Hotel Holiday Villa Langkawi Resort

Hotel Holiday Villa Langkawi Resort

7.8Goed

Maleisië, Maleisië, Langkawi

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Villa Langkawi Resort voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

42 reviews over Hotel Holiday Villa Langkawi Resort

• 2018
    8Kelly Wijnhoven31-10-2018

Dé plek om je reis door Maleisië af te sluiten

Op zoek naar een locatie waar je je reis door Maleisië ontspannen kan afsluiten? Dan is Holiday Villa Langkawi de ideale locatie. Ontspannen en tot rust komen, kan hier in de spa, in een van de zwembaden of op het privé strand.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Oude reviews

9Mo-tje09-05-2016

paradijselijk

Prachtig hotel met mooie schone kamers en zwembad. eten is prima al gingen we ook graag aan de overkant eten. Personeel erg vriendelijk. Handoeken service bij het zwembad. Prachtig strand, alsof je op een onbewoond eiland zat

We hadden best veel overlast van Chinezen die het buffet als sprinkhanen kaal plukten. Voor het tweede zwembad moest je extra betalen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9H.Hammer05-09-2015

prachtig

Mooi hotel ,en wat een vriendelijk personeel. Bij aankomst upgrade gekregen voor kamer aan strand. Geweldig verblijf gehad. Zeer goed restaurant.

Gereisd met partner in februari 2015

• 7J.Mandos07-10-2014

Goed hotel aan een mooi strand

Goed hotel,schoon voor Maleisische begrippen,goed eten,alleen aan de dure kant ,daarom eet er bijna niemand in het hotel,erg ongezellig dus.Er zijn diverse restaurantjes in de buurt waar je voor weinig ook goed kunt eten.Mooi zwembad,er zijn er 2 voor de ene aan het strand moet je eerst een soort intree betalen 25 rm p.p.wat belachelijk is voor zo' n hotel vind ik,stad is op loopafstand evenals div.supermarktjes waar je goedkope wijn en bier kunt inslaan voor de rest van je vakantie...

Gereisd met partner in oktober 2014

• 6astridvw14422-05-2014

matig hotel

Het is een matig hotel. Bij aankomst om 13 uur moesten we nog ruim 1 uur wachten voor we in onze kamer konden maar kregen geen drinken aangeboden. Onze kamer bleek geen stop in de badkuip te hebben. Na dit gemeld te hebben kwam het hoge woord er uit.....men wist dat het mechanisme niet werkte en had daardoor de stop verwijdert. Ze vroegen of we gebruik wilde maken van het bad: uh ja, lijkt me wel als we ervoor betalen. Uiteindelijk kregen we een nieuwe kamer. Zijn 2 losse bedden aan elkaar geschoven met ouderwetse dekens ipv dekbed. Kamer is schoon, maar daar is ook alles mee gezegd. Kamerdeur werkt nog met ouderwetse sleutel. Zwembad is groot en hebben voldoende bedjes met handdoekenservice, maar een kleine snack kun je niet krijgen bij de poolbar. Wel volop cocktails. Er is nog een zwembad met luxe bedjes, maar daar moet je voor betalen. We konden niet zwemmen in de zee, want er waren kwallen. Weinig te doen in directe hotelomgeving, ga excursies boeken als je iets wilt doen/zien

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 7Carien 20-05-2014

Aardig hotel

Na een fantastische rondreis met supergoede hotels viel dit hotel wat tegen. Alles is wat gedateerd en dan vooral de kamers. Al zijn die wel nog weer een stuk beter als dat van Federal Villa (waar de airco er regelmatig mee kapt). Het was niet mogelijk om een andere kamer te krijgen, aangezien alles vol was. Het hotel heeft wel een heel mooi zwembad en ook een tweede, nog mooier, zwembad. Voor het laatste moet je wel iets betalen, maar de rust en de luxe is het wel waard. Het ontbijt is uitgebreid en erg lekker. Tip: Pantai Cenang. Dit is een grote straat vol met restaurants en winkels. Deze straat ligt op ongeveer een half uur lopen, maar je kunt er ook snel en goedkoop met de taxi naar toe. Daarnaast is de mangrovetocht een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Team 12, 3MTT15-06-2012

