Géén boekingskosten

Traders (by Shangri-la)

MaleisiëMaleisiëKuala Lumpur

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Traders (by Shangri-la) voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 27 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 27 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Traders (by Shangri-la)

• 9Ella27-09-2017

Wat een uitzicht vanaf de Sky Bar

Een van de mooiste uitzichten op de petronas twin towers. Vooral avonds als het donker wordt is het spectaculair. Maar ook overdag is het zeer de mooite waard. Avonds moet je iets betalen om naar de bar met zwembad op de 34ste verdieping te kunnen. Maar daar krijg je geen spijt van.

• 8Karin24-01-2014

Uitstekend hotel, fantastische ligging

Vooral de ligging van traders is fantastisch. Je loopt zo naar het suria klcc winkelcentrum waar je heerlijk kunt eten. Eten in het hotel is veel te duur in verhouding tot de omgeving die voor kuala Lumpur begrippen ook al aan de prijs is maar voor ons Europeanen nog steeds erg goedkoop.

Kamers zijn goed, schoonmaak ook redelijk tot goed. WiFi werkt vaak traag en savonds vaak ook niet. Ontbijt is uitgebreid en kwalitatief goed. Skybar is leuk alleen het water van het zwembad veel te koud.

Traders club kamer is aan te raden, gratis high Thea tussen 14.30 en 16.30 uur en cocktails tussen 17.00 en 19.00 uur. Traders lounge bevind zich 1 verdieping onder de skybar dus eveneens top uitzicht over de stad.

• 9Shan.20-10-2013

Mooi hotel, midden in de stad!

Het hotel is top. De locatie van Traders is perfect, en de skybar een leuke bar om 's avonds wat te drinken. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en het eten in het hotel is ook goed verzorgd.

• 9rob23-08-2013

Prima hotel

Traders is prima. Goede ligging met prachtig uitzicht in de Skybar op de Petronas Twin Towers. Kuala Lumpur heeft niet veel bezienswaardigheden, maar met de Skybar heeft de Traders dit wel. De service en kamers zijn prima. Het ontbijtbuffet zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Traders is zeker aan te bevelen.

• 9Johan13-08-2012

Perfect hotel om KL te verkennen

Het Traders Hotel is een erg goed 5-sterren hotel voor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Alle luxe en faciliteiten van een goed 5-sterren hotel zijn aanwezig, zoals een rooftop zwembad, goede eetgelegenheden en bovenal een ruime, schone kamer. Goed afgewerkt en had een ballroom van een badkamer, wat een echt luxe gevoel geeft.

Het hotel ligt op een perfecte locatie nabij de Petronas Towers en de KLCC Shopping Mall dus genoeg te zien en te doen in de direct omgeving. Ook is een taxi zo gepakt om zo de stad te verkennen. Met de KL Ekspress vanaf het vliegveld en daarna de taxi ben je er zo.

Het personeel is zeer behulpzaam en netjes. Daarbij spreken ze allemaal goed Engels. De porter boy legt je tevens de werking van de kamer uit. Niet direct nodig maar wel zo netjes! Tevens was er een mogelijkheid voor een early check-in (vanaf 8 uur) zonder extra kosten. Aangezien ik net een nachtvlucht had gehad en al om 7 uur 's ochtends in het hotel aankwam was dit zeer aangenaam!

• 9rvanbelzen17-06-2012

Uitstekende ligging

Hotel Traders is een prima hotel in het zakencentrum van Kuala Lumpur met mooi uitzicht op het park en de Petronas towers. Alles is heel goed georganiseerd, prima ontbijt en diner en hele mooie kamers met luxe badkamers. Enig nadeel is de harde muziek vanuit het park. De ligging is perfect, je kijk op de twin towers, zit dicht bij een superdeluxe shoppingcenter en kan met de bus of te voet naar de oudere delen van KL, als china town, little India etc. Heerlijk eten bij de restaurantjes op de Jalan Alor, ca. 15 minuutjes wandelen.

• 9Roel25-09-2011

Uitstekend hotel centraal gelegen

Traders Hotel is een prima hotel en zeer centraal gelegen. De service is perfect en zo is de zeer grote kamer. Ik was er voor zakelijke doeleinden en had de gelegenheid om iets van de enorm grote stad te zien. Jammer dat van tijd tot tijd (zoals tijdens mijn verblijf) de stad en omgeving wordt getroffen de smog, d.w.z. rook afkomstig van afbranden akkers in Indonesië welke over water naar Maleisië trekt.

• 10Henri en Simone30-06-2011

Fantastisch hotel met een geweldig uitzicht!

Dit hotel heeft als enigste hotel ononderbroken uitzicht op de Petronas-Towers. Wij hadden de executive-twin tower room, het voordeel is dat je op een van de bovenste etage's zit en toegang hebt tot de executive lounge met ontbijt hapjes en drankjes! De skybar op de 33ste etage is wereldberoemd, goede muziek en ook weer dat geweldige uitzicht. Je hoeft alleen maar door het park te lopen en je bent bij de Petronas towers en de shopping mall. Besteed iets meer geld en je hebt een geweldig verblijf in KL.

• 10A Smulders16-02-2011

Hotel met de beste service en uitzicht van de stad

Het traders hotel in Kuala Lumpur is voor mij de vaste plek om te verblijven. Al jaren kom ik hier, zit op de Traders floor met Traders lounge. Prijs technisch zeer interessant maar vooral de service, kamer en niet te vergeten het uitzicht is zo mooi. Je doet de gordijnen open en daar staan de Petronas Twin Towers in de tuin. Op de 33e verdieping is er de Sky bar, een place that you must see. Met in het midden een zwembad, in de openlucht en champagne voor een aantrekelijke prijs ( Fles rond de 40 euro ) Ontbijt super, restaurant beneden een lust voor het oog en smaak op de tong. Eenmaal in dit hotel geweest en je wilt niets anders meer. Hij staat hier als 4 sterren maar voor mij is het een 5 sterren status waardig en ik heb in alle grote 5 en hogere sterren hotels geslapen. Voor foto's kijk op persfoto punt com

• 9rth28-11-2010

Zeer goed hotel op goede lokatie

We verbleven in dit hotel tijdens onze stopover in KL. We kwamen om zeven uur 's morgens aan, waardoor onze kamer nog niet klaar was. Als we een upgrade wilden, konden we direct een kamer krijgen. Dat wilden we wel, na een vlucht van 12 uur.

We kregen een club kamer, op de 30e etage met uitzicht op de towers. Heerlijk groot queensize bed, mooie grote badkamer met regendouche en de mogelijkheid om de club een drankje te doen (hebben we overigens geen gebruik van gemaakt).

Het ontbijt was zeer, maar dan ook zeer uitgebreid en erg goed. De ligging is zeer goed, aan het central park met aan de andere kant van het park de towers (met groot winkelcentrum eronder). Omdat we maar een volledige dag in KL waren, hebben we dmv de hop-on-hop-off bus KL gezien. De halte is vlak bij het hotel en je komt zo op veel leuke plekken. Probeer wel de spits te mijden met reizen, dit is echt een chaos en alles staat muur- en muurvast.

Hotel Traders (by Shangri-la) info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kuala Lumpur City Centre, 50088