Hotel Lang Sari Resort

2.5OnvoldoendeScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Lang Sari Resort

• 1barrault03-08-2010

Plus jamais. Nous étions 2 dans la semaine !

Juillet 2010. Lang Sari Resort, (que l'agence "Ping Anchorage" à Kuala Terengganu m'a vendu en me disant que c'était le seul resort disponible parmi les îles environnantes) est sur une (petite) île superbe (4 resorts). Mais le resort est vieillot, la nourriture rationnée et infecte et il n'y a presque pas de personnel(2 jeunes filles d'une tristesse infinie ! ) Le 22/07, nous étions 2 dans ce resort. Le week-end principalement, le resort accueille des groupes de "company trip" qui viennent y passer deux nuits. Il faut débarasser sa table. . . Rien à voir avec D'Coconut, à 5 minutes, plus cher, mais sans comparaison.

• 4Sandra Harig-Verduin16-08-2009

Verschrikkelijk slecht

Lang Sari resort op Pulau Lang Tengah is een nachtmerrie geweest, wordt gerund door twee jonge meisjes die niets weten. Nergens hebben we zo slecht gegeten, geen water zelfs niet te koop, geen boot terug terwijl geboekt, airco met gat in de muur lek gestoken door muggen, het regende binnen op het twee persoonsbed, sliepen onder enkel een deken, verschrikkelijke bedden. Via internet geboekt na 1 nacht weggevlucht naar ernaast gelegen super goed hotel. Brief gestuurd, gevraagd of ik niet genoeg had betaald om een goede kamer te krijgen voor 4x volwassen prijs. Nauwelijks een reactie het maakt ze allemaal niet uit.

Hotel Lang Sari Resort info

Veilig betalen met