Villa Molek

Villa
Kleine hotelsWeer vandaag32°25°
Villa Molek

We hebben een aantal aanbieders voor Molek voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijk hotel, met zeer grote kamers met kitchenette en zitgedeelte. de kamers zijn smaakvol en luxe ingericht. Bij aankomst een heerlijk mandje met fruit en lekkers, verder badjassen, slippers en strand en badhandoeken onbeperkt beschikbaar. Het zwembad is niet groot, maar lekker rustig, er mogen geen kinderen (jonger dan 18 jaar) in het hotel.

Het hotel ligt op loopafstand van het strand, waar je ook activiteiten kunt boeken en het centrum van pentai cenang is vlakbij.

Het ontbijt is lekker, keuze uit fruit, eieren, yoghurtjes etc.

Vlakbij gelegen een heerlijk italiaans restaurant en een uistekende spa

zeker voor herhaling vatbaar, het enige nadeel is dat de prijs in vergelijking met grotere hotels aan de hoge kant is

Kenmerken
Airco
Parkeren mogelijk

1 review over Villa Molek in het Nederlands

Het ontbijt is lekker, keuze uit fruit, eieren, yoghurtjes etc.

Vlakbij gelegen een heerlijk italiaans restaurant en een uistekende spa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Molek in Langkawi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Molek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.