Heerlijk uitrusten

Na een rondreis van 3 weken hadden wij ervoor gekozen om met z'n drieën een korte week bij te komen voordat wij terug naar Nederland gingen. Aangekomen bij de receptie kregen wij onze sleutel en werd ons het één en ander verteld. Wij hadden een 2-persoonskamer met extra bed gereserveerd, helaas stond het 3e bed nog niet klaar. Het ontbijt is zeer uitgebreid, voor iedereen is er wel iets te vinden. Het personeel is over het algemeen klantvriendelijk en behulpzaam op een paar na. De kamers zagen er netjes en schoon uit, elke dag werden ze schoongemaakt. Het resort ligt gelijk aan het strand, voor de vele eettentjes en winkels kan je het beste met een taxi naar Pantai Cenang. Het zwembad en strand zijn schoon en er zijn genoeg ligbedjes aanwezig. Voor kinderen is er niet veel te doen, er is geen animatieprogramma. Qua prijs/kwaliteitsverhouding is de prijs iets aan de hoge kant. Al met al hebben wij een heerlijke tijd gehad op Langkawi!

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 4Mark en Marlous12-08-2011

klantvriendelijk? "NO WAY!!!"

Bij aankomst in dit hotel werden we niet vriendelijk geholpen aan de receptie. We kregen de sleutel in de handen gedrukt en moesten zelf vragen waar en hoelaat het ontbijt was en waar onze kamer zich bevond. Eenmaal aangekomen in de kamer viel deze echt tegen, een bed met in het midden een kuil, een vieze badkamer en een balkon met uitzicht op een boom. Vervolgens een nieuwe kamer gevraagd en met veel pijn en moeite een nieuwe gekregen. Deze was iets beter maar nog steeds geen 3 sterren waard. Ook hier weer een doorgelegen bed en de badkamer was sterk verouderd en daardoor ook niet schoon. In kieren zaten haren die er in de 5 nachten dat we daar waren, niet zijn weggehaald. Zwembad is wel schoon en ook voldoende bedjes aanwezig. Strand ook schoon en ook daar voldoende bedjes. Enige minpuntje aan het strand zijn de vogels die op je eten zitten te azen. Ontbijt is niet veel bijzonders, het nodige is aanwezig.

Al met al geen aanrader, in tegenstelling tot wat de reisgidsen beweren.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 4Mira06-08-2011

Nooit meer

Wat een vreselijk deprimerend hotel! het voelde voor ons totaal niet meer als Azie, eerder als een goedkoop 'all-inclusive' in Turkije. Onvriendelijk balie personeel en geen service. Op de kamers geen waterkoker of dagelijks flesje water, zoals in vrijwel alle resorts in Azie.'s avonds helemaal niets te beleven, leeg terras op het (wel mooie!) strand. Ik kon er geen koffie bestellen, de sjacherijnige bediening keek me aan alsof ik iets heel vreemds bestelde. Ze hadden alleen oploskoffie dat met tegenzin voor me werd neer gezet. We zijn na 3 nachten afzien vertrokken naar het Sheraton, waar we weer de echte Aziatische service en vriendelijkheid vonden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 6Marc de groot24-07-2011

Mooie ligging maar hotel moet anders gerund worden

Ik lig op bed met mijn ipad in een vrij gedateerde kamer. Net de wc gerepareerd en dan zie je hoe oud het spul is. Je moet voor veel bijbetalen (ik heb een prepaid card genomen) internet tarieven zijn het duurste van de 5 hotels waar we verbleven hebben. Onderhoud is niet de beste eigenschap en dat zie je aan de enige 2 ping pong batjes die ze hebben. Receptie doet aan fawlty towers denken. Altijd lange rijen en heel erg inefficient. Teken aan de wand dat het hotel restarants leeg zijn en de eettentjes tegenover het hotel floreren. Via nrv geboekt dit hotel en die zouden eens aan een alternatief moeten denken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages