Penang

We hebben een aantal aanbieders voor Penang voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Penang voor je op een rij gezet:

Reviews over Penang

Geweldig hotel met een uitstekende service.

Anneke Broker,
    13-9-2010

Wij zijn in januari 2004 een week in dit hotel geweest. Hotel heeft een uitstekende service, lekker eten, grote goed ingerichte kamers met een prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in januari 2004

Honeymoon Hotel

Hans Bouck,
    16-8-2010

Hier zijn wij in 2002 op honeymoon geweest. Heerlijke weken gehad. We zouden zo weer gaan

Gereisd met partner in mei 2002

Gysemans,
    5-4-2010

Dit was een fantastisch deluxe hotel in 2000. Alles was er supergoed. Het eten , de kamers en de bediening.

Het was juist leuk om s'avonds per taxi Naar batu te gaan.

Jos en Hilde

Gereisd met vrienden in juli 2000

Dit mooie guesthouse in Batu Ferringhi heeft uitzicht op

C Beh,
    25-9-2007

Dit mooie guesthouse in Batu Ferringhi heeft uitzicht op het strand. Alles is netjes afgewerkt. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn heel netjes en comfortabel, wij zaten voor ongeveer 22 euro met z'n 2-en op een kamer met airco, fan, douche en toilet. 's De moskee ligt er vlak achter, maar wij hebben hier geen last van gehad. Ochtends kun je ontbijten aan het strand. Je loopt in ongeveer 10 min naar het grote foodcourt, aanrader! De bus naar Georgetown doet er ongeveer een uur over, dus als je veel wil doen, kost je dat met de bus veel tijd. Wij hebben 1 keer Georgetown bezocht en verder wat geluierd op het strand.

Gereisd met partner in september 2007

Het was er werkelijk geweldig

Yvonne,
    12-8-2007

Het was er werkelijk geweldig. Ik hoop dat het hotel gauw weer open gaat, dan gaan we er zeker weer heen.

Gereisd familie in augustus 2007
Penang scoort een 8,7 uit 10, op basis van 42 reviews