Tijdelijk €25 aanbetaling

7.5GoedScore uit 4 reviews

7.5GoedScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over The Aryani Resort

• 9Fam. Reijnders25-07-2011

PRACHTIG!!!

Wat een prachtige plek, maar 5 kamers bezet , dus absolute rust! Prachtig aan het strand, heerlijk eten en een absoluut geweldige sfeer. Zeer gastvrij. Schone kamer (inderdaad niet zeer nieuw) maar wij hebben met onze kinderen genoten en gaan deze plek zeker onthouden!!

• 9Fam Van Delm (Hoogstraten) & Fam Waelkens (Vicht29-09-2010

Ideaal stijlvol luxeresort om je vak af te sluiten

In tegenstelling tot wat ik i/d commentaren lees over dit hotel een aantal jaar geleden viel het ons 200% mee. Verblijf tijdens de zomer 2010 met twee koppels. Ideaal om zoals ons je vakantie in stijl af te ronden.

Hierbij onze plus en min- puntjes.

Pluspunten: - sfeer i/h resort (rust, luxe) - mooie bungalows en gebouwen (authentiek karakter) - zéér lekker eten!!! - zéér lekkere snacks a/d bar!!! - zéér net en hygiënisch (tuinen, zwembad, kamers) - zéér mooi zandstrand met zicht op de eilanden vr de kust - beste van de 4 (luxe)hotels die we hebben gehad in deze vakantie - zééééér vriendelijk personeel & perfecte service!!!

Minpunten: - je zit zeer rustig, taxi nemen vr naar een centrum te rijden (taxi = echt goedkoop!!!)

Kortom; een prachtig hotel! Aanrader is een avondwandeling aan het strand (eindeloos zandstrand waar je uren kan wandelen zonder toeristen, etc.)

• 9de bels18-09-2009

Zalige ervaring

Voor ons was the aryani een zalige ervaring. Niets dan lof. ok mensen die op zoek zijn naar drukte en massa toerisme zijn aan het verkeerde adres hier. Dit hotel omschrijven in 2 woorden = RUST en LUXE. Ze hebben amper 20 kamers en die zijn zelden allemaal verhuurd. De kamers waren omberispelijk. kingsize bed, ruime en propere badkamer met douche. Buiten in een eigen afgesloten binnentuintje is inderdaad de mogelijk om een bad te nemen, maar dit is eerder "romantisch" dan "comfortabel". Dit hotel werd ook door de toeristische dienst van Maleisie bekroond met prijzen. Het restaurant is verzorgd en lekker, bediening niets op aan te merken, super vriendelijk. Het hotel heeft een eigen zwembad en spa resort. het hotel ligt aan een verlaten wit strand waar je uren kan wandelen zonder iemand tegen te komen. negatieve punten: in de nabije buurt is echt niets te beleven, vandaar dat wij dit hotel gebruikt hebben als tussenstop tijdens het eilandhoppen,en enkele vervelende vieze straatkatten

• 3Ph. Komen20-07-2006

(juni 06) Het park is opgebouwd uit vrijstaande huisjes met een balkon, slaapkamer en badkamer. Verder is er een centraal gebouw met twee restaurants. De huisjes liggen verspreid over een groot terrein met palmbomen en gras omgeven. Enkele huisjes liggen aan het strand.

Het hele resort gaf een verlaten indruk met veel achterstallig onderhoud. Het gazon is lang niet gesproeid, de bomen moeten dringend gesnoeid worden en ook de huisjes kunnen een opfrisbeurt gebruiken.

Van binnen was ons huisje lange tijd niet gebruikt en schoongemaakt. De badkamer (douche en wastafel) was behoorlijk gedateerd en het bad is buiten in een soort patio. De mieren hadden alleen bezit genomen van het bad en de deur wilde niet open, dus we hebben het niet kunnen gebruiken.

Afgezet tegen de prijs is het een echte rip-off. Absoluut geen aanrader dus (OAD heeft voor ons een andere accomodatie geregeld).

Hotel The Aryani Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    JALAN RHU, TAPAI, MERANG, 21010 SETI, 21010