Tijdelijk €25 aanbetaling

The Federal Kuala Lumpur

We hebben de beste aanbieders voor Hotel The Federal Kuala Lumpur voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 17 reviews
+24

7.2GoedScore uit 17 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over The Federal Kuala Lumpur

• 8Rob15-10-2014

Centraal gelegen

Prima hotel, op loopafstand van veel bekende highlights. Ontbijt was uitgebreid en uitstekend. Overal wifi. Prima kamer met uitstekend sanitair. Zwembad zag er heerlijk uit. Ik kan het hotel zeker aanraden.

• 8annemarie2u21-05-2013

Goed en centraal liggend hotel

Ik sluit me aan bij voorgaande beoordelingen: een goed hotel met ruime kamers en een goed uitzicht over de stad (als je een beetje hoog zit natuurlijk). Uitzicht vanuit ronddraaiend restaurant is spectaculair mooi (hoewel in restaurant niets te doen was) Ontbijt was erg goed en zeer uitgebreid en personeel was super vriendelijk. Zwembad is een prettige toevoeging, kortom, gewoon een prima 4-sterren hotel voor een goede prijs.

• 8nine26-08-2012

goed hotel met prachtige kamers

Het Federal hotel is zeer gunstig gelegen in Kuala Lumpur. De kamers zijn prachtig. Wij hadden een family kamer met uitzicht op het zwembad. Ruime en schone kamers. Het ontbijt was uitgebreid en zeer smakelijk. Kortom: een aanrader!

• 9Patrick Jongen04-07-2011

prima hotel om de stad te verkennen

The Federal Hotel in Kuala Lumpur is een prima hotel om bijvoorbeeld een stop over te maken. Het ligt op loop afstand van de Petronas Towers , Berjaya tmes square , de KL-Tower en zelf de chinese markt in Petaling Street is nog lopend te bereiken. Achter om ligt een Mono Rail station en er staan zat taxi's voor de deur. Deze willen bijna allemaal zonder meter rijden en vragen ca. 4x het gebruikelijke tarief. Wij hadden een Family pool view room. De kamer was ruim genoeg voor vier personen en mooi schoon.De badkamer / wc waren ook goed schoon. Het ontbijt bied voldoende keus voor iedereen , met brood en warme rijst gerechten. Okk het revolving Bintang restaurant op de bovenste verdieping is een aanrader. Het uitzicht is 's-avonds zeer mooi en het eten is er goed. Het restaurant draait in ongeveer 45min. een keer rond. Het buiten zwembad was ook goed schoon en even een lekkere afkoeling.

• 6Thea29-01-2011

Matig viersterren hotel

De ligging van dit hotel is prima, op de Bukit Bintang, op loopafstand van veel highlights. Maar de kamers zijn erg verouderd (de onze in elk geval wel), en daardoor heb je zodra je de lobby uit bent niet meer het gevoel in een vier sterren hotel te zijn. Er zijn in dezelfde buurt voor ongeveer hetzelfde geld betere hotels te vinden, dus ik zou dit hotel niet aanraden.

• 8Nathalie Caro09-12-2010

prima hotel!

Wij zijn hier in mei 2010 geweest, dat is goed bevallen! wij begonnen onze rondreis hier. Toen wij smorgens vroeg aankwamen konden wij gelijk naar onze kamer en onze baggage werd netjes achter ons aan gedragen, aangezien we er net waren en we nog geen klein geld hadden konden we geen fooi geven en dat was totaal geen probleem, aardig personeel! goed ontbijt en temidden van grote winkelcentra zoals timesqare en low yat! als afsluiting van onze rondreis zaten we weer daar en toen gegeten in het ronddraaiende restaurant in de top, helemaal leuk!

• 2evan25-06-2009

federal hotel

saw a rat at the roof top restaurant

• 7Annelous17-11-2008

prima hotel voor een paar dagen.

Een wat verouderd hotel met een perfecte ligging, slechts een paar minuten lopen van bijv. Jalan Alor en de winkelcentra.

• 8A. bak19-06-2008

Een al wat ouder hotel, maar de ligging is prima.

• 9hannah02-02-2008

fantastisch! ik heb nog nooit zo'n uitgebreid ontbijt gehad. mooie kamers, luxe hotel. vriendelijk personeel de ligging is fantastisch, op loopafstand van alles..

Hotel The Federal Kuala Lumpur info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Jalan Bukit Bintang, 55100