Hotel Bon Ton Resort

• Kinderopvang

8 reviews over Hotel Bon Ton Resort

• 10jorisencharlotte01-05-2012

Mooi en uniek resort

Zelden verbleven in een combinatie van resort/dierenasiel maar in de praktijk is het een geslaagde combo. Dit kleinschalige park heeft 8 villa's in traditionele Maleisische stijl, deze zijn keurig ingericht en zeer goed onderhouden. Het gehele resort ligt aan een kleine lagune, 's avonds is het daar in het nabijgelegen zitje goed toeven om met een koud drankje in de hand de zonsondergang te bewonderen. Het personeel is uiterst vriendelijk en betrokken bij de gasten, zelfs het kleinste probleem wordt met de grootste voortvarendheid opgelost.Wie goed met katten overweg zal zich in Bonton thuis voelen, over het resort lopen zo'n 25 katten die graag het gezelschap van de gasten opzoeken. Iedere villa heeft zo'n beetje zijn eigen "huiskat" die dag en nacht op de veranda te vinden is.Bij het resort hoort ook een restaurant, waar het eten uitstekend is maar de prijzen wel wat hoger zijn. Ligging is ca. 10 minuten lopen van Cenang Beach, wat de grote hotspot van Langkawi is. Taxi ca. 2 euro.

Gereisd met partner in april 2012

• 10Laure28-08-2010

Heel bijzonder

Prachtig, sfeervol resort. Heerlijke tijd gehad. Geweldig personeel ook! We verbleven in het Penanghouse. Prachtige ambiance!Je moet wel van dieren houden om hier te verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Henny15-06-2010

Als je moet uitrusten, doe het dan hier!!

Prachtig resort. 8 kleine huisjes met elk een andere indeling. Wij sliepen in The Palm En deze is zeer ruim en prachtig ingericht. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Aanrader: Malay-diner in "the private restaurant". Het resort is tevens een dierenasiel. Op ieder moment van de dag een andere favoriete kat :-)

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Maikel22-06-2009

Idyllisch, uniek en heel speciaal

Absolute relaxte aanrader als honeymoonparadijs (vooral huisje Laguna)

Gereisd met partner in juni 2009

• 10Nijboer16-02-2009

Prachtig!

Prachtig resort met 8 Maleisische huisjes net buiten het plaatsje Pantai Chenang. Wij verbleven in het Black Coral huisje, prachtig ingericht. Goede service en heerlijk eten in het restaurant.

Als je naar het strand wilt kun je je melden aan de receptie, ze brengen je dan even met de auto. Daarnaast krijg je elke avond je ontbijt in het huisje zodat je 's ochtends zelf kunt bepalen wanneer je wilt eten. Als je aan het zwembad ligt krijg de de hele dag door water en aan het einde van de dag een snack.

Zeker een aanrader tijdens een verblijf op Langkawi! En goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in november 2008

• 1004-08-2008

Puur!

Net terug uit Maleisie. Wat was Langkawi geweldig, mede door het zo heerlijke resort Bon Ton. Voor katten en honden vrienden een eldorado! De ligging is prachtig, de bediening zo vriendelijk en leuk, de huisjes waren thuisjes. We hebben absoluut genoten, en willen hier zeker nog eens terugkeren!

Gereisd met familie in juli 2008

• 10Aswin en Charlotte24-06-2008

Net 3 weken terug.. Wij sluiten ons helemaal aan bij het verhaal van Delmer, Wij verbleven in het Black and White huis die net nieuw is en waaromheen nog meer villa's werden neergezet. Alle villa's zijn anders en exclusief! Beste resort waar wij ooit zijn geweest. De service is top. Ieder uur water geserveerd en 's middags hapjes. Omdat het klein is persoonlijke aandacht.. Zeer zeker een aanrader! Restaurant top, heerlijk gegeten.. prachtig uitzicht en heerlijk rustig terwijl je binnen 10 minuten in de drukte zit (het personeel brengt je waar je naartoe wilt)

P.s. je moet wel van katten en honden houden.. deze wonen er volop!!!

Gereisd in juni 2008

• 10Delmer11-09-2007

Klein maar fijn. Negen oorspronkelijke herbouwde maleise huisjes van meer dan 100 jaar oud op een smaakvolle wijze voorzien van modern comfort. Kost naar maleise maatstaven wel iets meer, maar dan krijg je ook echt iets exclusiefs. Geen ontbijtbuffet! De kamermeisjes vullen de avond tevoren je koelkast en je mag dus zelf je ontbijt klaarmaken in je eigen huisje. Restaurant is top en trekt ook veel externe bezoekers. Gastvrijheid is buiten categorie.

Gereisd met familie in september 2007

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats