Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 4 reviews

8.8FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Da Som Inn voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Da Som Inn

• 8Koen Schot26-08-2010

Lekker goed Hotel

Heerlijk geslapen in dit hotel. Na 2 weken backpakcen lekker even wat luxe. Zeer nette schone en ruime kamers met ventilator en airco. Het hotel is op 2 min lopen van de winkeltjes, en op vrijdag en zaterdag van de nachtmarkt. Voor ongeveer 28 euro per nacht een heerlijk hotel.

• 9Anja and Henk15-05-2010

Great guesthouse so much better than a hotel!

Een heerlijk rustpunt tijdens je vakantie de ruime kamers zijn zeer net en worden keurig bijgehouden en de mensen zijn puur en behulpzaam. Kortom een fantastische lokatie met fantatastische mensen waar we graag weer naar terug zouden gaan.

A lovely place to be with very clean and huge rooms which are kept clean by the staff. The people are very pure and likefull to help you. So a very nice place in the heart of China town (the place to be in Melakka), we hope to come back once.

• 9Saskia en Debbie15-04-2010

Fantastische plek! Aanrader!!!

Da Som Inn is een super hotel voor een goede prijs. De ligging is Chinatown-Melakka is geweldig. Alle belangrijke hot spots op loopafstand, sommige zelfs aan de overkant van de straat. Lieve behulpzame mensen, die bovendien mooie kunstwerkjes (lees leuke NIET-batik T-shirts). Kamers zijn keurig, voorzien van luxe voor wie dat wil.

• 9Peter21-08-2009

Betaalbaar hotel op uitstekende locatie

Het 'Da Som Inn' is een net geopend hotel. De eigenaar en zijn familie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar zelf is een kunstenaar en wil in de toekomst ook cursus batik-schilderen aan gaan bieden. De kamers zijn groot en schoon. De badkamer was ruim en voorzien van airco en fan. Het hotel ligt aan de rand van het gezellige Chinatown. Binnen een minuut loop je over de chinese markt. Daar heb je overigens geen last als je wilt gaan slapen, want op de kamers hoorde je niks. Wij vonden de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend en sliepen hier voor 22 euro/nacht. Het hotel is goed te bereiken vanaf TownSquare. Als je de wandeling doet die in de Lonely Planet staat, kom je ook langs dit hotel. Al met al een echte aanrader, volgens ons.

Hotel Da Som Inn info

Soort hotel