Hotel Shahs Beach Resort

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Shahs Beach Resort voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Shahs Beach Resort

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres9 km Tanjong Keling 76400(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shahs Beach Resort in Melaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shahs Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.