Hotel Aldy

Hotel Aldy

1 review over Hotel Aldy in het Nederlands

Mooi hotel op Super locatie

Liesbeth, 23-9-2009

Voor 25 euro per nacht, zaten wij op het beste plekje van Melaka. Direct naast het Stadhuys en uitkijkent op de St. Paul hill. Niet direct in het rumoerige centrum maar echt op steenworp afstand. De kamers zijn erg goed met minibar. Bij de prijs zit een ontbijt naar keuze in, die zelfs de mannelijke gasten voldoet en de service is meer dan prima. Mocht je een auto meenemen, in de binnenstad van Melaka gelden parkeervergunningen, ook deze zat bij de prijs in. (we werden zelfs 's ochtends gebeld, omdat ze gecontroleerd hadden of we deze goed hadden ingevuld, en dit niet het geval bleek!) Het bijbehorende restaurant op de beneden verdieping is echt voortreffelijk. En de bbq op het dakteras is ook zeker aan te raden. Kortom een superplek om Melaka verder te ontdekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aldy in Melaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aldy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aldy scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.