

7 en 8 nov. 2009 waren we hier

strandvakantie en bezienswaardigheden

Jeroen
30-8-2009

Penang is een prima plek om strand, cultuur en shoppen te combineren: veel tempels en natuur om te bekijken, mooi klimaat met uitgestrekte stranden en grote shoppingmalls voor elk budget.

Shangri-la is een aardig hotel met prima service - zoals overal in Maleisië. Ontbijt behoorlijk goed, italiaans restaurant is echt heel goed.

enige minpuntje: erg veel arabieren vooral saudi's: vrouwen lopen in burka's en zitten te puffen langs het zwembad.Je voelt je toch wat bezwaard als je dan in je zwemkleding langsloopt.Mannen veroorloven zich alles: dringen voor enzo en kafferen het personeel af. Omdat ze vaak en Quad of een jetski huren, stinkt het strand 's middags echt naar diesel en uitkijken doen ze ook niet echt: zodoende bleven wij met onze kinderen dan maar weg van het strand.

Kortom: een leuk hotel, maar niet een echte aanrader. Penang / Georgetown is dat wel

geweldig

davy
4-2-2009

voor de 3e keer weer terug geweest, en weer voldeed het hotel aan onze verwachtingen, mensen kenden ons nog steeds bij naam. ze hebben het restaurant ook grondig verbouwd, en het ziet er ook piekfijn uit. het is en blijft een leuk hotel. aan het strand een drukte van jewelste maar ja als je naar spanje of turkijen gaat heb je dat ook. de kamers zijn ze ook aan het renoveren evenals het restaurant aan de zee. voor de kinderen hebben ze (tegen betaling) een complete indoor speeltuin met glijbanen etc. de gratis shuttlebus is ook handig, want die zet je af in hartje georgetown en pikt je daar op vaste tijden weer op. echt een leuk hotel, en van de kinderen heb je bijna geen last want die liggen in het kinder zwembad gescheiden van het zwembad voor de volwassenen, en er zijn badmeesters die op de uitkijk staan ( wel zo veilig) maar er zijn meer aziaten dan australiers in nov/dec.

prima familiehotel

e. van dorsser
9-1-2009

Gezellig hotel waar vooral grote (Autralische) families met kinderen verblijven. Mooi zwembad, goede kamers, perfect ontbijt en goed avondeten. Ligging aan strand. Zee erg troebel en in de maanden nov-jan extreme kwallenplaag. Veel gemotoriseerd verkeer op zee en strand.

Prima familiehotel

Emilie
9-1-2009

Op het hotel valt niets aan te merken. Let echter op dat het hoofdzakelijk bezocht wordt door families met kleine kinderen. Vooral veel Australiers. Rust is ver te zoeken. Het hotel ligt ca. 20 minuten buiten de stad aan een "strip"waar alle hotels liggen. Het strand wordt niet geexploiteerd door het hotel. De zee is troebel en er valt in de maanden nov/jan. niet te zwemmen door kwallenplaag. Ook veel lawaai van waterscooters en speedboten en quads op het strand!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shangri La's Golden Sands in Penang - Batu Ferringhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shangri La's Golden Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.