Hotel Pangkor Bayview Beach Resort

Hotel Pangkor Bayview Beach Resort

7.3Goed

Maleisië, Maleisië, Pangkor Island

Op vakantie geweest naar Pangkor Bayview Beach Resort?

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Pangkor Bayview Beach Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Pangkor Bayview Beach Resort

• 8Leentje16-10-2010

Prima, netjes, zwembad, rustig

Wij zijn hier 4 nachten gebleven, alleen de laatste nacht een paar andere kamers bezet, dus prive zwembad. deluxe kamer; zeer gunstige prijs (wel laagseizoen dus), brandschoon, compleet met airco, warm water, tv, koelkastje, double en extra bed. Restaurant was natuurlijk gesloten, eten bij daddy's cafe op coral beach is prima 2 minuten lopen. Personeel; was correct en netjes. Omgeving; het was heel rustig, bij het strand vooraan de straat werd gebouwd, dus daar was het niks. Ik vond het hele eiland wel een beetje een rommel, het strandje voor de deur van hotel/cafe wordt het afval bij elkaar geveegd en verbrand, verder blijft het overal liggen, zonde. Zee bij coral beach wel mooi en op het zicht schoon. Ligbedjes beschikbaar.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 4patrick13-06-2010

oud hotel

hier 2 weken geleden geweest. bij aankomst hadden wij al het ideen dat het niet meer het nieuwste is, de kamers zijn aan renovering toe alsmede het houten terras bij het zwembad wat overal met lossen planken bij elkaar gehouden wordt en waar de schroeven uit steken. het eten is ook niet bijzonder en helaas teveel europees gericht. personeel is vriendelijk maar niet overdreven. prijs kwaliteit staat niet gelijk!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9astridenleona21-05-2010

Paradijsje!

Prettig hotel in een prachtige omgeving. Echt paradijselijk! Eten is goed, personeel is vriendelijk en het hotel is goed onderhouden. De neushoornvogels en dusky leaf aapjes die er rondvliegen/-lopen zijn erg leuk!

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 8Irene18-07-2009

goede ligging, zwembad

In de kamer hadden we 2 2persoonsbedden en airco. Als 1 vd weinige hotels een zwembad. Rond een uur of 6 komen de neushoornvogels bij het zwembad en worden gevoerd door aangrenzend restaurant. Erg bijzonder! Ze aten uit onze hand. Voor kinderen is het strand geweldig. Uitgerust met schommels etc. Bootje naar snorkeleiland op 5 min. afstand. s'avonds gezellig op boulevard. Eten bij Daddy's café 5 minuten over de weg vanaf dorpje naar volgende dorpje (zeer mooi strand!)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Hotel Pangkor Bayview Beach Resort info