Géén boekingskosten
MaleisiëMaleisiëKuantanHotels KuantanHotel Best Western Suria Cherating Beach Resort

Hotel Best Western Suria Cherating Beach Resort

MaleisiëMaleisiëKuantan

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Best Western Suria Cherating Beach Resort voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 2 reviews

5.5VoldoendeScore uit 2 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

2 Reviews over Best Western Suria Cherating Beach Resort

• 4Janine8510-09-2013

Deze kun je overslaan!

Dit hotel is niet echt op toeristen gericht. Er komen hier veel locals en bedrijven boeken dit hotel voor team building activiteiten.

Opzich geen ramp, maar verwacht niet dat je hier lekker in bikini aan het zwembad kunt liggen want dan krijg je boze blikken van locals die hier compleet bedekt aan het zwembad zitten. Zelfs de kinderen zwemmen met kleding aan en ik weet zeker dat de helft niet eens in het hotel verbleef aangezien ze ook allemaal zelfgemaakt eten in plastic bakken mee hadden. Ik vind het echt niet erg om me te bedekken als ik de stad in ga maar ik weiger om met kleding aan te zwemmen. Daarnaast was het eten niet echt lekker, we bestelden rijst met kip, sate, inktvis en zeevruchten om vervolgens zonder blikken of blozen een bord met rijst en gefrituurde kip te krijgen. Toen we zeiden dat we iets anders besteld hadden keek ze ons aan alsof we gek waren, "Haha no is finished!" Dus dan geef je me maar gewoon iets heel anders voor dezelfde prijs? Ze begrepen er niks van.

• 7Wilbert Hepping27-03-2008

Leuk hotel om een paar dagen uit te rusten. Ligt direct aan het strand, aan de langgerekte kust van Cherating. Ongeveer 45 minuten van Kuantan.

Toen we er verbleven (sep'07) was het heel erg rustig (Ramadan). We hebben er goed kunnen eten. Nette kamers van draadloos internet.

Service ook goed. De bustickets naar de volgende locatie werden geregeld door het hotel en we werden de volgende dag naar het busstation gebracht!

Hotel Best Western Suria Cherating Beach Resort info

• WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)