Hotel Meritus Pelangi Beach Resort

Hotel Meritus Pelangi Beach Resort

8.4Fantastisch

Maleisië, Maleisië, Langkawi

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.832p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

91 reviews over Hotel Meritus Pelangi Beach Resort

• 2018
    8Wim12-01-2018

Comfortabel hotel

Het ontbijt was erg goed, hier zat champagne bij. Zwembad was prima, de kamers waren perfect. Vriendelijk personeel en in de avond een leuk bandje wat aan het spelen was in de lobby. Het hotel was zeer schoon. Ik zou het zeker aanbevelen. Overall een relaxte sfeer.

Alleen gereisd in december 2017

• Oude reviews

2Fierst13-08-2016

Erg gehorige kamers!

Heerlijk ruim opgezet resort. Aardig personeel. Eten is wst minder en erg duur. De kamers zijn ronduit belabberd. Je hoort werkelijk alles van je buren!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Yolanda14-02-2016

Geweldig mooi en schoon

Service perfect .twee mooie zwembaden met bubbelbad speelgedeelte voor kinderen strand groot en schoon alleen voor gasten het resort lijkt wel en park fitnisruimte welnes spelletjes ruimte ook voor kinderen open lobby ruimte niet echt animatie s,Avonds muziek in de lobby mooie kamers met flatscreen kingzise bed ijskasten waar je eigen drank in kan zetten inloop douche bad .wiffi op de kamer ook in het hele park alleen niet op het strand. Er rijden karretjes rond in het park waar je gebruik van kan maken als je naar je kamer loopt. Personeel zeer vriendelijk .Voor eten en drinken in het resort hanteren ze Europese prijzen alcohol zelfs drie keer zo duur . Twee minuten lopen zijn er heel veel restaurantjes winkeltjes waar je heel goedkoop kan eten of drinken kan kopen sigaretten kosten ongeveer 3€

Gereisd met partner in november 2015

• 9Elmar Choinowski24-09-2014

Goed en mooi hotel

Na 3 dagen Kl en 3 dagen Taman Negera zijn we doorgevlogen naar Langkawi. Nadat we zelf ons vervoer geregeld hadden kwamen we aan in het hotel. We werden vriendelijk en goed ontvangen met het bijpassend welkomstdrankjes. Nadat we volledig waren ingecheckt werden met het golfkarretje naar onze kamer gebracht. De kamers zijn erg schoon en vooral mooi. Op onze balkon hadden we een geweldig uitzicht op het "kleine “zwembad. Enig nadeel van de kamers is dat ze erg gehorig zijn. Ontbijt is ook geweldig! Er was voldoende keuze in zowel oosters en westerse gerechten. Er is meer dan voldoende keuze. Avondeten is ook meer dan goed. Al met al een top accommodatie met vriendelijk personeel, top kamers, lekker eten en lekker weer.

Zeer zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Chantelle19-08-2014

Geweldig

Wij hebben onze huwelijksreis in deze resort doorgebracht. Het was absoluut top. Een van de beste 5* resort die wij ooit bezocht hebben. Alles was perfect geregeld. Top.

Gereisd met partner in december 2013

• 9w_keulen7206-05-2014

Fantastisch hotel!!!!

Dit is echt een geweldig hotel!! Het personeel is zeer vriendelijk en heel erg behulpzaam.

Verder zijn de huisjes erg mooi gelegen in een prachtige tuin of meertje of aan het strand. Zelf zaten wij vlak bij het zwembad (er zijn er 2). Alles is goed onderhouden en wij hadden echt een prachtige kamer met giga badkamer incl. bad aparte stortdouche.

Ook de inrichting is erg sfeervol. Het hotel is dichtbij een winkelstraat gelegen zodat we elke avond een ander restaurantje opzochten om te eten.

Kortom voor een top vakantie ga je naar dit hotel!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9paspeetherm03-05-2014

Prachtig hotel op prachtplek

Mooi, geheel gerenoveerd, super zwembaden, mooi strand, fijne kamers. Heerlijk verblijf. Enig minpunt: zeer druk in ontbijtrestaurant in hoogseizoen. Personeel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Shan.20-10-2013

Mooi hotel aan zee en in toeristisch straatje

Een fijne vakantie gehad in het hotel. Kamers zijn groot en goed verzorgd, eten in het diverse restaurants is goed, alleen de ontbijtzaal is aan de kleine kant voor het aantal gasten van het hotel. Tevens ligt het hotel aan een toeristisch straatje waardoor je s avonds buiten de deur kan eten of daar lekker kan rondlopen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 8Hilleen212-10-2012

Goed hotel, vriendelijk personeel

mooi hotel wat ze volop aan het renoveren zijn (was bekend!). Kamers zijn hierdoor gedateerd, maar nieuwe kamers lijken super te worden! Onderdelen die al gerenoveerd zijn (zoals restaurant) zien er keurig uit. Personeel zelden zo vriendelijk meegemaakt als hier! eten is prima en veel keuze. Prijzen liggen hoger dan in de rest van Maleisië en zijn vergelijkbaar met de westerse prijzen. Helaas waren ze ook aan het strand flink aan het renoveren waardoor het regelmatig langskomen van een sjofel, boren en zagen de rust verstoorde. Nogmaals; dit was van te voren bekend. Na een rondreis door Maleisie 5 dagen doorgebracht in dit resort, zeker een aanrader (helemaal als de voorspelling uitkomt hoe het eruit komt te zien na de renovatie!)

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9elise22-06-2012

Luxe

Upgrade van de rondreis taman negara. Wat een heerlijk luxe resort, meer dan fijne afsluiting van een mooie reis. Een mooie ruime kamer met zitje, brede grote bedden, fijne badamer, kortom top .je werd ook nog per golf karretje erheen gebracht. Hier waren ook amerikaanse tv zenders, best lekker savonds nog even. Mooi zwembad en direct aan het strand gelegen, genoeg ligbedjes en mooi strand. Eten ook goed. De restaurantjes van dit dorpje lagen wat uit de richting maar nog prima te lopen. Was het extra geld voor ons waard.

Gereisd met partner in juni 2010

Hotel Meritus Pelangi Beach Resort info