Tijdelijk €25 aanbetaling

Bayview Beach Resort

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bayview Beach Resort voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 75 reviews
+36

7.8GoedScore uit 75 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

75 Reviews over Bayview Beach Resort

• 8Anneke11-08-2018

Heerlijk relaxen! in de heerlijke tuin!

Ale kamers worden gerenoveerd, vanaf de bovenste etage tot beneden etage! W.s. begin 2019 alle kamers weer up to date!

• 6Raymond29-07-2015

eerder een 3 dan 4 sterren hotel

Op alle fronten heeft het hotel een opknapbeurt nodig. Bovendien wordt het strand voor het hotel alleen gebruikt voor watersportattracties en is mede daardoor niet geschikt om te zonnen.

• 10wakoster24-03-2013

Uitstekend hotel

Hotel Bayview Beach is een klasse hotel, kan zich meten met Hiltons, Sheratons, etc . Service is perfect, mooie ruime kamers, 2 keer schone handdoeken per dag, flesjes water gratis, Wifi gratis en overal beschikbaar. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Prachtig zwembad en mooie tuin met voldoende ligbedden. Strand is matig en zeewater vuil. Veel kwallen bovendien, maar tuin heeft zicht op zee, zodat strand niet gemist wordt. Bushalte voor de deur, lekker eten en goedkoop aan de overkant van het hotel. Een echte aanrader!

• 8info_1623-10-2012

Mooie ligging

Wij waren hier in maart 2000, dus lang geleden. Toendertijd vonden wij het een goed hotel. Dat het toe is aan vernieuwing begrijp ik wel als ik het zo hoor na al die jaren. Het eten was goed (wel raar om in de ochtend frietjes en rijst te zien liggen ;) ). In de avond is het idd erg saai in het hotel, niets te doen. Erg jammer. Ligging vond ik oke, er was genoeg te doen in de nabije omgeving. Ook leuk om de aapjes vanuit je balkon over de electriciteitsdraden te zien lopen.

• 7Hanneke18-12-2011

Rdelijk hotel

Dit hotel is behoorlijk verouderd, waardoor er wat gebreken zijn op de kamers. Toilet dat niet goed doorspoeld airco die niet werkt, enz. Bij het melden van deze gebreken probeert men ze gelijk op te lossen, dus wel een goede service. Heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet en mooi zwembad.helaas wel ver van Georgetown af, maar een centrale plek van waaruit je Penang kunt gaan ontdekken (o.a. Vlindertuin en fruitplantage).

• 8Rob05-09-2011

Prima hotel

We hebben hier 4 dagen doorgebracht en het is ons goed bevallen.Leuk zwembad,goede kamers,ontbijt was prima en het personeel was ook prima! Het enige nadeel is dat het overal ver vandaan ligt,je moet een lekker stukje lopen voor wat winkeltjes,niet echt een probleem,maar wel goed om te weten.

• 7Mark en Marlous12-08-2011

Prima hotel.

Dit hotel, direct gelegen aan het strand, is wat verouderd maar verder prima. Met zijn indrukwekkende lobby geeft het meteen aan dat het hier gaat om een hotel met veel capaciteit (ruim 700 kamers).

De kamers zijn prima en schoon. Het Bed is groot en 's ochtens ligt er een krantje voor de deur. Het ontbijt is uitgebreid maar niet heel bijzonder.

Een nadeel vonden we dat het hotel erg ver van het centrum van George Town is gelegen. We moesten hiervoon ruim 20 KM rijden (+/- 45 min met de auto).

• 8Martijn27-07-2011

uitstekend hotel

Omdat we s`avonds laat aankwamen en vrijwel nergens kamers meer beschikbaar waren hier nog een hotelkamer kunnen vinden, tegen een kleine bijbetaling de juniorsuite... Alles een ruime voldoende!

• 9Fam Tromp16-01-2011

Geweldig

Geweldig hotel. Een zeer, zeer ruime familie kamer. Echt 'spacious' ! Gelegen aan het strand, heerlijk zonneweide en een prima zwembad. Een prima uitvalsbasis om Penang te verkennen. Boek geen tours in het hotel want dat is extreem duur. Ga na George town en regel alles daar. Een prachtige stad overigens.

• 9cjterhaar14-01-2011

Zeer goed hotel!

Zeer luxe hotel. Mooie kamers. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Echt een 5 sterren hotel.

Hotel Bayview Beach Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Batu Ferringhi Beach, MAL-11100