Chalet Durian

6.3Voldoende

Maleisië, Maleisië, Kuala Tahan (Taman Negara)

6.3Voldoende

• 6.5Inrichting
  • 6.5Hoeveelheid ruimte

Chalet Info

Meer chaletinfo

3 reviews over Chalet Durian

• 6Hanneke03-09-2012

Erg basic

Durian chalets viel ons tegen (na goede beoordelingen te hebben gelezen). Het ligt wat verder van het centrum af: de rivier en de restaurantjes. We werden niet bepaald warm ontvangen. De kamers zijn erg basic en niet bepaald schoon (er hingen spinnenwebben in de kamer en in de badkamer wil je echt niet met de blote voeten staan). Er is geen airco, maar wel een fan (echter, toch nog warm). Ze hebben met name hurktoiletten; alleen de familiekamers hebben een westers toilet. Wij zijn na 1 nacht naar een andere accomodatie gegaan.

• 6Patrick30-07-2010

Eenvoudig en goedkoop

Ik ben hier in 2003 geweest. Het zijn eenvoudige hutjes voor een lage prijs. Ik heb 25 ringit per nacht betaald. Van binnen zijn de hutjes schoon. Ienieminie badkamertje met toilet en douche (alleen koud water). Het is een minuutje of 10lopen naar de rivier, waar je met het "pontje" over kan varen naar Taman Negara. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze spreken echter zeer weinig Engels. Al met al een prima slaapadres voor de backpacker met beperkt budget.

0 tips over Chalet Durian

0 vragen over Chalet Durian