Hotel Swiss Garden Damai Laut

Hotel Info

• Animatieprogramma
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Swiss Garden Damai Laut voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Swiss Garden Damai Laut in het Nederlands

• 6De20-03-2011

Gaat nog net wel goedkoop

Dit is een beetje vergane glorie, onderhoud is noodzakelijk.geschikt voor backpackers

5Eten
    5Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    6Service

Met vrienden

• 10john22-05-2009

voor mij een top bestemming

ook dit jaar weer een succes, service verbeterd naar top, nieuwe manager, een auto is wel nodig voor langer verblijf,personeel is zeer vriendelijk, maar ben ook regelmatig terugkerende gast,bereikbaarheid is ok, volg borden vanaf BIDOR, eet in lumut en sitiawan is goedkoper en leuker, ga met taxi is niet duur, dit is al jaren mijn droombestemming, maar zien en ontdekken is geloven

• 8Brian & Marielle23-11-2008

Leuk hotel voor een paar dagen

Kamers waren recent gerenoveerd en zagen er goed uit. Uitzicht is fantastisch! Het hotel is perfect voor een paar dagen als je lekker bij het zwembad wil liggen, of voor een langere periode als je van golfen houdt. Deze is prachtig gelegen! Personeel is vriendelijk, maar het was vrij rustig in het hotel waardoor maar 1 restaurant redelijk druk was in (November). Voor het strand hoef je niet te gaan, deze is niet erg mooi, maar het zwembad is wel een echte aanrader. Wij hadden alleen wel erg veel last van vliegen.

6Ligging

• 10H en R21-09-2008

prima voor kort verblijf

Mooi gelegen hotel met een prachtig zwembad. De kamers waren deels gerenoveerd, dus dat was het niet helemaal. Er waren meerdere restaurants in het hotel gesloten. Dat was toch wel erg jammer, want in de omgeving kon je niet terecht om te eten.

7Kamers

• 10John H25-05-2008

Ik ben in 2003 ,en 2005 naar Swiss garden Damai laut geweest,dit omdat wij vrienden in Sitiawan hebben wonen.Het hotel is prachtig en je zit midden in de natuur , s'avonds en s'ochtends komen de apen tevoorschijn . Het zwembad is super en het personeel is vriendelijk en behulpzaam{niets is teveel gevraagd}. Wij huren een auto , dit omdat wij liever in de dorpen eten en erop uit trekken om het land te zien Met een auto naar cameron highlands voor de theeplantages is aan te raden. Zo ook Ipoh, de grotten en chin. grottempels. Bukit melawati( aapies voeren), Kuala Kangsar( paleis vd koning is alles goud wat er blinkt, Kuala Selangor( vuurvliegjes). Dit jaar ga ik weer voor 3 weken , dus lekker eten bij Curryhouse(sitiawan), en Nasi Kandar( in Lumut naast KFC). Ik kijk uit naar mijn verblijf in Swiss garden. Lekker bij het zwembad of een wandelingetje tussen de apen.

9Prijs/kwaliteit
    8Ligging

• 9Frank & Elvira05-04-2008

Heerlijk resort! Relaxen, genieten, lekker tennissen en eten. Goed om een of twee dagen te vertoeven.

7Prijs/kwaliteit

• 8Emiel de Ruijter22-01-2008

Fraai complex, op een gigantisch groot maar fraai terrein. Door de vriendelijke bouwstijl oogt het complex niet te massaal. Eten goed, iets duurder dan de normale eetgelegenheden, dranken prijzig.

Helaas is er in de buurt, geen andere Horeca of iets van een winkeltje,minimaal een half uur rijden.

Kamers gehorig en niet altijd even schoon

9Eten
    6Kamers
    7Service

• 10Gerpieter06-08-2007

Prachtig hotel. Veel faciliteiten en met name het zwembad ziet er prachtig uit. eten is eveneens fantastisch. Boek hier meer dan 1 nacht want je moet met een boot naar Pangkor.

9Eten
    9Kamers
    9Prijs/kwaliteit
    10Service

Anders

• 9Annemieke20-06-2007

Luxe hotel met internationale gasten (niet te veel nederlanders) Prachtig zwembad en strand. Heel vriendelijk personeel, aandacht voor details. In april waren er veel vliegen echter in deze ambiance hier weinig last van gehad tip: Ga na zonondergang eten. Heerlijk hotel om te relaxen. Buiten het resort is niet zoveel te beleven.

10Prijs/kwaliteit
    10Service

Anders

• 9Frank07-09-2006

Prachtig mooi hotel met apen in de achtertuin, de zee voor ons neus. Helaas wel wat achteraf gelegen. Wij hebben met de boot van het hotel een tocht naar Pankor Island gemaakt die wij zeer de moeite waard vonden. Wij zagen op zee oa adelaars en dolfijnen. Ook vonden wij de kamers matig, het strandje wat onverzorgd, en werden gek van de vliegen ivm een aanleunende chickenfarm. Dit was echt vies maar schijnt van tijdlijke aard te zijn. ( eind juli begin augustus)

6Kamers

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking