Hotel The Federal Kuala Lumpur

Hotel The Federal Kuala Lumpur

We hebben een aantal aanbieders voor The Federal Kuala Lumpur voor je op een rij gezet:

Laatste review

Centraal gelegen

Rob,
15-10-2014

Prima hotel, op loopafstand van veel bekende highlights. Ontbijt was uitgebreid en uitstekend. Overal wifi. Prima kamer met uitstekend sanitair. Zwembad zag er heerlijk uit. Ik kan het hotel zeker aanraden.

Kenmerken

19 reviews over Hotel The Federal Kuala Lumpur in het Nederlands

Centraal gelegen

Rob
15-10-2014

Goed en centraal liggend hotel

annemarie2u
21-5-2013

Ik sluit me aan bij voorgaande beoordelingen: een goed hotel met ruime kamers en een goed uitzicht over de stad (als je een beetje hoog zit natuurlijk). Uitzicht vanuit ronddraaiend restaurant is spectaculair mooi (hoewel in restaurant niets te doen was) Ontbijt was erg goed en zeer uitgebreid en personeel was super vriendelijk. Zwembad is een prettige toevoeging, kortom, gewoon een prima 4-sterren hotel voor een goede prijs.

goed hotel met prachtige kamers

nine
26-8-2012

Het Federal hotel is zeer gunstig gelegen in Kuala Lumpur. De kamers zijn prachtig. Wij hadden een family kamer met uitzicht op het zwembad. Ruime en schone kamers. Het ontbijt was uitgebreid en zeer smakelijk. Kortom: een aanrader!

prima hotel om de stad te verkennen

Patrick Jongen
4-7-2011

The Federal Hotel in Kuala Lumpur is een prima hotel om bijvoorbeeld een stop over te maken.

Het ligt op loop afstand van de Petronas Towers , Berjaya tmes square , de KL-Tower en zelf de chinese markt in Petaling Street is nog lopend te bereiken.

Achter om ligt een Mono Rail station en er staan zat taxi's voor de deur.

Deze willen bijna allemaal zonder meter rijden en vragen ca. 4x het gebruikelijke tarief.

Wij hadden een Family pool view room.

De kamer was ruim genoeg voor vier personen en mooi schoon.De badkamer / wc waren ook goed schoon.

Het ontbijt bied voldoende keus voor iedereen , met brood en warme rijst gerechten.

Okk het revolving Bintang restaurant op de bovenste verdieping is een aanrader.

Het uitzicht is 's-avonds zeer mooi en het eten is er goed.

Het restaurant draait in ongeveer 45min. een keer rond.

Het buiten zwembad was ook goed schoon en even een lekkere afkoeling.

Matig viersterren hotel

Thea
29-1-2011

De ligging van dit hotel is prima, op de Bukit Bintang, op loopafstand van veel highlights. Maar de kamers zijn erg verouderd (de onze in elk geval wel), en daardoor heb je zodra je de lobby uit bent niet meer het gevoel in een vier sterren hotel te zijn. Er zijn in dezelfde buurt voor ongeveer hetzelfde geld betere hotels te vinden, dus ik zou dit hotel niet aanraden.

prima hotel!

Nathalie Caro
9-12-2010

Wij zijn hier in mei 2010 geweest, dat is goed bevallen! wij begonnen onze rondreis hier. Toen wij smorgens vroeg aankwamen konden wij gelijk naar onze kamer en onze baggage werd netjes achter ons aan gedragen, aangezien we er net waren en we nog geen klein geld hadden konden we geen fooi geven en dat was totaal geen probleem, aardig personeel! goed ontbijt en temidden van grote winkelcentra zoals timesqare en low yat! als afsluiting van onze rondreis zaten we weer daar en toen gegeten in het ronddraaiende restaurant in de top, helemaal leuk!

2008

prima hotel voor een paar dagen.

Annelous
17-11-2008

Een wat verouderd hotel met een perfecte ligging, slechts een paar minuten lopen van bijv. Jalan Alor en de winkelcentra.

Een al wat ouder hotel, maar de ligging is prima

A. bak
19-6-2008

Een al wat ouder hotel, maar de ligging is prima.

fantastisch!

ik heb nog nooit zo'n uitgebreid ontbijt gehad.

mooie kamers, luxe hotel.

vriendelijk personeel

de ligging is fantastisch, op loopafstand van alles..

2007

In dec 2007 hier verbleven; zeker geen aanrader! Hadden een de luxe-kamer op 8e verdieping en hebben twee nachten niet geslapen van keiharde muziek (nachtclub) van buiten. En dit terwijl we om een rustige kamer hadden gevraagd. Ramen zaten los in kozijnen, dus werkelijk geen isolatie. Wij konden elkaar nauwelijks verstaan binnen! Muziek ging 24 uur per dag door, om gek van te worden. Daar konden geen oordopjes tegenop.

Zeer onvriendelijk en onbehulpzaam personeel. Toen één van ons ziek was, wilden ze niets doen om te helpen. Niet één keer iets inde trant van 'wat vervelend' of 'kunnen we wat doen'.

We kregen de tweede dag smerige lakens vol vlekken op het bed liggen en kregen hiervoor geen enkel excuus te horen. De kluis was kapot. Voor ons nooit meer!! Het enige gunstige aan dit hotel is de ligging in het centrum. Maar dat is dus ook direct het nadeel qua verschrikkelijke geluidsoverlast. Als je nog de keuze hebt, denk goed na voor je voor dit hotel kiest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Federal Kuala Lumpur in Kuala Lumpur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Federal Kuala Lumpur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.