Hotel Westin Kuala Lumpur

MaleisiëMaleisiëKuala Lumpur

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Westin Kuala Lumpur voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 8 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Westin Kuala Lumpur

• 9Charley Sue24-07-2012

Voldeed aan alle verwachtingen

Bij aankomst zag het hotel er al piekfijn uit. De medewerkers snelden naar je toe om je te helpen met je koffers en het inchecken. Eenmaal in de kamer kon mijn dag niet meer stuk, wat een luxe. De ligging van het hotel is heel centraal, tegenover een duur winkelcentrum en om de hoek van alle shopping malls en restaurants. Op nog geen 5 minuten afstand was er een halte van de hop on hop off bus die je de hele stad laat zien en waar je uit kan stappen wanneer je wil (aanrader)! Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Achterin de zaal heb je een soort bakkerij die allemaal gebakjes en zoete broodjes heeft liggen (grotendeels gratis). Al met al was het een fijn verblijf, ondanks dat ik er later achterkwam dat er veel zakenmensen waren en weinig vakantiegangers. Voor kleine kinderen is het denk ik een minder geschikt hotel dus.

• 8Lynda09-09-2010

Topper in Kuala Lumpur!

Ligging van het hotel is ideaal! Wij hadden een kamer op de 27ste verdieping met prachtig uitzicht op de Petronas Twintowers. Heerlijk bed en prima badkamer. Het ontbijt was fantastisch, zo uitgebreid, dat zie je zelden! Gratis Wifi in de lobby. Het Westin is ons zo goed bevallen dat wij hier zeker weer zullen komen indien we weer in Kuala Lumpur zijn.

• 8Lynda09-09-2010

Topper in Kuala Lumpur!

Ligging van het hotel is ideaal. Wij hadden een kamer op de 27ste verdieping met prachtig uitzicht op de Petronas Twintowers. Heerlijk bed en prima badkamer. Het ontbijt was van zeer hoge kwaliteit, zo uitgebreid, dat zie je zelden! Gratis WiFi in de lobby. Dit hotel is ons zeer goed bevallen en voor herhaling vatbaar indien we weer in Kuala Lumpur zijn.

• 9p.ten.voorde08-02-2009

Prachtig Hotel

Prachtig hotel gelegen aan de Jalan Bukit Bintang (de beste winkelstraat van KL). De executive rooms zijn heerlijk en het heavenly bed ligt inderdaad hemels. Zeker een aanrader.

• 9M. Jansen06-01-2009

Goed gelegen modern hotel

De ligging van the Westin aan de Jalan Bukit Bintang is erg goed; precies tegenover het winkelcentrum the Pavilion waar je op de onderste verdieping lekker kunt eten. Kamers zijn zeer comfortabel met een fantastisch bed en badkamer met aparte douche, bad en toiletruimte. Kamerhoge ramen en wij hadden een mooi uitzicht op de Twin Towers maar dit is niet vanuit elke kamer zo hebben we gezien.

• 8LHJM Prüst13-05-2007

wij komen er net vandaan..lekker gelegen,goed geprijst,service bij ontbijt kan beter,goede kamers,AC en bedden..schoon.. slecht zwembad, bijna altijd uit de zon.Modern en toch stijl.

• 9Pieter & Marieke14-06-2006

Het Westin is een mooi hotel midden in de winkelstraat en als je geluk hebt met uitzicht op de TwinTowers. De service was super en de kamer ruim. Lekker ontbijt met echt alles wat je maar wilt van brood tot rijst en veel vers fruit.

• 9Claudia07-03-2006

In eerste instantie hadden wij een aanvaring met de receptionist over onze creditcard. De duty manager heeft dit supergoed opgepakt!

KL is een superstad en de Westin ligt op de hoek van de winkelstraat dus je loopt overal naar toe. Kamer was super en het ontbijt goed en daar gaat het toch om.

Hotel Westin Kuala Lumpur info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar