Reviews over Lang Tengah Island

Hemel op aarde

Merlijn,
    5-9-2013

Een deel van de kamers is wat ouder, maar wat moet je op je kamer met zo'n strand op een bijna onbewoond eiland! Het uitzicht vanaf het resort is dan ook geweldig!

Hoofd van de service was gewelig en regelde alles voor ons. Ook wat betreft het eten hadden we niets te klagen. Elke dag andere dingen op het buffet en daarnaast een a la carte kaart met genoeg keuze.

Top plek!

Leander,
    5-8-2011

Prima locatie op dit heerlijke eiland, lekker rustig. Wij waren met kind van 6, goed zwembad, zee dichtbij (snorkelen) en je kunt over het strand naar een andere resort lopen als je iets wilt doen. Wel groot verschil en de east en west wing, wij zaten in east en dat is volgens mij beter als west!!

Heerlijke plek!

Jeroen,
    1-7-2011

Ik heb hier helaas maar twee nachten verbleven maar wat is het een heerlijke plek om lekker tot rust te komen! Veel te doen is er niet maar met een boekje in het bubbelbad, kijkend over de azuurblauwe zee was voor ons ook echt al genieten...

Boek gewoon een cabana, een mooi huisje aan het strand...ruime kamer en badkamer en het is genieten geblazen!

het was erg vies !!!

Anoniem,
    14-8-2010

de badkamer was heel erg vies er zat schimmel op het douchegordijn en er lagen allemaal haren in het putje echt heel erg smerig.

de bedden lagen wel lekker maar je had telkens het gevoel of er allemaal insecten in je bed liepen.

er liepen mieren over de muur en die zaten dan in je kleren als je ze ging aantrekken dat was ook een zeer minpunt.

het eten was ook wel oke maar telkens rijst word je ook een beetje gek van.

en als je een coctail wilde dan hadden ze geen drank en dan maakte ze hem heel raar de ene dag smaakte die naar banaan als je om sinaasappel cotail had gevraagd en de volgende dag vroeg je om sinaasappel smaakte die wel gewoon dus dan was er toch wat verkeerd gegaan.

gelukkig zat ik er maar 3 dagen want ik had het egt niet langer volgehouden.

vrgr

cabana op het strand

pietersma,
    28-4-2010

Lang Tengah is een rustig bountyeiland, met mooi strand. De east-wing is gericht op de Aziatische toerist, iets minder zwembad en mindere kamers. De west-wing heeft een beter zwembad en iets meer luxe. De beste kamers zijn gelegen boven het restaurant, en er zijn enkele cabana’s aan het strand. Wel zoals in eigenlijk elk Maleis hotel wat achterstallig onderhoud. Dagelijks worden snorkelboottrips georganiseerd. Het huisrif is vanaf het strand bereikbaar maar is voor het grootste gedeelte dood, of dood aan het gaan. Het eten in het restaurant voornamelijk Aziatisch, maar ook enkele Europese gerechten is uitstekend. Personeel is vriendelijk.

Lang Tengah Island scoort een 8,3 uit 10, op basis van 7 reviews