Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°25°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Mutiara Burau Bay Resort voor je op een rij gezet:

142 reviews over Hotel Mutiara Burau Bay Resort in het Nederlands

Leuke accomodatie, dicht bij bezienswaardigheden

sanna
3-8-2012

Accomodatie bestaand uit hoofdgebouw met zeer groot restaurant (prima ontbijtbuffet) en in de tuin verspreid liggende huisjes. Huisjes zijn iets gedateerd, maar je slaapt er alleen maar. genoeg te doen, dicht bij kabelbaan, fishspa, seven wells waterval. aanrader: arabisch buffet in de tuin. Verder bijna hele dag happy hour, behalve tijdens aovndeten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

mooie plek in helaas gedateerd resort

Rene
1-8-2012

de plek is fantastisch maar het resort is vreselijk gedateerd. de huisjes zijn meer een soort cabines welke toch wel klein zijn, erg kleine badkamer met zeer eenvoudige verouderde douche installatie. erg aardig personeel.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 22 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vergane glorie op een pracht plek

Hayo
31-7-2012

Een resort dat z'n beste tijd echt heeft gehad. Erg mooie, rustige lokatie. Huisjes (cabins) zijn niet meer van deze tijd. Gelukkig heeft de direktie dat zelf ook in de gaten. Vanaf 1 januari 2013 gaat het complex op de schop. Ik heb hoge verwachtingen. Uniek plekje op dit mooie nog eiland!

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Tegenvaller!

Marieke D
26-7-2012

Hotel ligt erg mooi. Kamers zijn oud en vervallen duidelijk aan renovatie toe. Na een rondreis verbleven wij als strandverlenging 6 dgn in dit hotel. Hebben in die tijd 3 verschillende kamers gehad. Kamer 1 airco was kapot. Kamer 2 eerst kapot sanitair dat is gerepareerd daarna extreem veel last van mieren zaten in de kledingkast en badkamer met een spray werden deze doodgespoten met weinig resultaat waarna we uiteindelijk weer een andere kamer kregen. Kleding is gereinigd volledig op kosten van het resort. Leuk zijn de aapjes die je ziet bij je kamer. Zwembad oke. Onbijt voldoende afwisselend. Veel dames in boerka met hun gezinnen in hotel asociaal gedrag tijdens eten maar ook bij het zwembad. Aanrader zijn de restaurants in het haventje daar kun je heerlijk eten. Scooter huren en zelf het eiland verkennen is ook erg leuk. Langkawi is een aanrader maar dit resort nooit meer!

Gereisd Met partner in juli 2011

Wij gaan weer!!!

Helen Elisabeth
24-6-2012

Mutiara Bay Resort, geweldig als je van rust, natuur en vriendelijkheid hou. Wij waren er met de kerst, fantastisch, in augustus gaan wij weer en wel voor 3 weken. Helemaal bijkomen van een drukke jaar. Het is wel 3 sterren maar wij houden van het relaxte sfeer. Het uitzicht van ons huisje was prachtig en het huisje zelf was okay, je slaapt er alleen, je vertoeft je toch buiten. Al met al zijn wij gaan sparen en over 6 weken zijn wij er weer.

Mixed feelings

Corine
30-5-2012

Het resort is mooi gelegen, wel wat afgelegen, maar dat is bekend.De huisjes zijn te vaak en zichtbaar gerenoveerd, dichtgestopte gaten, slechte kitranden, slecht sluitende deuren.Wij hadden een familiecabana voor 2 personen, dan heb je een zit en een slaapkamer.Konden we ook met onze vrienden in 1 huisje wat drinken.Gratis internet in de lobby en bij het restaurant en de rockbar.Wij hebben de jungletocht naar het kleine eilandje aan de overkant gemaakt.Gigantisch de weg kwijt geraakt waardoor we over rotsen moetsten klauteren en door de zee weer terug moesten, niet handig met een fotocamera in je hand.Personeel is zeer behulpzaam, ging zelfs voor ons naar de bank om geld te storten voor een rekening die in een ander hotel nog openstond.Ontbijt was uitgebreid, altijd wat lekkers te vinden.Wij hebben in het seashell resaurant gegeten.Op zich niets mis mee, alleen weinig maleisisch.Er was bijna de hele dag happy hour in de cafe's van het resort.We hadden wel bijna 2 hele dagen regen.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Fijn, maar pas op met de cocktails

Bianca1442
8-4-2012

We hebben hier twee heerlijke dagen gehad. Dit was dan ook wel weer genoeg, Langkawi is toch niet dé bestemming voor ons (te weinig activiteiten op het eiland, meer geschikt voor relaxen & strand).

Het personeel is zeer vriendelijk, maar qua cocktails maken kunnen een aantal van hen nog wel wat leren. Het meerendeel van de Maleisiers drinkt geen alcohol,en dat was te merken. Sommigen maken een cocktail aan de hand van de ingrediëntenlijst en schenken overal gelijke delen van in - de verhoudingen zijn dus zoek. Ik heb twee cocktails gehad die ik moest terugsturen omdat ze werkelijk niet te drinken waren, en een paar die nog net gingen. Ook moet gezegd worden dat ik een paar zeer smakelijke cocktails heb gedronken - ligt natuurljk aan de persoon die ze maakt.

Al met al wel heerlijke dagen gehad en lekker wat in de zee gezwommen.

Gereisd Met partner in september 2011

niet leuk

geesje
2-4-2012

wat een armoedige huisjes, geen stoelen binnen en die van buiten waren te slecht om binnen neer te zetten dus veel tijd lezend op bed doorgebracht, na een paar weken reizen was ik liever een paar dagen in georgetown gebleven daar was veel meer te zien het enige lichtpuntje was het restaurantje buiten het resort waar je echt lekker kon eten, verder was er weinig te doen

Gereisd Met partner in januari 2012

Mila en Ton

Ton
11-3-2012

Indien men natuur boven luxe stelt is het 3 * Mutiara Burau Bay Resort een perfecte bestemming. Direct aan zee en tussen het oerwoud gelegen met veel dieren zoals o.a. dusky leave apen, makaken, toekans enz. N.a.v. eerdere beoordelingen waren wij voorbereid op weinig ruimte in de cabana maar dat viel erg mee. Ruime kledingkast, koelkastje, tv en een praktisch ingerichte badkamer met grote bergruimte voor de toiletartikelen, douche en toilet. Het enige wat wij misten was een kofferbankje maar het zitje onder de kaptafel bood een prima oplossing. De huisjes worden goed schoon gehouden en dagelijks worden beddengoed en, indien gewenst de handdoeken verschoond. Aanbod ontbijtbuffet was elke dag hetzelfde maar door de ruime keuze kon men dagelijks iets anders samenstellen. Jammer dat het geluid van de band in het seashell restaurant iedere avond tot 24.00 uur de rust verstoorde.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

jungle en strand

melissa davina
24-2-2012

Het is een mooi resort. In deze prijsklasse uniek op langkawi. Het buffet moet je niet nemen maar eten in de seashell is perfect. Je kunt scooters huren om het eiland te verkennen. Cable car op loopafstand. Het water hier is wel wat minder om in te zwemmen maar het zwembar, de aapjes, leguanen en neushoornvogels maken dat goed. Al met al een super vakantie gehad.

Kamers zijn niet bijzonder maar wel schoon, netjes, voor 2 personen voldoende ruimte en leuke locaties.

Als je op het eiland bent moet je lunchen bij the datai. Dit luxieuze resort wordt regelmatig bezocht door beroemdheden. Het strand hier is fantastisch.

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mutiara Burau Bay Resort in Langkawi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mutiara Burau Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.