Hotel Swiss Garden Kuala Lumpur

KinderhotelWeer vandaag32°23°
Hotel Swiss Garden Kuala Lumpur
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Swiss Garden Kuala Lumpur voor je op een rij gezet:

91 reviews over Hotel Swiss Garden Kuala Lumpur in het Nederlands

Prima hotel

bliepie
30-10-2016

+ ruime kamers

+ goede service

+ veel keuze bij het ontbijt

+ goede ligging

Niks mis mee

Mariska Verploegen
16-9-2016

Net hotel, ligging perfect. Shopping malls, Fahrenheit, Pavilion, BerjayaTimes Square op loopafstand. Dicht bij Bukit Bintang, in de avond erg leuk om te eten en drinken!! Rest kun je makkelijk met een taxi doen, welke niet duur is.

Kamers beetje gedateerd maar netjes en schoon. Ontbijt keuze gaat, niet slecht ook niet zeer goed. Kortom goed om paar nachten te vervlijven.

Echt een stadshotel

C.Poldervaart
15-9-2016

Tijdens een rondreis 2 nachten daar verbleven.

Kamer is niets bijzonders wel netjes.

Wifi slecht.

Ontbijt matig

Wel centraal gelegen, je kan lopend naar China town en naar de twin towers is ook goed te lopen.

Wij waren er op 31 augustus dan is het onafhankelijkheidsdag dit jaar 59 jaar, alles versierd met vlaggen.

Volgend jaar groot feest in de stad denk ik.

NRV Holiday

Goed hotel in het centrum

Carien
20-5-2014

Goed hotel op loopafstand van diverse attracties, zoals Chinatown en diverse Shoppingmalls. Het ontbijt is zeer uitgebreid en de service goed. De badkamer was iets gedateerd, maar schoon. Het zwembad was erg klein, maar prima voor een paar dagen in zo'n grote stad waar vanalles te doen is.

Goed hotel met een centrale ligging

Christa en Dick
1-1-2014

Hotel Swiis Garden ligt zeer centraal in Kuala Lumpur. Op loopafstand van grote winkelcentra, China Town en niet ver van de Petronas Twin Towers. Prima kamers, schoon en ruim. Modern en compleet ingericht. Airco werkt prima maar in gemeenschappelijke ruimte soms veel te koud (gebruikelijk in Azië, airco staat ingesteld op een te lage temperatuur. Goede service aan de receptie, lekker eten in restaurant en niet duur.

als je de stad wilt bezichtigen, kan je dit vanuit dit hotel prima doen.

taxi, monorail alles vlak bij

Prima stadshotel

elise
22-6-2012

een groot stadshotel maar prima. Een onderdeel van de rondreis van taman negara. Het hotel ligt aan een drukke weg met aan de overkant een supermarkt, handig voor wat eten en drinken op de kamer. Ook is daar een pinautomaat.

Prima vertrekpunt voor een bezoek aan KL

Kirstin
10-8-2011

Centraal gelegen. Vanaf dit hotel kun je prima lopen naar de Petronas Towers, Chinatown en andere bezienswaardigheden.

Prima en uitgebreid ontbijt. Wel heel massaal, geen ruimte voor persoonlijke aandacht.

zeer goed!

Sandor
31-7-2011

mooi en goed hotel! kamers zijn netjes, faciliteiten zoals internet, spa en zwembad zijn aanwezig en naar tevredenheid! als je KL wil ontdekken dan doe dit vanuit dit hotel al gedaan hebben.

Prima hotel, zonder echte pluspunten

JAN PIETER
27-7-2011

Het hotel ligt aan een drukke weg, op ongeveer 400 meter van de monorail. Kamers zijn prima op orde.

Het personeel geeft je geen extra aandacht, wij moesten bijvoorbeeld ontbijten in een suffe vergaderzaal omdat de andere zaal vol was.

Heel klein zwembad op een ongezellig dak

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Garden Kuala Lumpur in Kuala Lumpur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Garden Kuala Lumpur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.