Hotel Anjungan Beach Resort & Spa

MaleisiëMaleisiëPangkor Island

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Anjungan Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Anjungan Beach Resort & Spa

• 9fam de jager02-02-2016

Alsof je midden in de jungle logeert!

Kijk uit voor de apen op het strand , ze hadden mijn tas geopend en de hele stapel met paspoorten meegenomen,hij dacht dat het een koek was:-) supermooie grote vogels zitten rond het hotel, zgn hornbills . Behulpzame eigenaar, heeft ons geholpen om in te checken bij onze vlucht nadat ik erachter kwam dat we dat vergeten waren. Leuk eiland met mooie stranden en hoge golven. leuk hotel met oerwoudgeluid overal om je heen, heerlijk!!

• 1marcelrooijmans08-01-2012

vies en klantonvriendelijk

Het ziet er op de foto's mooi uit. Je krijgt er echter geen vakantiegevoel van. Een zeer onvriendelijke en onbehulpzame eigenaar en overig personeel. Daarnaast zijn de kamers kortweg vies. Schoonmaken doen ze met een bezem maar niet met een emmer met water. Zo vies hebben we het in Maleisie niet gezien! NIET DOEN DUS. Pangkor is zowieso de moeite niet waard: sfeerloos en weinig voorzieningen. (winkels, restaurants, etc.)

• 8Lia02-01-2011

Luxe hotel met faciliteiten

Klein familiehotel met grote kamer en balkon. Natuurlijk is er airco aanwezig en een ruime ensuite badkamer. Wij vonden het heerlijk om hier onze vakantie in Maleisie af te sluiten. Het aanwezige zwembad in de vorm van een boot is schoon en je kunt er lekker in badderen (niet echt diep) Iedere dag werden onze handdoeken verschoond. Jammer dat er geen laundry service is. Hiervoor moet je naar het aangrenzende hotel. De eigenaar is vriendelijk en het personeel doet goed zijn best om het je naar de zin te maken. We hebben hier de kerstdagen doorgebracht en de eigenaar heeft een gezellige Pool BBQ op eerste kerstdag georganiseerd.

• 8Mulder20-09-2010

Kleinschalig prettig hotel met lekker zwembadje

Het hotel werd ons aangeraden door een reisbureautje en er was niets teveel gezegd. Het ligt aan de westkust van Pangkor eiland (ca 6 km van de haven) in Nipah Bay. Het is een rustig plaatsje aan de kustweg met een paar restaurantjes (Daddy's Cafe aan het strand is leuk) en een paar winkeltjes. In het hotel kun je wel ontbijten en lunchen maar niet dineren. De eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij. Voor de kinderen werden meteen twee kleine doeltjes bij het zwembad opgezet voor de ballen. Het zwembad is niet erg groot en diep maar geeft wel een luxe gevoel door de vorm (een boot) met in de punt een bubbelbad en 's avonds is het bad verlicht. Wij hadden een familiekamer met inpandig balkon een een balkon dat uitkeek op het zwembad. Het is een rustig complexje waar ook de toekans (vogels) graag komen. Het is met de boot en bus ca 4,5 uur vanaf Kuala Lumpur. Kortom een aanrader!

Hotel Anjungan Beach Resort & Spa info

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij