Hotel DoubleTree Resort by Hilton Penang

MaleisiëMaleisiëPenang - Batu Ferringhi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel DoubleTree Resort by Hilton Penang voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 12 reviews
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 12 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

13 Reviews over DoubleTree Resort by Hilton Penang

• 9p.m.landstra29-10-2011

Een prachtig hotel met perfecte service

Op zoek naar een hotel in Batu Ferringhi eerst langs de hotels die pal aan ze lagen. Die vragen de hoofdprijs. Hydro was daarom een perfect alternatief. Wat verder van het centrum maar prima als uitvalsbasis met een huurauto en stukken goedkoper. De kamers zijn prima, het personeel is heel aardig en het eten (zowel het ontbijt als het diner) is fantastisch. Een echte aanrader dus.

• 6Oswald Peters12-09-2010

degelijk hotel

Je moet er niet veel van verwachten. Eten was niet ons ding daar. Het lag niet echt centraal en moesten dus altijd de taxi nemen. Iedere keer weer afdingen, daar wordt je erg moe van. Zwembad oogde niet echt schoon. Kamer was prima. Ontbijt kon beter, beetje chaotisch altijd.

• 7Barbara25-06-2010

luxe zakelijk hotel

Het Hydro hotel zoals het tegenwoordig heet, ligt tegenover Miami Beach maar dat strandje is niet geschikt om op te liggen/naartoe te gaan. Het strand in Batu Ferrenghi biedt veel meer zoals watersporten en een paar leuke strandtentjes naast elkaar waar het zowel overdag als 's avonds goed toeven is. Het hotel ligt op ongeveer 5 minuten rijafstand van Batu Ferrenghi en de taxi's rekenen daarvoor MYR10. Een taxi naar Georgetown kost MYR30 (prijzen van juni 2010). Het ontbijtbuffet is uitgebreid en bij aankomst kregen we in plaats van een superior een deluxe kamer voor hetzelfde geld omdat we via internet een niet rokers kamer hadden gereserveerd.

• 8m22-05-2010

goed hotel

prima hotel voor prima prijs. heerlijk zwembad en goed ontbiujt ligt wel ver van alles af maar taxi kost weinig. strand is een afknapper maar dat geldt ookvoor de overige stranden

• 7Marjon24-08-2007

3 jaar geweest 2003 voor het laast. Erg vriendelijk personeel,goede service,ontbijt uitstekend. Kwaliteit/prijs verhouding uitstekend. Perfect hotel waar je een fijne vakantie kunt hebben. Klein strand met jelly fisch, dat is een min puntje als je graag op het strand lig. Ligt tussen Batu Ferringhy en George town, goede verbinding. Leuke avondmarkt in Batu. Heerlijk winkelen in George Town.Lekker eten op de rode stoeltje voor erg weinig in Ferringhy.

• 9Ruud en Bea14-04-2007

Wij zijn er in januari 2006 geweest. Leuk hotel, vriendelijk personeel, niet strak in het pak maar in (lokaal) gebatikte overhemden met korte mouwen, dit geeft meteen een heerlijk gemoedelijk sfeertje. Kamers netjes, sommige dingen wel aan een opknapbeurtje toe (b.v. schilderwerk badkamerdeur/kozijn), maar het was wel schoon. Uitstekend ontbijtbuffet!

• 8Sjon21-08-2006

Feringhi Beach Hotel ik heb er 2 keer gelogeerd,dat bewijst dat ik tevreden was. Dat kleine strandje nu bereikbaar via de brug is een grote verbetering vroeger moest je goed eerst na rechts kijken, anders het risico van je wwet wel. De service naar George Town gratis shutle ook goed hoewel de lijnbus ook erg goedkoop was. Het strand van Batu ferringhi mooi alleen de zee was niet zo helder. De Kampong van Papa Din die goede tover drankjes had voor Alergie v/d Meiden(telegraaf) was er toendertijd een vaste klant. Verder als je van Tempels houdt en een mooi achterland een vakantie bestemming wwar je U tegen kan zeggen Goedkoop en lekker weer. groetjes Sjon

• 6Lies10-08-2006

Ferringhi beach, inmiddels het Hydro Majestic, ligt niet echt gunstig ten opzichte van Batu Ferringhi. Een mooi strand is niet echt in de buurt. Gezien de prijs krijg je wel waar voor je geld. Kamer schoon, leuk balkon, bijzondere vormen van badkledij...Ik zou echter vanwege de lokatie in de toekomst ergens anders verblijven.

• 8henk marry10-08-2006

henk en marry we zijn er nu voor de 11keer geweest en het blijf een goed hotel... het laatst waren we er in juni 2006... en kregen te horen dat de naam verandert is in hydro majestic hotel??? en ze gaan de boel een beetje opknapen dus wij denken dat het volgen jaar een beetje duurder is ...maar al met al raden wij iedereen dit hotel aan... voor verder info... kun U ons altijd een mailtje stuur......(10-08-2006)

• 8matthijs en rian22-11-2005

Prima hotel, aan noordkant van penang, op kilometertje van leuke avondmarkt en lekkere restaurantjes, prima service bijv. koud biertje geserveerd in champagnekoeler aan zwembad :) :) :) Schone kamers, schoon zwembad, goed eten en heerlijk ontbijt met omeletjes die terplekke klaargemaakt worden.

Hotel DoubleTree Resort by Hilton Penang info

Room facilities

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)

Meals