Sorteren

Reviews over Mersing

Goed hotel voor 1 nacht

Mulder
    3-9-2010

Het hotel ligt zeer gunstig t.o.v. de busterminal en de boot naar Tioman Island. De kamers zijn weinig sfeervol en gedateerd maar zijn wel ruim. Het ontbijt is heel minimaal. Er is internet service (tegen betaling) en WIFI in de lobby. De service aan de receptie was goed (men heeft zonder vragen vasthoudend door gezocht naar een hotel in een andere plaats voor ons. Mersing als plaats biedt heel weinig. Wel een erg lekker origineel Chinees restaurantje in de stad.

De suites zijn weinig sfeervol en liggen ver af.

Mulder
    2-9-2010

Vanwege ruimte gebrek in Berjaya Resort hebben we 1 nacht in de suites gelogeerd. Het compex waarin de suites liggen ligt ca 6 km van het resort verwijderd (shuttlebus gaat ieder half uur) en zeker niet direct aan het strand. Het complex is een beetje op zijn retour. Zwembad is prima maar de slaapkamers in het appartement hebben geen ramen. Zelf eten maken kan in de minimaal ingerichte keuken, maar het is aan te raden om lekker in het resort te gaan eten.

Mersing scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews