Langkawi

Langkawi

8.5Fantastisch

vakanties Langkawi

We hebben een aantal aanbieders voor Langkawi voor je op een rij gezet:

Van Verre
Van Verre

Reviews over Langkawi

• 8Riek06-04-2019

Je moet het gezien hebben, het is geweldig

Veel apen(die soms erg brutaal waren), naar de vleermuizengrot geweest( erg mooi) Naar een vissersdorp( naam vergeten) de Mangrove en met een boot naar een verlaten strand geweest. Hier kregen we een melding op de telefoon ,dat we in Thailand waren. Hier lekker gezwommen en geluncht(heerlijke hapjes die de bewoners klaar hadden gemaakt) Na afloop hoefden we alleen papier en plastic op te ruimen, de rest werd door de apen opgegeten.Dit was prachtig. Verder hebben we door langkawi gefietst, een ervaring rijker. Het was alleen erg warm( 32Gr) op Langkawi is het prachtig en erg veel te zien, veel natuur enz Na 3 dagen met een binnenlandse vlucht naar kuala Lumpur gevlogen. Je moet er zijn geweest, om te ervaren hoe mooi het is. We hadden een erg leuke groep en een uitstekende reisleider uit Nederland

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Melanie01-12-2018

Heerlijk eiland

Voor het eerst backpacken, helemaal alleen en bloedzenuwachtig kwam ik aan op op het zonnige langkawi. Al heel snel voelde ik mij niet alleen meer, want ik werd omringd door lieve locals en veel andere gezellige backpackers van over de hele wereld, die je warm ontvangen!! Samen hebben wij een drankje gedronken bij een van de gezellige strandtenten (met zonsondergang, ennnn super goedkoop!!!) en ‘s avonds kon je lekker op een kleedje op het strand zitten, met vuurshows en heerlijke muziek. De temperatuur bleef altijd boven de 20 graden! Het eiland is niet zo groot, dus je kunt er prima een auto/scooter huren en langs verschillende watervallen en verlaten stranden rijden, onderweg kun je de aapjes tellen die langs je auto springen!! Ook moet je de skybrigde absoluut niet overslaat, wat geweldig mooi is dat!! Onzeker en vol spanning kwam ik het eiland op, helemaal ontspannen, met nieuwe vrienden en ervaringen ging ik het eiland weer af!

• 7Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in december 2017

• 8Iris19-11-2018

Meest geweldige zonsondergangen ooit

Veel te doen op dit prachtige eiland! Je kan een dag uittrekken om de bergen in te gaan met de cable car en de sky Bridge te bezoeken. Ook zijn er veel groep en privé tours te boeken op het eiland. Let op bij het boeken van een waterscooter tour, als het erg goedkoop is heb je vaak geen verzekering voor de waterscooter en ze willen je hier nog wel eens mee scammen. Er is ook redelijk veel nachtleven op het eiland te vinden.

• 6Cultuur

Alleen gereisd in augustus 2018

• 10Carla07-08-2018

Mooie stranden, leuke activiteiten en erg groen!

Langkawi is echt een super leuk eiland! We waren van plan om hier vier dagen te verblijven, maar dit werden er uiteindelijk negen. Huur een scooter en ga er lekker op uit. Er is genoeg te ondernemen, naast het zonnebaden. Ga naar de kabelbaan voor een uitzichtpunt, ga ziplinen, strandjes bezoeken of genieten van een verse kokosnoot op het strand.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8M. Reeuwijk23-07-2018

Hotel is zeer basic.

Hotel Royal Agathe Beach op Langkawi is op de website mooier dan in werkelijkheid. Op foto´s is een prachtig dakterras te zien waar je kan ontbijten. De werkelijkheid is heel anders , regent het dan is er bijna geen plaats waar je droog kan zitten. Het ziet er ook niet gezellig uit. Het ontbijt stelt niets voor, ben je wat aan de late kant is het brood uitgedroogd. Als broodbeleg is er alleen jam, en chocopasta. Kamers zijn ruim maar de badkamer is miserabel. Geen warm water bij de wasbak, geen douche cabine dus alles wordt nat. Tevens werd de badkamer niet schoongemaakt na een opmerking hierover gemaakt te hebben werd het wel gedaan. Wel wordt elke dag het beddengoed verschoond wat niet nodig is. Dit is een hotel voor jongeren volgens ons. Het is wel erg centraal staat in een gezellig winkelstraat met vele restaurants en steek je de straat over, je loopt een pad over dan sta je op het strand. Ook daar is het nodige te beleven .

• 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Marja17-07-2018

DOEN!

Alle mensen zijn super gastvrij en een prachtige natuur! Ook is t niet duur.

• 9Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Bibi19-05-2018

Bijzonder eiland

Het is een bijzonder eiland, veel mooie natuur. Bijzondere dieren zoals aapjes, zee arenden, slangen, salamanders, pijlvissen. Bijzonder fruit zoals de Durian. Er is van alles te doen van Jetski varen tot Mangroves bekijken. Van een fruitfarm bezoeken tot met de gondel naar Mt. machingchang.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Henny05-03-2018

Super

Het was een mooie vacantie..super mooi eiland gastvrije mensen .

• 7Cultuur

Gereisd met partner in september 2017

• 9Jean-pierre Blaudea29-01-2018

Voyage touristique

Langkawi est en pleine mutation. Beaucoup de nouvelles constructions très modernes. Langkawi est peut-être en train de perdre son charme d’antan. De plus de monde !!!

• 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Henk18-05-2017

Perfect

Langkawi is een schitterend eiland, Bali heeft de naam maar Langkawi doet er niet voor onder. Er zijn legio mogelijkheden om het eiland te verkennen. En er is veel te doen. Er is voor ieder wat wils.

• 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2017