Appartement Chogm Villa Langkawi Kuah

Appartement Chogm Villa Langkawi Kuah
9,1

13 reviews over Appartement Chogm Villa Langkawi Kuah in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie locatie voor een relaxt verblijf

Sophia van Roon Lips
27-3-2015

Hele fijne (4 1/2 maand ) tijd gehad .

Vriendelijke omgeving ,met fijne mensen om mij heen .

Schitterend zwembad ,dagelijks werd er schoongemaakt. Ziet er altijd verzorgt uit .

Zeer mooie Vakantie

Jeffrey,Francis & the kids
2-4-2011

Met onze kinderen, eerste vakantie op Langkawi. Zoals afgesproken opgehaald en verwelkomd door Robin op de airport(en ook terug natuurlijk). Appartement zeer mooi, ruim, schoon en luxe. Wij hadden een bovenverdieping twee slaapkamers en ieder kamer een eigen badkamer dat was fijn. Verder alles aanwezig in huis en wat fijn was gratis wifi voor de kids.En natuurlijk het mooie, grote zwembad. Op advies van de gastheren hebben wij een auto gehuurd , en daar hebben wij geen spijt van gehad.Overal geweest op het eiland.

Wat ook heel leuk was de Sailtrip met de Stardust(TOP). Alles is vlakbij de appertemnt supermarkten, centrum Kuah, dat is ook een voordeel.De gastheren Rob en Robin zijn heel behulpzaam voor vragen en advies zij kunnen u alles vertellen over Langkawi.Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad op Langkawi....bedankt Rob en Robin !!!!!

Perfect holiday

Martin Rooke
19-1-2011

Langkawi was an ideal solution for a reunion between friends (from the 70's) who now live in Brisbane, Perth and myself here in Holland. As well as a great location we also had top accomadion at "Chogm Villa". All rooms had own shower and toilet and we nearly had the pool only for ourselves! We were close to restaurants (great food and prices!!) and plenty of interesting places to shop. The day trips we made: snorkling, jet skiing and a boat trip with Captain Dean were memorable trips. Our stay was made complete by the helpfulness of our hosts Rob and Robin. Highly recommended!

top !

fam van roon
20-9-2010

Wij zijn er januarie 2010 geweest met 2 kleine kinderen! Helemaal top geregeld.. transfair van en naar t vliegveld, super schoon verblijf alles nieuw, super groot zwembad met appart kinder bad,

wij komen cker een keer terug! Misschien dit jaar nog!

Direct doen!

Jansen
7-5-2010

Langkawi is prachtig. Heel prettig dat op de luchthaven Rob en/of Robin je op komen halen. Wij gaan zeker terug en zullen dat voelen als thuiskomen. Ook de kinderen van 10 en 12 voelden zich helemaal thuis. Deze vakantie had echt alles in zich.

Helemaal top!!

Echt genieten!!!

Ben
4-12-2009

Na een week verblijf in Chogm Villa kijken we terug op mooi weer, lekker eten, lekker drinken, veel bezienswaardigheden, uitstapjes(Dag op de Stardust is een ECHTE aanrader), golfen op banen met apen op de fairway, massage met uitzicht over de rijstvelden vanuit het rijstmuseum. We gaan gauw weer terug. In één woord SUPER!!! Rob en Robin, bedankt voor de perfecte zorgen.

TOP TOP TOP

Sandra.Heijmans
15-9-2009

TOP...., prachtig, schoon, goed onderhouden en van alle gemakken voorzien appartement.

Gigantisch, mooi en schoon zwembad.

Centraal gesitueerd. Auto of scooter wel noodzakelijk om e.e.a. te kunnen ondernemen.

prachtige en rustig appartement

Dick Vork
29-8-2009

Wij waren in juli 2009 met onze twee oudere kinderen(16 en 20) in dit prachtige appartement. Er ligt een heel mooi groot zwembad bij voor alle bewoners. Toch is het er heel erg rustig. Als er wat is of als je een vraag hebt werden we snel en vriendelijk geholpen door Robin. Het appartement ligt dichtbij het stadje,maar een auto is een aanrader om het eiland te verkennen.

Topper

Gerrit en Margo de Groot
26-8-2009

Geweldig appartement op een prachtig eiland. Geweldige gastheren met oog voor details en een groot inlevingsvermogen. Witte stranden, mooie ondergaande zon en prachtige sfeer. Het was een droom van een huwelijksreis.

Wat een topper

cor en wilna duran
22-8-2009

Een super tijd gehad.Zeker voor herhaling vatbaar. Wel een auto huren dan kan je alles makkelijk bereiken. Het appartement is top net als het zwembad. De begeleiding door Rob en Robin is super, wij hebben echt genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chogm Villa Langkawi Kuah in Langkawi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chogm Villa Langkawi Kuah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.