Penang - Batu Ferringhi

We hebben een aantal aanbieders voor Penang - Batu Ferringhi voor je op een rij gezet:

vakanties Penang - Batu Ferringhi

Reviews over Penang - Batu Ferringhi

Prima voor gezinnen

Sandra,
    19-2-2019

Prima hotel, prachtige locatie. Goede uitvalsbasis om leuke dingen op Penang te doen. Nachtmarkt op loopafstand. Grote hawker vlakbij. Groot zwembad. Mooie fitnessruimte.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk relaxen! in de heerlijke tuin!

Anneke,
    11-8-2018

Ale kamers worden gerenoveerd, vanaf de bovenste etage tot beneden etage! W.s. begin 2019 alle kamers weer up to date!

Gereisd met partner in januari 2017

Prettige onderbreking van onze rondreis Maleisië.

Suzanne,
    18-11-2017

Park Royal Resort werd op internet genoemd in een review over Penang, waar wij een aantal dagen zouden verblijven tijdens onze trip in Maleisië. Na vijf dagen Kuala Lumpur waren we wel toe aan wat ontspanning! De hectiek en hitte van een grote mooie stad en de indrukken die je er op doet zorgen ervoor dat je snakt naar een luxe resort aan het strand met een heerlijk zwembad en een drankje.

Dit is mogelijk bij Park Royal Beach Resort in Batu Ferringhi. Je kan er voor een klein bedrag een dagpas kopen waarbij een deel van de waarde in te wisselen is bij de strandbar. Voor een kleine meerprijs heb je een basic hotelkamer om jezelf op te frissen en uit te rusten. Een heerlijke cocktail, een biertje of een vers geperst sapje wordt door de vriendelijke barkeepers naar je strandstoel gebracht!

Ook een badlaken leen je bij de strandbar.

Het hotel was destijds volgeboekt maar daar merkte je niets van. De prachtige tuin met tropische bloemen ligt er verzorgd bij. Het zwembad is schoon en omgeven door palmbomen. Toen wij er waren was het bewolkt, vandaar dat de meeste gasten misschien juist die dag op pad waren. Voor ons perfect om even bij te komen van de indrukken die we hadden opgedaan in Kuala Lumpur.

De zonsondergang is werkelijk prachtig op het strand, veel mensen bleven daarom langer zitten om van het uitzicht te genieten. Het hotel biedt de dag gasten de mogelijkheid om even te douchen. Luxe ruimte waar handdoeken, shampoo etc. voor je klaar staat.

Op korte afstand van het hotel is een bushalte waar de bus naar Georgetown stopt. Ook winkeltjes en een avondmarkt met kraampjes zijn leuk om 's langs te lopen. In de foodcourt kan je voor een relatief laag bedrag zoveel eten als je lekker vindt!

Als wij weer een keer naar Penang, Maleisië gaan, dan zal een bezoek aan dit resort zeker niet ontbreken!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi hotel en schoon. Vriendelijk personeel.

Willy en Marianne,
    27-3-2016

Ik vond eigenlijk alles goed. Wat ik wel een tegenvaller vond is dat er niemand in zee was. Er waren veel kwallen. Er waren ook geen strandbedjes en parasols op het strand. Het zwembad maakte alles goed. Er was niks voor de kinderen. Iedere dag een krant aan de deur. Vers fruit op de kamer. Zo veel schone handdoeken als je maar wil. Vriendelijk personeel. Een top hotel.

Gereisd met partner in maart 2016

Prima hotel!

Fam. Vermeulen,
    5-3-2016

Hotel is van binnen wat verouderd, wat te zien is aan plafonds, liften, meubilair. Maar de tuin en het zwembad worden goed onderhouden en zien er geweldig uit. Onze kamer rook onfris, maar we kregen direct een andere. Inrichting van de kamer is wel verouderd (en wat kapot), maar was wel fris en lekker veel bergruimte.

Service is ook prima. Wij vonden het bijzonder sympathiek dat het hotel medewerkers in dienst heeft, die wat achterstand hebben. Managers liepen veel rond en maakten contact, heel open en heel aangenaam.

BBQ was ronduit geweldig. Wat een keus en wat lekker allemaal. Eten en drinken was natuurlijk wel duurder als in de omgeving, maar het smaakte goed. Ontbijt was ook uitgebreid en lekker.

Wij zijn 5 sterren gewend (dit was een vergissing), maar waren aangenaam verrast!

Gereisd met partner in maart 2016
Penang - Batu Ferringhi scoort een 7,3 uit 10, op basis van 14 reviews