Langkawi

Reviews over Langkawi

Heerlijk eiland

Melanie,
    1-12-2018

Voor het eerst backpacken, helemaal alleen en bloedzenuwachtig kwam ik aan op op het zonnige langkawi. Al heel snel voelde ik mij niet alleen meer, want ik werd omringd door lieve locals en veel andere gezellige backpackers van over de hele wereld, die je warm ontvangen!! Samen hebben wij een drankje gedronken bij een van de gezellige strandtenten (met zonsondergang, ennnn super goedkoop!!!) en ‘s avonds kon je lekker op een kleedje op het strand zitten, met vuurshows en heerlijke muziek. De temperatuur bleef altijd boven de 20 graden! Het eiland is niet zo groot, dus je kunt er prima een auto/scooter huren en langs verschillende watervallen en verlaten stranden rijden, onderweg kun je de aapjes tellen die langs je auto springen!! Ook moet je de skybrigde absoluut niet overslaat, wat geweldig mooi is dat!! Onzeker en vol spanning kwam ik het eiland op, helemaal ontspannen, met nieuwe vrienden en ervaringen ging ik het eiland weer af!

Gereisd alleenreizend in december 2017

Meest geweldige zonsondergangen ooit

Iris,
    19-11-2018

Veel te doen op dit prachtige eiland! Je kan een dag uittrekken om de bergen in te gaan met de cable car en de sky Bridge te bezoeken. Ook zijn er veel groep en privé tours te boeken op het eiland. Let op bij het boeken van een waterscooter tour, als het erg goedkoop is heb je vaak geen verzekering voor de waterscooter en ze willen je hier nog wel eens mee scammen. Er is ook redelijk veel nachtleven op het eiland te vinden.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Mooie stranden, leuke activiteiten en erg groen!

Carla,
    7-8-2018

Langkawi is echt een super leuk eiland! We waren van plan om hier vier dagen te verblijven, maar dit werden er uiteindelijk negen. Huur een scooter en ga er lekker op uit. Er is genoeg te ondernemen, naast het zonnebaden. Ga naar de kabelbaan voor een uitzichtpunt, ga ziplinen, strandjes bezoeken of genieten van een verse kokosnoot op het strand.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Hotel is zeer basic.

M. Reeuwijk,
    23-7-2018

Hotel Royal Agathe Beach op Langkawi is op de website mooier dan in werkelijkheid. Op foto´s is een prachtig dakterras te zien waar je kan ontbijten. De werkelijkheid is heel anders , regent het dan is er bijna geen plaats waar je droog kan zitten. Het ziet er ook niet gezellig uit. Het ontbijt stelt niets voor, ben je wat aan de late kant is het brood uitgedroogd. Als broodbeleg is er alleen jam, en chocopasta.

Kamers zijn ruim maar de badkamer is miserabel. Geen warm water bij de wasbak, geen douche cabine dus alles wordt nat. Tevens werd de badkamer niet schoongemaakt na een opmerking hierover gemaakt te hebben werd het wel gedaan. Wel wordt elke dag het beddengoed verschoond wat niet nodig is. Dit is een hotel voor jongeren volgens ons. Het is wel erg centraal staat in een gezellig winkelstraat met vele restaurants en steek je de straat over, je loopt een pad over dan sta je op het strand. Ook daar is het nodige te beleven .

Gereisd met partner in juli 2018

Bijzonder eiland

Bibi,
    19-5-2018

Het is een bijzonder eiland, veel mooie natuur. Bijzondere dieren zoals aapjes, zee arenden, slangen, salamanders, pijlvissen. Bijzonder fruit zoals de Durian. Er is van alles te doen van Jetski varen tot Mangroves bekijken. Van een fruitfarm bezoeken tot met de gondel naar Mt. machingchang.

Gereisd met partner in mei 2018
Langkawi scoort een 8,7 uit 10, op basis van 109 reviews