Géén boekingskosten

Hotel Tanjung Rhu Resort

MaleisiëMaleisiëLangkawi

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Tanjung Rhu Resort voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 61 reviews

• Sportfaciliteiten

61 Reviews over Tanjung Rhu Resort

• 9D ter Steeg28-08-2013

verbouwing

wij zijn net terug van 6 dagen Tanjung Rhu op Lankawi. We hebben het fantastisch gehad! Top kamer, top service, fijne spa,prachtige plek met heerlijk zwembad en strand. Vanaf het ophalen van het vliegveld tot aan het vertrek heeft het ons aan niets ontbroken. Voor ons was het de ultieme afwisseling met de drukte van Singapore. er is echter 1 maar.....er is een ontzettende verbouwing gaande! de helft van het resort wordt gerenoveerd, 2 restaurants zijn gesloten! Alles is keurig aan het oog onttrokken en er was absoluut geen geluidsoverlast of idd. Het resort geeft op de eigen website heel duidelijk aan wat er gaande is en wat de verwachte duur van het eea is. Ons advies lees dit om vervelende verrassingen te voorkomen. Ondanks dit hebben wij het heerlijk gehad op Tanjung Rhu en durven dit resort aan te bevelen, zeker als het naar verwachting in 2014 helemaal klaar is!

• 9Lisette26-08-2012

Paradijs

Wat een heerlijke plek. Wij zijn hier vier dagen geweest en het resort niet afgeweest. Heerlijk uitgerust van een vermoeiende reis door Maleisië. De manager wachtte ons op bij de ingang van het resort samen met twee medewerkers. Inchecken in de kamers. Gastvrijheid en service is hier uitgevonden. Personeel weet wat je nodig hebt voordat je het zelf bedacht hebt. Wij hebben all inclusive genomen. Ik weet niet zeker of we dat eruit gehaald hebben, maar het is gewoon prettig dat je nergens op hoeft te letten. Toen wij er waren was het lekker rustig. Wij vinden dat prettig, maar wanneer je van veel vertier houdt, is dit niet de juist plek.

• 10Arjan21-04-2012

Prachtig resort.

Heerlijk uitrusten en genieten van de ligging. Heerlijk eten en drinken aan het zwembad.

• 10Wies13-07-2011

Onze honeymoon hier was onvergetelijk!!

4 nachten hier verbleven, in 1 woord geweldig! Je moet wel van rust houden want er is niks te beleven. De bewoonde wereld is een half uur met de taxi. Wel all-in nemen want dan ben je veel goedkoper uit. Kernwoorden; rust, lekker eten, uitmuntende persoonlijke service, geweldig uitzicht. Voor kinderen zeker niet geschikt want in 1 van de 3 restaurants en 2 van de 3 zwembaden mogen geen kinderen komen! Voor huwelijken, honeymooners, of stellen met wat meer geld zeker een aanrader!!!!! wij zijn ook in het Westin, Langkawi verbleven, hier werden wij gek van de grootschaligheid en drukte.

• 10Loek09-07-2011

fantastisch

Wij zijn hier tien dagen geweest. Wat een luxe, service en gastvrijheid. Werkelijk ongekend mooi plekje. 2 kamers van 80m2. Het resort bestaat nu 15 jaar maar is goed onderhouden, als je goed kijkt zie je wel dat hier en daar wat slijtage optreedt, maar dat mag geen naam hebben. Het voordeel is wel dat de tuinen rondom het hotel mooi volgroeid zijn. Er is veel aantacht besteed aan stijl en overal wordt rekening gehouden met de natuur. Over de zwembaden, de restaurants is hier al genoeg gesproken, maar het personeel is echt ongekend vriendelijk. Doe "full board" (all incl, excl alcolhol) dus alles uit minibar, eten op de kamer watersport etc. Dat haal je er met gemak uit. Mijn volgende bestemming hoef ik niet meer zoeken, Tanjung Rhu. Opmerking: Niet echt geschikt voor rolstoelers, jonge kinderen en rumoerige types.

• 9lonneke 26-11-2010

perfecte plaats om te ontspannen

Perfect, we gaan er voor de derde keer een maand naar toe, personeel is super vriendelijk en behulpzaam, draadloos internet in de bibliotheek ( ook Nederlandse boeken en dvd's) en op sommige kamers ( gratis) 2 computers bij service desk. Sportaccomodatie geweldig. Apart wellness centrum. Gratis zeilen enz. Zeezicht suites zijn de mooiste! Dvd en cd speler op de kamer, evenals flatscreen tv's..Mooi eiland en taxfree shopping.

• 9Marjolein22-08-2010

Hemels!

Wij hebben hier de eerste dagen van onze huwelijksreis doorgebracht. Heerlijk ontspannen en niets doen in een fantastische omgeving, terwijl we ontzettend in de watten werden gelegd door het supervriendelijke personeel. We komen hier ooit weer eens terug!

• 9Menno & Fenny16-04-2010

service maakt alles goed.....

Wij zijn op 10 april getrouwd in dit resort. Alles direct met hotel geregeld. Juslinda, de weddingplanner van dit resort kent geen grenzen wat service betreft, evenals de rest van het personeel. Kleinschalig hotel (163 kamers) wat het, samen met de ligging & bouw, erg intiem & sfeervol maakt. Bruiloft overtrof alle verwachtingen en papierwerk & lagalisatie van documenten wordt door resort verzogrd. Twijfel niet en trouw hier! Door de het grote gezelschap (17 pers) ook zéér goede prijsafspraak kunnen maken voor de kamers. Eten is uitstekend, maar kan met enkele kleine aanpassingen top worden. Aangezien wij zelf een restaurant hebben zijn we wellicht iets kritischer dan de overige bezoekers. Maar zoals gezegd : de service welke voor ons ongekend was, maakt alles wat je eventueel maar kan vinden aan minpuntjes meer dan goed! Iedereen is van harte welkom om te mailen voor meer info!

• 10serah20-03-2010

Droombestemming

Geweldig en luxe!! Mooie, ruime kamers, prima uitzicht (ook de "tuin"uitzichten), 3 zwembaden, heerlijk eten met veel keus bij de restaurants, prima service, altijd lachend personeel en de mogelijkheid tot een private bbq on the beach. Kies inderdaad voor all inclusive, het is het meer dan de moeite waard en uiteindelijk goedkoper. Je kunt ook een cabrio huren bij de receptie, hiermee kun je Langkawi verkennen. Ongeveer EUR 45,00 voor 8 uur. Dit hebben wij gedaan en was fantastisch.

Echt een super bestemming!!

• 9A. Vermeulen22-02-2010

Geweldig

Tanjung Rhu is geweldig in alle opzichten. Dat begint al als je door de auto met chauffeur van het hotel van het vliegveld wordt gehaald. Alles wordt je meteen uit handen genomen en voor je geregeld. Ook de ligging,personeel,restaurants,zwembaden,kamer,allles perfect. Zo'n service als in dit hotel heb ik nog niet eerder meegemaakt. En echt al het personeel, van hoog tot laag, is super vriendelijk en behulpzaam. Zelfs nadat we uitgecheckt waren, konden we nog tot ons vertrek om 20.00 uur gratis van alle faciliteiten gebruik maken ook van eten en drinken. Echt een plek om terug te komen.

Hotel Tanjung Rhu Resort info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)