Hotel Holiday Inn Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°25°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Resort voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Holiday Inn Resort in het Nederlands

Meer familie hotel dan luxe hotel

Remco en Irene
18-10-2015

Wij vinden dit meer een familie hotel dan een luxe hotel, het is er altijd druk met mensen. Geen leuke mensen, die vooral vaak voorkruipen. Daarnaast zeiden ze tegen ons dat we een upgrade hadden naar het beachhouse (hilltower geboekt) dit is absoluut geen ugrade, deze kamers zijn behoorlijk verouderd en in die in de hilltower net gerenoveerd. Wij zijn dus naar de hilltower gegaan. Men geeft bij iedereen aan dat men een upgrade krijgt maar dat is dus niet het geval. Zwembad is te klein voor het aantal gasten en te vies, daarnaast heeft maar een klein aantal bedden matrassen. Het strand is onbruikbaar, dit is alleen bedoeld voor het parasailen. Openbare ruimtes zijn redelijk vies. Positief is het ontbijt (afgezien van een rauw hardgekookt ei) en de liggen, aan het begin van de winkelstraat en naast Starbucks. Wij hebben geen nachtclub gezien, volgens mij zit Starbucks hier nu. We hebben elke avond gegeten bij Long beach en dat is geweldig en kost weinig. Beste eten wat je kan vinden.

Niet bijzonder

Annet
11-8-2014

Hotel zelf is prima maar voor het strand moet je dar niet zijn. daar schijn je al jaren niet in te kunnen vanwege de enorme kwallenplaag. Bovendien is de zee smerig en het strand regelmatig afgezet voor parasailing.

Personeel aardig en vriendelijk. Hotel bestaat uit 2 delen. Ene deel igt aan het strand, andere an de overkant waar je via een loopbrug komt. Onhandig en niet duidelijk aangegeven bij het boeken.

Wat een heeeeerlijk hotel

marcel_steenbakkers
13-9-2013

Wij zijn hier in juli 5 nachten geweest. in een woord TOP!

We zaten in de toren, op ons verzoek, 23e verdieping. Kamer helemaal top, echt zo mooi, heerlijke bedden, super uitzicht! en de service.... waar kom je dat nog tegen. voorbeeld: afstandbediening (van de hele grote flatscreen) was leeg, even gebeld, met 5 minuten komt een dame van de huishoudelijke dienst met een nieuwe afstandbediening, alles werkt weer. 10 minuten later belt de receptie of het gelukt is en alles naar wens is. top.

Eten ochtend echt geweldig, tussen de middag kon je ook lekker eten en avond hadden we een restaurant gevonden op 2 minuten lopen in een prachtige tuin. heerlijk. zwembad is niet groot maar prima, lekkere tuin erbij en heerlijk strand met lekkere warme zee en ook nog div watersportmogelijkheden.

Avondmarkt voor de deur erg leuk.

We hebben 1 dag een trip over het hele eiland gemaakt, gewoon een taxichauffeur aangesproken, hele dag voor drie tientjes! erg leuk om te doen!

Prima hotel!

Ellis
12-8-2013

Ligt prima aan de Batu Ferringhi. Goede service wat je van Holiday Inn kan verwachten, eten is prima. Zwembad is een beetje klein, het is geen hotel voor een strandvakantie. Nu voor twee dagen is het prima, maar als ik er twee weken zou zitten, zou ik iets meer verwachten. Gratis wifi op de kamer.

Fijn hotel

Oscar
8-9-2011

Goed Hotel, midden in de nachtmarkt (7 tot 12 ongeveer). Neem wel een torenkamer, de beachwing heeft te veel last van de buitendiscotheek die ernaast gekomen is. In de toren merk je daar niks van. Het zwembad is heerlijk en de af en toe langslopende apen een leuk extraatje. Ontbijt is super. Parkeren gratis. Wifi op de kamer is wel duur. De nachtmarkt in Batu F is leuk, maar Georgetown is toch wel het hoogtepunt van Penang. Vooral het eten daar, dat is het beste wat er in Maleisie te krijgen is. Taxi is niet duur, zeker als je er een zo gek kan krijgen dat ie de meter gebruikt! Het nationale park (jungle) op 10 minuten rijden ten westen van het hotel is ook erg leuk met toekans, arenden, apen en herten.

geweldig goed hotel

ejh
10-3-2011

Het ligt midden in het centrum met de avondmarkt voor de deur.

De kamers waren allemaal net gerenoveert, super mooi en heel groot.

Het eten was er ook heel goed en personeel heel vriendelijk. Alleen het strand was wat minder, het was wat klein en veel dode vis op het strand.

Tophotel voor een paar dagen

Kees en Inge
11-8-2010

We hebben hier 2 nachten geslapen. De service was uitstekend. We hadden wel een kamer aan de zeekant besteld. Alle andere kamers hebben een belazerd uitzicht. Het zwembad is top. Het is ontbijt is geweldig. Het strand is heel leuk. Wel jammer dat ze op het kleine strand met quads rijden. Zij maken veel lawaai. massage aan het strand kost RM 30 voor een half uur. Doen!

Aan de straatkant is elke avond markt. Daar verkoopt men illegale merkkleding. Niet zo chique maar wel grappig voor een keer. In Georgetown (10 minuten met de taxi) staat een extreem grote shopping-mall. Voor de dames een must!

Het Holiday Inn ligt heel centraal direct aan de avondmarkt. Wij hadden een zeezicht kamer geboekt. Goede bedden en mooie kaer. Helaas kwamen we er 's avonds achter dat er sinds kort een nachtclub naast het hotel ligt. De geluidsoverlast is niet normaal meer! Uiteindelijk zijn we verkast naar de toren van het hotel waar we verder geen last meer hadden, maar daar waren dekamers lang niet zo mooi. Eten is verder prima.

Kortom goed hotel voor een paar nachten maar niet aan de strandzijde!

Overigens ook veel Burka's.

goed hotel

patrick
13-6-2010

hier 2 weken geleden geweest.hotel is recentelijk gerenoveerd en de kamers zijn mooi ingericht. ontbijt is goed en volop keuze. de ligging is goed aan het strand en in de avond is hier de bekende avondmarkt. goergetown is op een half uur afstand maar dat kost je ook bijna niets met de taxi. helaas ook veel geluidsoverlast van de disco die ernaast ligt tot in de late uurtjes. 2e ochtend hadden wij een wachttijd bij het ontbijt van meer dan 1,5 uur omdat het hotel overvol zat dit kunnen ze niet aan. ivm de geluidsoverlast wel direct een andere kamer gekregen.

Prima hotel

Alex
14-8-2009

Hotel Holiday Inn is behoorlijk groot, waardoor wat onpersoonlijk. Het hotel bestaat uit twee delen die verbonden zijn door een loopbrug. Onze kamer was geweldig. Kregen gratis upgrade. Heerlijk Indiaas gegeten in restaurant na goed advies van bedienend personeel. Vlakbij levendige avondmarkt.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Resort in Penang - Batu Ferringhi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.