Hotel Swiss Garden Damai Laut Resort

4,6

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Swiss Garden Damai Laut Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Swiss Garden Damai Laut Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Never nooit meer

Marissa
5-10-2017

Personeel verstaat zéér slecht engels!

Koffers zouden naar boven gebracht worden.. daar stonden ze op bij de receptie.. kwamen niet.. ben zelf weer naar beneden gelopen om ze te halen..

Kamer was op de zichtbare plekken schoongemaakt, verder niet.

Zeer slechte bediening in terras restaurant. Eten kwam bij de lunch en het diner niet tegelijk (zodat we met zn tweetjes niet samen konden eten!). Hij had zijn eten al op, terwijl ik nog helemaal niks had. Vraagt de ober daarna of ik het alsnog wil, maar ik bedank. Ook helemaal geen verontschuldiging van de ober. En dat allemaal terwijl er 6 mensen in het restaurant zaten te eten... Er is geen dinerkaart, de lunchkaart is hetzelfde als de dinerkaart. Waarin heel weinig gerechten staan.

Wij bestempelen dit hotel daarom als bizar slecht! Ons zie je hier niet meer terug!

Oude reviews (archief)

Rustig gelegen

Frank Opgenhaeffen
24-3-2013

Wij hebben hier een aantal nachten verbleven tijdens onze rondreis door west Maleisie.

De ligging van het hotel is schitterend, direct aan zee, waar een iets armoedig strandje aanwezig was, en wat ver weg van de bewoonde wereld.

De kamers waren enigszins standaard maar verzorgd en er was een heerlijk zwembad.

Wat wij wel erg vervelend vonden waren de vliegen die zowel het ontbijtbuffet alsmede de gasten bij het zwembad teisterden, jammer genoeg een reden nooit meer terug te komen.

Wel erg leuk is vanaf de aanlegsteiger vh hotel een boottocht maken naar het nabij gelegen Pangkor Island om daar een dag door te brengen.

Mooie plek om heen te gaan

L.doeswijk
7-11-2012

Het Swiss Garden Golf Resort In Damai Laut ligt prachtig. De golfbanen zijn goed verzorgd, de tuin is mooi en het uitzicht schitterend.

Mooi zwembad met ook uitzicht op Pangkor Island. Kinderen vinden het zwembad met watervalletje erg leuk.

Service is prima, kindvriendelijk en de prijs/ kwaliteit verhouding goed. Het buffet is prima in aanmerking genomen dat je van Maleis of Thais eten houdt.

Weinig keus voor andere voorkeuren.

Op dit moment zijn de kamers aan "upgrading" toe, maar daar wordt binnenkort aan gewerkt. Kamers zijn wel schoon en netjes. De weg naar het hotel toe is net vernieuwd in een tweebaansweg. Grote verbetering.

Zoektocht om te vinden maar de moeite waard

Jasper Nieuwenhuizen
        30-12-2009

Romantische restaurants, schitterende golfbaan, leuk zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Garden Damai Laut Resort in Lumut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Garden Damai Laut Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Swiss Garden Damai Laut Resort scoort een 4.56 uit 10 op basis van 4 reviews.