Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Casa del Mar

• 10Garcia08-08-2013

Fantastisch!

Boutique hotel rustig gelegen met zeer goede service. De beachfront kamers zijn ruim, goed ingericht en comfortabel direkt aan het strand en 's avonds kun je heerlijk dineren met je voeten in het zand. Een aanrader!

• 10smolders_205-08-2012

Een klein paradijsje

Casa del mar was na onze rondreis een en oase van rust. Daarnaast was de kamer heel mooi. Je kan tevens vanaf je kamer zo het strand op. Het eten was super en de diners op het strand zijn heel romantisch. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom voor ons was het een klein paradijsje voro een paar dagen. Buiten de accomodatie waren er ook genoeg restaurantjes en winkeltjes,

• 9christajoan19-07-2012

Wil weer terug!

Het eindpunt van onze huwelijksreis, hadden we hier maar de hele reis gezeten. Heerlijke locatie, vriendelijk personeel, fijn zwembad en bedjes aan het strand. Gratis WiFi, spellen, boeken en DVDs om op je kamer te bekijken. Je hoeft alleen je bikini mee te nemen in je koffer. Gezellige strandbar met heerlijke verse sapjes en cocktails. Fijne Spa waar je ontspannen massage kunt nemen. Je hoeft je hier niet te vervelen, beleef het ultieme vakantie gevoel hier!

• 9Rudeless03-06-2012

Relaxte sfeer, de beste service, heerlijk eten!

Alles wat we hier hadden gelezen klopt. Al het personeel van Casa Del Mar is erop uit om je de beste vakantie ooit te bezorgen. De kamers zijn wat gedateerd maar heerlijk ruim en voorzien van tv/dvd speler/sound dock etc. Het restaurant is fantastisch, nooit eerder hebben we zo vaak in het hotel gegeten en zelfs het ontbijt is erg goed (itt de meeste hotels). De sfeer in het hotel is zwaar relaxed, aan de bar maak je in een dag kennis met alle gasten (voornamelijk Australiërs toen wij er waren) en het gezelschap van het barpersoneel, dat erg goede cocktails maakt, is ook fantastisch. Vergeleken met de kamerprijzen valt de prijs van eten en drinken en de Spa mee trouwens.

• 10MEESTERS16-03-2012

Wat een fantastisch oord om te vertoeven

Wat een goed en mooi hotel is dit. Alles klopt wat de vorige hebben geschreven. Niets is er te veel gevraagd. De kamers zijn ruim en voorzien van alle gemakken (dvd speler, USB speler aansluiting, I Pod aansluiting, cd speler). Verder iedere dag zeker 4 flesjes water klaargezet op je kamer. 's Avonds bed opgeslagen muziekje aan gezet en op ieder nachtkast een glas met een flesje water. Briefje op het bed met de weersvoorspelling voor de volgende dag. Verse koffie wordt iedere dag aangevuld, zodat je zelf koffie kan zetten of thee. Potje met koekjes wordt aangevuld. Verder ligt er iedere dag vers fruit op een plankje met bestek klaar. Wij werden echt behandeld als een Sultan, wat een fijn gevoel was dat. De spa van het hotel is ook een echte aanrader. Buiten het hotel zijn er ook wel maar niet zo schoon als je binnen kijkt. Er zijn voldoende restaurantjes buiten het hotel om lekker te gaan eten. Dit alles voor weinig geld. Maar het eten in het hotel is top en goed bereidt, goede keuken.

• 9Peter14-09-2010

Eén van de beste hotels, die ik heb meegemaakt

Ik kan alleen maar gaan herhalen wat er allemaal aan goeds is geschreven over dit hotel. Het ontbreekt je aan niets en het personeel is zeer vriendelijk en dat weer op een niet overdreven manier.

Wij hebben vrijwel elke avond gegeten bij Orchid Ria, dat op 2 minuten lopen is. Hele lage prijzen en perfect eten.

Een kwartier lopen (of 5 minuten fietsen) brenht je bij de Duty Free shops. Een echte aanrader. Neem maar niets mee van Schiphol, want daar liggen de prijzen twee keer zo hoog als in deze shops. Luchtjes, dure whiskies, cognac, noem maar op.

• 10Irene30-06-2010

zeer gastvrij en fantastiche kamers en hotel

Alles is perfect geregeld, zeer uitgebreid en luxe ontbijt.

Personeel probeerd je op alle mogelijke manieren een goede vakantie te geven, maar zijn niet opdringerig.

Rest als onderstaande referenties.

• 9jopie23-09-2009

Relaxed

Wij hebben hier onze huwelijksreis doorgebracht! heerlijk rustig en luxe hotel. op dinsdag avond komen wat mensen over hun excursie aanbod praten. Eva (een duitse vrouw) heeft een prachtige boot waarmee je met max 8 mensen een super cruise kan maken voor weinig geld! echt een aanrader! verder sluit ik mij aan bij de woorden die hieronder zijn vermeld.

• 10Ed en Antoinette11-09-2009

Geweldig bounty hotel!

Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Naast alle lofuitingen hieronder kunnen we nog toevoegen de rondleiding op de kamer, de welkomstborrel van de general manager, de gevulde minibar waar je complete cocktails mee kan maken, de karaf water die je krijgt als je op het strand gaat liggen, de natte koude doekjes waar ze mee langskomen om je te verfrissen, de stukjes meloen, de persoonlijke aandacht kent (bijna) geen grenzen. Komt ook doordat het kleinschalig is, iedereen kent elkaar. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 9Marina01-08-2009

Unieke ervaring

Klein hotelletje, dat het door zijn extra's en persoonlijke aandacht voor de gasten heeft weten te presteren om bijna het hele jaar volgeboekt te zitten. Goed ontbijt, zowel a la carte als klein buffetje en zeer ruime, luxe kamers. Watermeloen en water aan het zwembad, uitdraai van het nederlandse nieuws, weersverwachting, kaarsjes aan enz., zijn een aantal van de leuke services die het hotel biedt. Prachtige ligging aan het strand en altijd genoeg bedjes daar of aan het zwembad. Het is ook zeker de moeite waard om eens te eten bij Putamayo, iets verderop in de straat. Belangrijk om te weten, is dat je 40 euro (of 200 ringgit) per dag moet inleggen als je geen creditcard hebt. Handig is dus om wat euro's vanuit NL mee te nemen, want wat moet je met al die ringgits als je daarna naar huis gaat?

Hotel Casa del Mar info

• TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar