Hotel Tanjung Melati motel (in Pantai Cenang)

Hotel Tanjung Melati motel (in Pantai Cenang)

9.6Fenomenaal

Maleisië, Maleisië, Langkawi

Op vakantie geweest naar Tanjung Melati motel (in Pantai Cenang)?

9.6Fenomenaal

Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Tanjung Melati motel (in Pantai Cenang)

• 2018
    10Carla07-08-2018

Super hotel direct aan het strand!

Echt een super hotel! Zorg dat je een kamer boekt met zeezicht, want dan heb je elke ochtend een prachtig uitzicht als je wakker wordt en slaapt 's nachts met het geluid van de oceaan. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn zeer ruim en worden elke dag netjes schoongemaakt. Vanuit het hotel loop je direct het strand op. In de straat zelf zitten veel leuke restaurantjes en daarom een goede uitvalsbasis om Langkawi te ontdekken.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 2017
    8Henk18-05-2017

Geweldig

Melati tanjong is perfect gelegen, direct aan het strand. Er zijn momenteel werkzaamheden bezig om het complex te vernieuwen en uit te breiden, we hebben er geen last van ondervonden. De kamers zijn prima alhoewel een kledingkast fijn had geweest, we hadden voor 4 nachten geboekt het zijn er uiteindelijk 10 geworden. Het schoonmaken laat te wensen over, dit was het enige minpunt.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Oude reviews

9danny06-03-2009

heerlijk aan het strand

Goede kamers met ijskast precies aan het strand. Midden in de relaxte omgeving van Pantai Cenang.

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Tessa Brederode27-02-2009

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk eenvoudige huisjes, ligging direct aan het strand. Sfeer is zeer relaxed, perfect om een aantal dagen van zon en zee te genieten. Supermarkt en restaurantjes om de hoek.

Perfecte accomodatie voor weinig geld en voor jong en oud

Gereisd met partner in februari 2009

• 8ruudje19-02-2008

Prima plekje. Eenvoudig maar goed, en erg vriendelijke mensen, die dit runnen. Ligging direct aan het strand maakt het erg fijn. Op loopafstand van winkels, restaurants en uitgaansmogelijkheden.

Gereisd met familie in februari 2008

• 8Andre22-11-2006

Ligging direct aan het strand is echt een pré. Erg vriendelijke eigenaresse. Plafond en deurposten wel erg laag voor lange mensen.

Gereisd met partner in november 2006

• 8Sanne18-01-2006

Prima chalet direct aan zee! De chalets zijn leuk ingericht. Het is allemaal wel wat laag waardoor je een waar 'kabouterhuisje' hebt: zeer knus!De eigenares is zeer vriendelijk. Al met al hebben wij het goed naar het zin gehad in Melati tanjung. En dat voor een paar euro per nacht!

Gereisd in januari 2006

0 tips over Hotel Tanjung Melati motel (in Pantai Cenang)

0 vragen over Hotel Tanjung Melati motel (in Pantai Cenang)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)