Hotel Aseania Resort Langkawi

Hotel Aseania Resort Langkawi

5.6Voldoende

Maleisië, Maleisië, Langkawi

Op vakantie geweest naar Aseania Resort Langkawi?

5.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Aseania Resort Langkawi voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Aseania Resort Langkawi

• 1Marjan14-08-2017

Nooit meer weer

We hebben hier 5 nachten geslapen maar nooit meer.. we hadden een tripple de luxe kamer maar het leek meer op een berging. Alles was kapot en smerig. Zelfs in dekens zaten gaten. Zwembad was op zich mooi maar slecht onderhouden. Mijm zoontje stapte op de eerste dag bijna in een roestige schroef die in de badkamer midden op de vloer lag. Wat ons ook tegenviel is dat we bij het ontbijt in een lange rij stonden met europese en chinese mensen en de midden oosten mensen voorrang op ons kregen. Personeel rende voor hen alsof ze er bang voor waren. Tot 4/5 uur snachts liepen ze te gillen en te schreeuwen en geen security die er wat van zei. Ik heb niks tegen deze mensen hoor want ze weten niet beter maar het personeel van aseania zou hier niet aan mee horen te doen. Wij betalen net zoveel voor onze kamer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 8Lilia15-10-2015

Zeer goed bevallen

Mijn dochter en ik hebben ons prima vermaakt in hotel Aseania resort. Onze deluxeroom double room was wel een eind lopen en drie trappen op.(geen lift) Maar het vriendelijke personeel bracht onze koffers en bij uitschenken werden ze ook opgehaald. Kamer was uitstekend.Twee ruime bedden die heerlijk lagen. Prachtig ruim balkon die uitkeek op het zwembad. Heb echt veel op mijn balkon gezeten en in de vroege ochtend liepen de apen langs het zwembad. In de avond bezoek van een grote vleermuis en hornbills die in de palmbomen naast ons balkon zaten. Zwembad was prettig Bar restaurantjes prima en goed te betalen. Personeel vlot en zeer service gericht. Ontbijt was zeer goed. Buffet in de avond zeer betaalbaar en uitgebreid. Leuke zang en dans terwijl je at. Direkt links buiten het hotel een supermarktje. Na oversteken leuke winkeltjes en diverse restaurantjes. Net na waterworld toegang tot het cenangstrand. Ligbedje kost 2 euro Dit strand was 10 minuten lopen .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6Fam. Haakman10-08-2010

Geen aanrader!

Zoals onze voorgangers al vertelden: Vergane glorie! Zonde, want inderdaad een prachtig zwembad maar wordt niet onderhouden. Er lag een dode half vergane kikker in het zwembad, bladeren en zelfs een drol. De roosters rondom het zwembad zien groen van het alg. Het ontbijt is inderdaad karig, jam als beleg en 2 ochtenden lagen er zowaar partjes gekookt ei of je moet van rijst en noedels houden op je nuchtere maag! Etensresten op tafel of de grond laten ze gewoon liggen! Slecht onderhouden kamers, een douchegordijn met het weer erin. Wij waren met een kindergroepsreis van Koning Aap dus niet zelf geboekt anders had ik dit hotel nooit gekozen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 6Gerard de Groot14-04-2010

redelijk Hotel voor zijn prijs

ben hier in 2005 en 2006 geweest het hotel personeel is zeer vriendelijk en het zembad is super leuk me glijbaan voor kinderen.de kamers zijn niet luxe maar dat kan ook niet voor deze prijs,helaas geen kuisje op de kamers hotel ligt dicht bij het strand 3 min lopen

Alleen gereisd in september 2006

• 6Wil Portegies09-12-2009

Prima ligging maar oud hotel.

Prijs kwaliteit is goed,maar 3 nachten was lang genoeg wel een prachtig zwembad.Kamers ongezellig en zeer oud geen lift aanwezig.

Gereisd met partner in november 2009

• 6Tim en Natalie09-07-2009

Aardig

Zoals de andere beoordelingen hebben wij het niet zo negatief bevonden. De kamer was schoon, tuurlijk kan het wat moderner, maar ja je slaapt er alleen. Zwembad is mooi. Ligt wel ver van centrum. Wel apen en hornbills vanuit het zwembad kunnen bewonderen!

Gereisd met partner in juni 2009

• 1Kitty17-05-2009

Nooit meer doen

Ziet er van buiten goed uit. Maar als je binnenkomt en naar je kamer gaat begint de ellende. De kamer is een donker muf hok. Geen balkon wastafel is een fonteintje met alleen koud water. Bedden kraken en met bedden/linnengoed vol vlekken en gaten.(Dit hebben ze wel omgewisseld nadat we gezegd hadden dat we daaronder niet wenste te slapen.) Over ongeveer 200kamers 17 ligbedden ja u leest het goed 17 ligbedden bij het zwembad. Ontbijt bestaat uit wit brood en alleen n gebakken of gekookt ein soort van knakworst en 2 soorten jam en als fruit meloen. Ik weet de Hollander heeft altijd wat te klagen maar dit was echt super slecht. We zouden daar Nieuwjaar vieren. Dat hoefden we gelukkig niet te doen want we konden eerder komen in het hotel waar we de rest van onze vakantie naar toe zouden gaan. Wat ik dan toch wel weer netjes vond is dat we het resterende geld wel teruggekregen hebben.

Gereisd met partner in december 2008

• 2suzanne30-06-2008

geen aanrader!!

de entree hal ziet er gelikt uit, je wordt leuk ontvangen met een drankje. Je denkt even, dit kan niet meer fout, totdat je naar je kamer wordt gebracht. Vieze kamers. Kapotte lampen (ook in het zwembad). Geen mooi strand op loopafstand. Kortom echt geen aanrader!! Er zijn veel mooiere hotels in de omgeving

Gereisd met partner in februari 2005

• 6Gerda26-09-2007

Gerda. Mijn dochter en ik hebben hier vijf nachten doorgebracht. Kamers zijn inderdaad niet schoon maar de zwembaden maakten het weer goed. Zelfs een golfslagbad. Het is jammer dat er weinig onderhoud wordt verricht aan het hotel. Ligging was op zich wel goed, dicht bij restaurants strand winkeltjes. Langkawi vonden we erg mooi.

Gereisd met familie in september 2007

• 8Bonny Haarsma11-06-2006

Een goed hotel met mooie kamers voor een zeer schappelijke prijs. Het zwembad is eveneens erg mooi. Bediening is erg vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2006

Hotel Aseania Resort Langkawi info