Tijdelijk €25 aanbetaling

The Lanai Beach Resort

We hebben de beste aanbieders voor Hotel The Lanai Beach Resort voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 11 reviews

6.4VoldoendeScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over The Lanai Beach Resort

• 8Jona Wijker26-02-2012

Heerlijk relax hotel

Het is een heerlijk relax hotel, strand, zwembad binnen 100 meter. Keuken is goed, ontbijt is zeer uitgebreid, leuke restaurantjes in de omgeving. De kamers zijn schoon, maar gedateerd evenals de badkamer. Prima verblijf van 5 dagen gehad.

• 7Stijn27-03-2011

Aardig strandhotel met mooi zwembad

The Lanai Beach resort ligt direct aan zee met een mooi strand, en aan de rand van het dorpje. Het dorpje stelt niet zo veel voor, maar er is wel een groot aantal restaurants en een supermarkt op loopafstand. Het hotel is netjes, maar eenvoudig. Er is een mooi zwembad met kinderbadje. Het personeel was heel vriendelijk tijdens ons verblijf.

• 3woudsma05-12-2010

dit nooit meer

zeer onvriendelijk hotel zeker door personeel .totaal niet klantgericht . kamers roken erg muf ,ontbijt was echt onder de maat ,wij werden hier naar toe gebracht ivm dat het hotel wat wij geboekt hadden werd gerenoveerd. nou dit hotel is daar ook aan toe. we zijn ook maar 5 nachten gebleven het strand was wel mooi en rustig,maar dat was ook het enigste ( van 18-11-2010 tot 23-11-2010) sorry maar kan er echt niet meer positiefs over schrijven

• 7E.27-09-2010

helemaal PRIMA!!!!!!!!!!!!

Aan het einde van onze rondreis hebben we 10 dagen in dit hotel verbracht.. Prima kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt.. mooi zwembad.... en prima locatie aan zee met een gezellige bar aan het strand..

Wanneer er een probleem is geef je dit aan bij de receptie, en er wordt een oplossing gezocht.. (Als je het niet aangeeft... dan wordt het natuurlijk ook niet opgelost ;-) ........ en dan zet je natuurlijk ook geen negatieve review op zoover!!!!)

De negatieve reacties verwerp ik bij deze naar de prullebak... (zie onderstaande!!!!!!!!!!!)

• 3M.25-09-2010

Oud en smerig hotel!

Ik heb hier 5 overnachtingen gehad. Als je het hotel vanaf de wegkant ziet dan wil je gelijk al weer naar huis. Eenmaal binnen is het nog erger. De kamer die ik had is heel hard aan renovatie toe! Keihard bed, smerige lakens en verouderd meubelair. De badkamer was het domein van allerlei soorten insecten. Van kakkerlakken tot mieren. De handdoeken stonken en de douche werd niet warm (op zich niet zo een heel groot probleem ivm de hitte buiten). Het zwembad is heerlijk. De ligging van het hotel is aan de ene kant goed (aan het strand) en aan de andere kant slecht (22 km van de stad). Ik zou echt nooit meer naar dit hotel gaan!

• 8Ellen van Rooij16-08-2010

ligging is prachtig

Het hotel maakt een wisselende indruk. Enerzijds een prachtig zwembad en een fantastische ligging aan een lang maar heel rustig strand. Anderzijds zijn de kamers gedateerd en de badkamers kunnen echt niet meer. We moesten na elke douche de wand weer in elkaar zetten en de wc bleef maar doorlopen. De restaurantkaart is inderdaad vrij westers maar verderop in de straat zijn er genoeg goede en lokale alternatieven.

• 5Kitty en Wilfred05-10-2009

nooit meer!

beloofd was een resort, wat we kregen was een tot op het bot uitgekleed resort uit de jaren 60. alle voorzieningen waren gesloten. overal was afplaklint om ons te weren alsof er een misdaad was gepleegd. het personeel was aanwezig en hing rond. matrasje voor het zonnebed? dan kun je zelf halen, misschien liggen er aan het strand nog wel een paar? alles is aftands, verouderd. geen warm water aan de wastafel (nat scheren?) en niet genoeg in de douche om achter elkaar (2 personen) te kunnen douchen. tafels werden niet schoongemaakt. letterlijk beschimmelde broodjes en niet overdreven kromgetrokken oude boterhammen bij het ontbijtbuffet. waardeloos!! enige pluspunt is het mooie zwembad maar dat is niet voldoende voor een geslaagd verblijf. hier moet echt wat aan gebeuren wil dit een 3* hotel zijn, laat staan een RESORT! wij zijn halverweg de vakantie verhuisd om de vakantie te redden..

• 7Alex14-08-2009

Vriendelijk personeel, rustig gelegen.

Heerlijke relax-dagen gehad aan een rustig deel van het strand. Prima zwembad. Wat verouderd interieur, maar het ontbrak ons aan niets. Prima dus!

• 8Fam Bakker11-06-2009

Helemaal prima

Het hotel ligt aan de rand van het dorp Pantai Cenang en voor een paar ringgit ben je daar met de taxi. Het zwembad ligt in het midden van het hotel en is ruim opgezet. Een paar stappen verder is het mooie strand met een strandbar en een hotel. Dankzij de ligging heb je een mooie zonsondergang. Ze hebben een wat westerse kaart, voldoende keus. De kamer was erg mooi met een eigen terrasje, grenzend aan een tuin. Prima qua ligging, fijn om 's avonds nog even buiten te zitten. Ga, als je van vis houdt, ook net buiten het hotel bij een Chinees visrestaurant eten aan de overkant van de weg, richting het dorp. Krabben, kreeften, tijgergarnalen... heerlijk! Het zeeaquarium is een goed tijdverdrijf met kinderen wanneer het regent.

• 7M. Pille29-01-2009

lekker rustig!

Het hotel heeft een mooie entree. prachtig zwembad en de kamer (een standaard met 2 singles) is prima al mag de badkamer een stevige opknapbeurt krijgen. zowel de ramen/kozijnen sluiten niet helemaal en dat is niet erg handig ivm de muggen. Het eten aan het strand is prima niet overweldigend. De service is oke, al lijkt het maken van een cappuchino net zo lang te duren als een maaltijd. Het hotel ligt wel in een uithoek, wat ook wel wat rust geeft, maar je zal al gauw vervoer moeten hebben om in het drukkere centang te komen. (ong 6/8 MR voor taxi)

Hotel The Lanai Beach Resort info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Jalan Teluk Baru, Pantai Tengah, 7100