Sorteren

Reviews over Langkawi

Fantastisch!

R.
    6-11-2018

Ontzettend mooi en luxe resort! Wij hadden een regenwoud charlet en bezoek van aapjes op ons balkon. Helaas zat het weer niet mee maar ondanks een super verblijf gehad!

Dé plek om je reis door Maleisië af te sluiten

Kelly Wijnhoven
    31-10-2018

Op zoek naar een locatie waar je je reis door Maleisië ontspannen kan afsluiten? Dan is Holiday Villa Langkawi de ideale locatie. Ontspannen en tot rust komen, kan hier in de spa, in een van de zwembaden of op het privé strand.

Prachtig resort op een idyllische plek!

Paulien
    25-10-2018

Wij hebben hier onze reis (3 weken Borneo + West-Maleisië) afgerond. Een ontzettend mooi resort op een prachtige plek aan de rand van de jungle. Het resort ligt niet dichtbij een stad of dorp, maar in het resort zijn 4 restaurants (Thais, Chinees/Japans en twee Westerse restaurants) waar de keuze ruim is en erg goed smaakt (wel Westerse prijzen). Het resort is ruim opgezet, maar er rijden schuttle busjes om je van A naar B te brengen. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Mochten op de laatste dag nog gebruik maken van een hotelkamer om te douchen (onze transfer naar het vliegveld was pas 17.00 uur 's middags), erg vriendelijk. Tip: boek een massage in de spa/sauna aldaar!

Vakantiegevoel op en top!

Saskia
    20-5-2018

De zee is blauw, het strand is wit, het zwembad is top. Kortom: perfecto! Vanuit het hotel kijk je uit over het zwembad met daarachter al de zee. Een echte aanrader: een uitstapje om te gaan snorkelen bij Penang. Prachtige vissen, koraal en ik geloofde mn ogen niet toen er echt een haai langs me heen zwom. Geweldige ervaring!

Beter gaat het niet snel worden

Verwegistan
    10-5-2018

Weinig toe te voegen aan de voorgaande positieve reviews. Prachtig resort op een geweldige locatie tussen strand en jungle. Nergens hinderlijk druk vanwege de grootte, prachtige flora en fauna, goede restaurants, keurige kamers en een erg fijn zwembad. En mooie uitstapjes mogelijk in de directe omgeving. Over de shuttle busjes op diesel is voldoende gezegd maar hier is men mee bezig. De eerste elektrische busjes reden al maar die zullen niet goedkoop zijn. Vervanging zal dus geleidelijk gaan. Dit resort is een absolute aanrader en heeft slechts 1 nadeeltje: nauwelijks te overtreffen!

Langkawi scoort een 8,5 uit 10, op basis van 107 reviews