Hotel Berjaya Langkawi Beach & Spa

Hotel Berjaya Langkawi Beach & Spa

9.7Fenomenaal

Maleisië, Maleisië, Langkawi

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Berjaya Langkawi Beach & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie

145 reviews over Hotel Berjaya Langkawi Beach & Spa

• 2019
    10Han & Inge Grote Gansey05-08-2019

Mooie vakantie, op een mooie lokatie.

Zeer mooi, groots, opgezet park met allemaal huisjes op pallen. Mooi park, op een mooie, wat afgelegen, deel van Langkawi. Park is zeer groot, merk je eigentlijk weinig van, je wordt rond gebracht met shuttel bussen, wat zeer goed werkt.

Mooi zwembad, mooi strand.

Er zijn hier 4 restaurants waar je tegen westerseprijsen prima en heerlijk kunt eten. Wel, in verhouding met wat het elders kost, behoorlijk aan de dure kant.

Heb je een taxi nodig, instaleer dan de GRAB app op je telefoon. Met deze app kun je binnen 1 miniuut een taxi regelen, tegen een eerlijke prijs

Wij hadden een huisje in de jungle, wat gedateerd huis, maar netjes en schoon. Hou wel rekening met de apen, zitten zo bij je op het balkon en zijn zeer brutaal, maar niet gevaarlijk.

Pesoneel is vriendelijk, behulpzaam, en aardig.

Redelijke wiffi, overal.

Een aanrader voor als je naar Langkawi wilt, wij zouden hier zo weer naar toe gaan.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9R.06-11-2018

Fantastisch!

Ontzettend mooi en luxe resort! Wij hadden een regenwoud charlet en bezoek van aapjes op ons balkon. Helaas zat het weer niet mee maar ondanks een super verblijf gehad!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Paulien25-10-2018

Prachtig resort op een idyllische plek!

Wij hebben hier onze reis (3 weken Borneo + West-Maleisië) afgerond. Een ontzettend mooi resort op een prachtige plek aan de rand van de jungle. Het resort ligt niet dichtbij een stad of dorp, maar in het resort zijn 4 restaurants (Thais, Chinees/Japans en twee Westerse restaurants) waar de keuze ruim is en erg goed smaakt (wel Westerse prijzen). Het resort is ruim opgezet, maar er rijden schuttle busjes om je van A naar B te brengen. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Mochten op de laatste dag nog gebruik maken van een hotelkamer om te douchen (onze transfer naar het vliegveld was pas 17.00 uur 's middags), erg vriendelijk. Tip: boek een massage in de spa/sauna aldaar!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Saskia20-05-2018

Vakantiegevoel op en top!

De zee is blauw, het strand is wit, het zwembad is top. Kortom: perfecto! Vanuit het hotel kijk je uit over het zwembad met daarachter al de zee. Een echte aanrader: een uitstapje om te gaan snorkelen bij Penang. Prachtige vissen, koraal en ik geloofde mn ogen niet toen er echt een haai langs me heen zwom. Geweldige ervaring!

Gereisd met partner in november 2017

• 10Verwegistan10-05-2018

Beter gaat het niet snel worden

Weinig toe te voegen aan de voorgaande positieve reviews. Prachtig resort op een geweldige locatie tussen strand en jungle. Nergens hinderlijk druk vanwege de grootte, prachtige flora en fauna, goede restaurants, keurige kamers en een erg fijn zwembad. En mooie uitstapjes mogelijk in de directe omgeving. Over de shuttle busjes op diesel is voldoende gezegd maar hier is men mee bezig. De eerste elektrische busjes reden al maar die zullen niet goedkoop zijn. Vervanging zal dus geleidelijk gaan. Dit resort is een absolute aanrader en heeft slechts 1 nadeeltje: nauwelijks te overtreffen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10anita07-02-2018

Ons vakantie plekje

Dit jaar voor de tweede keer op deze plek geweest In een woord geweldig. Weer een boeking gedaan voor 2018. En nu voor 4 weken. Zien er weer naar uit.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

9Dennis00705-09-2017

Waanzinnig

Enorm complex maar je vindt de mensen nauwelijks terug. Wij hebben gekozen voor de huisjes achter het hoofdgebouw tegen de berg aan. Tips: probeer het Chinese restaurant naast de grote eetzaal. Ga ontbijten aan het strand en niet in de ruime eetzaal. Loop vanaf het strand de mangrove in, hier zit regelmatig een groep van een stuk of 20 apen. Bij de ingang van het park zit de skybridge, zeker doen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9C09-06-2017

Fijn hotel

Heel fijn hotel om te verblijven

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 10Anita15-10-2016

Geweldige vakantie

Zijn 15 dagen in dit resort geweest. Gewoon schitterend. De ligging van de huisjes midden in de jugle.mooi schoon en een prachtige natuur. Het eten in het restaurant was ook prima verzorgd. Genoeg keuze. Gaan hier zeker nog eens terug

Gereisd met partner in september 2016

• 9Mariska25-09-2016

Prachtig

Eigenlijk is alles al beschreven bij de eerdere reviews. Wij hebben hier echt genoten. Hadden het geluk, dat we een chalet dicht bij de lobby hadden, dus hoefden niet met de shuttlebus om bij het strand te komen. Ontbijt is uitgebreid en lekker. Thai is inderdaad een echte Aanrader!! Heerlijk eten, vriendelijk personeel en schitterend uitzicht. Hebben ook Japans gegeten, maar we moesten daarvoor naar Oriental Village ( kan gewoon met de shuttlebus) maar we waren de enige in het restaurant. Wellicht toch met de ligging te maken. Het eten was wel lekker. Kamers zijn netjes, elke dag flesjes water. Niks op aan te merken. Personeel is overal even vriendelijk. Genoeg strandbedjes met handdoeken service. Krokodillenfarm is op kleine 20 minuten met de taxi. Voor 10 ringgit extra blijft hij wachten tot je na ongeveer een uur weer terug bent. Leuk om naar toe te gaan. Informeer even bij de lobby van het hotel naar de tijden van de shows. Kortom, een aanrader om de rondreis in Maleisië mee af te sluiten.

Gereisd met partner in september 2016

Hotel Berjaya Langkawi Beach & Spa info