Sorteren

vakanties Langkawi

Reviews over Langkawi

Mooie stranden, leuke activiteiten en erg groen!

Carla
    7-8-2018

Langkawi is echt een super leuk eiland! We waren van plan om hier vier dagen te verblijven, maar dit werden er uiteindelijk negen. Huur een scooter en ga er lekker op uit. Er is genoeg te ondernemen, naast het zonnebaden. Ga naar de kabelbaan voor een uitzichtpunt, ga ziplinen, strandjes bezoeken of genieten van een verse kokosnoot op het strand.

Hotel is zeer basic.

M. Reeuwijk
    23-7-2018

Hotel Royal Agathe Beach op Langkawi is op de website mooier dan in werkelijkheid. Op foto´s is een prachtig dakterras te zien waar je kan ontbijten. De werkelijkheid is heel anders , regent het dan is er bijna geen plaats waar je droog kan zitten. Het ziet er ook niet gezellig uit. Het ontbijt stelt niets voor, ben je wat aan de late kant is het brood uitgedroogd. Als broodbeleg is er alleen jam, en chocopasta.

Kamers zijn ruim maar de badkamer is miserabel. Geen warm water bij de wasbak, geen douche cabine dus alles wordt nat. Tevens werd de badkamer niet schoongemaakt na een opmerking hierover gemaakt te hebben werd het wel gedaan. Wel wordt elke dag het beddengoed verschoond wat niet nodig is. Dit is een hotel voor jongeren volgens ons. Het is wel erg centraal staat in een gezellig winkelstraat met vele restaurants en steek je de straat over, je loopt een pad over dan sta je op het strand. Ook daar is het nodige te beleven .

DOEN!

Marja
    17-7-2018

Alle mensen zijn super gastvrij en een prachtige natuur! Ook is t niet duur.

Bijzonder eiland

Bibi
    19-5-2018

Het is een bijzonder eiland, veel mooie natuur. Bijzondere dieren zoals aapjes, zee arenden, slangen, salamanders, pijlvissen. Bijzonder fruit zoals de Durian. Er is van alles te doen van Jetski varen tot Mangroves bekijken. Van een fruitfarm bezoeken tot met de gondel naar Mt. machingchang.

Super

Henny
    5-3-2018

Het was een mooie vacantie..super mooi eiland gastvrije mensen .

Langkawi scoort een 8,6 uit 10, op basis van 107 reviews